Η Τζούλια Ρόμπερτς αποκάλυψε το αληθινό τέλος του «Pretty Woman» και δεν είναι χαρούμενο

Η Τζούλια Ρόμπερτς αποκάλυψε το αληθινό τέλος του «Pretty Woman» και δεν είναι χαρούμενο Facebook Twitter
0

Η Τζούλια Ρόμπερτς αποκάλυψε πως το αρχικό σενάριο του «Pretty Woman» σε καμία περίπτωση δεν προέβλεπε happy ending.

Η διάσημη ηθοποιός αποκάλυψε στην Πατρίσια Αρκέτ, στη διάρκεια του Actors on Actors του Variety πως το αρχικό σενάριο με το οποίο είχε κάνει οντισιόν για την ταινία, που εκτόξευσε την φήμη της στο 1990 παίζοντας στο πλευρό του Ρίτσαρντ Γκιρ, απείχε πολύ από το χαρούμενο τέλος της ρομαντικής κωμωδίας που αγαπήθηκε από το κοινό.

«Πριν από πολλά, πολλά, πολλά χρόνια, μια από τις πρώτες μου οντισιόν ήταν για μια ταινία που ονομαζόταν "3,000". Οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν πως το "3,000" ήταν το αρχικό σενάριο για το "Pretty Woman". Και το τέλος ήταν πραγματικά πολύ βαρύ», σχολίασε η Πατρίσια Αρκέτ, με την Τζούλια Ρόμπερτς να προσθέτει πως εκείνο το σενάριο τελείωνε με τον χαρακτήρα της «να πετιέται έξω από ένα αυτοκίνητο, πριν ο οδηγός μου πετάξει τα λεφτά και απλώς να φύγει, αφήνοντάς με σε ένα βρώμικο στενό». 

Η Τζούλια Ρόμπερτς είπε επίσης πως παρόλο που κέρδισε τελικά τον ρόλο στο «3,000», θεωρεί πως δεν είχε «καμία δουλειά σε μια τέτοια ταινία». Ωστόσο εκείνη η εκδοχή της ταινίας δεν γυρίστηκε ποτέ, καθώς «η μικρή κινηματογραφική εταιρία από πίσω άλλαξε γνώμη μες στο σαββατοκύριακο και μέχρι την Δευτέρα δεν είχα δουλειά», είπε η Τζούλια Ρόμπερτς.

Τελικά το σενάριο της ταινίας και ο μοναδικός παραγωγός της που είχαν απομείνει, κατέληξε στην Disney, κάτι που στην αρχή της φάνηκε περίεργο. «Αναρωτιόμουν τι θα το κάνουν, κινούμενα σχέδια; Τότε ζήτησε να με δει ο σκηνοθέτης Γκάρι Μάρσαλ και άλλαξαν εντελώς γνώμη για όλα. Έγινε κάτι περισσότερο στα μέτρα μου. Ευτυχώς που το "3,000" δεν έγινε ποτέ. Ούτε τότε θα μπορούσα να το είχα κάνει, ούτε τώρα», κατέληξε η ηθοποιός.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ