Δυο κομψές κυρίες πίνουν...

Δυο κομψές κυρίες πίνουν... Facebook Twitter
0

Οι δραστηριότητες της Wine Plus περιλαμβάνουν εκδηλώσεις, εκθέσεις, καθώς και ένα δωρεάν διανεμόμενο έντυπο. Ένα εξειδικευμένο free press δηλαδή, το «WINE PLUS Magazine».

Πώς ξεκίνησαν όλα; «Η βόρεια Ελλάδα είναι βασική οινοπαραγωγός περιοχή της χώρας. Εξού και η Θεσσαλονίκη συγκεντρώνει μια τεράστια ποικιλία κρασιών. Ο Θεσσαλονικιός αγαπάει το κρασί, είναι μέρος της κουλτούρας του - όπως άλλωστε και όλων των Ελλήνων» εξηγεί η Μαρία Νέτσικα, χημικός-οινολόγος, διευθύντρια του «WINE PLUS Magazine» και μέλος της Ένωσης Ελλήνων Δημοσιογράφων Οίνου. «Ξεκινήσαμε τη Wine Plus επειδή βλέπαμε ότι υπήρχε ένα κενό στην προώθηση και το μάρκετινγκ των εταιρειών του κρασιού και της γαστρονομίας» τονίζει η Ελένη Σωτηρίου, οικονομολόγος με εμπειρία στο χώρο προώθησης του ελληνικού κρασιού. Φιλοδοξία τους ήταν «να λειτουργήσουν ως γέφυρα επικοινωνίας ανάμεσα στους παραγωγούς και τους καταναλωτές».

Το περιοδικό ήρθε ως φυσικό επακόλουθο: «Στην αρχή, το 2003 -όταν ακόμα τα free press δεν ήταν τόσο της μόδας- ξεκινήσαμε με ένα μικρό newsletter, το οποίο στην πορεία μεγάλωσε και έγινε η τωρινή ακριβή έκδοση» λέει η κ. Νέτσικα. Σήμερα το περιοδικό διανέμεται και στην Αθήνα (εκτεταμένα ξεκίνησε τον Οκτώβριο) από ξενοδοχεία, εστιατόρια, μπαρ, κάβες και ντελικατέσεν, σημεία δηλαδή που συγκεντρώνουν το κοινό που ενδιαφέρεται για το περιοδικό. Και φυσικά και από κάποια βιβλιοπωλεία. Δεν πρόκειται «για ένα περιοδικό "αναλώσιμο"» διευκρινίζει η κ. Σωτηρίου, «αλλά για ένα έντυπο που το κρατά αυτός που ενδιαφέρεται γιατί μπορεί να ανατρέξει... Το κοινό του είναι στοχευμένο και οι αποδέκτες του είναι αυτό το πολύ συγκεκριμένο κοινό».

Τέλος, για το αν η Ελλάδα μπορεί να παίξει πιο ουσιαστικό ρόλο στην κατάταξη των οινοπαραγωγών χωρών, και οι δυο συμφωνούν ότι «το πρώτο ζήτημα είναι ο ξένος καταναλωτής να μάθει το brand Ελλάδα. Η Ελλάδα δεν έχει μπει ακόμα στο χάρτη του κρασιού, παρ' όλο που παράγει πολύ καλό κρασί. Πρέπει να δημιουργηθεί όνομα για το ελληνικό κρασί, ώστε να αποτελεί επιλογή και στη συνέχεια επειδή είναι καλό, ο ξένος που θα ψάξει να βρει και ένα καλό brand. Αλλά πρέπει κατ' αρχήν να θελήσει να δοκιμάσει ελληνικό κρασί».

Η WINE PLUS:

Εκδίδει το δωρεάν διανεμόμενο περιοδικό «WINE PLUS Magazine».
Διοργανώνει την ετήσια έκθεση κρασιού και προϊόντων γαστρονομίας ΧΑΡΤΗΣ ΓΕΥΣΕΩΝ. Φέτος θα πραγματοποιηθεί το Σαββατοκύριακο 1-2/12, στην Αποθήκη Γ, στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Διοργανώνει επίσης την πρωτοποριακή παράσταση γαστρονομίας ΒΑΒΥΛΩΝΙΑ ΤΩΝ ΓΕΥΣΕΩΝ.
Πραγματοποιεί μαθήματα μαγειρικής, γαστρονομικά δείπνα, γευστικές δοκιμές, οινογαστρονομικές περιηγήσεις και μεμονωμένες παρουσιάσεις οινοπαραγωγών και αμπελουργικών περιοχών.

Διάφορα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ