ADVERTORIAL
Εσείς γνωρίζετε ότι πλαστικό, ίσο με ένα φορτηγό, αφήνεται κάθε λεπτό στις θάλασσές μας ή ότι, μέχρι το 2025, για 1,8 δισεκατομμύρια ανθρώπους το νερό θα είναι δυσεύρετο; Γνωρίζετε μήπως ότι περίπου 620 εκατομμύρια νέοι και νέες δεν έχουν πρόσβαση σε εκπαίδευση και πρακτική άσκηση ή ότι το χάσμα αμοιβών, ανάμεσα σε γυναίκες και άνδρες, χρειάζεται περίπου 217 χρόνια για να καλυφθεί;
Αυτό δεν είναι το μέλλον που θέλουμε.
Μπορούμε να συνεχίσουμε να αδιαφορούμε ή μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά. Για την Coca-Cola δεν αρκεί να φτιάχνει αναψυκτικά, επιλέγει να κάνει τη διαφορά!
Η Coca-Cola, αναλαμβάνοντας την ευθύνη που της αναλογεί απέναντι στους ανθρώπους και στις κοινωνίες, ξεκίνησε μία παγκόσμια καμπάνια, μοναδική στην ιστορία της, με στόχο να γίνει πρώτα απ' όλα εκείνη μέρος της λύσης. Θέλει όμως ταυτόχρονα να εμπνεύσει ένα κίνημα που θα αφήσει στις επόμενες γενιές έναν καλύτερο, βιώσιμο κόσμο.
#NeverSettle σημαίνει ότι, όσο εσείς διαβάζετε αυτό το κείμενο, η Coca-Cola συνεχίζει.
Η καμπάνια που έχει ήδη ξεκινήσει και στην Ελλάδα στηρίζεται έμπρακτα από προγράμματα που στοχεύουν να κάνουν τη διαφορά, σε τρεις πυλώνες:
Απορρίμματα: Δίνουμε στο πλαστικό μία δεύτερη ζωή
Με όραμα «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα», η Coca-Cola θέτει φιλόδοξους, αλλά εφικτούς παγκόσμιους στόχους:
• Να παράγει 100% ανακυκλώσιμες συσκευασίες, έως το 2025,
• Να αυξήσει τη χρήση ανακυκλωμένου υλικού στα μπουκάλια, κατά 50%, μέχρι το 2030,
• Να ανακυκλώνει ένα μπουκάλι ή ένα κουτάκι –ανεξάρτητα αν είναι δικά της αναψυκτικά ή άλλης εταιρείας– για κάθε ένα που πουλάει, έως το 2030.
Η ευθύνη αυτή ακολουθεί την Coca-Cola και στην Ελλάδα. Με οδηγό, το «Zero Waste Future», την πλατφόρμα κοινωνικής προσφοράς της εταιρείας που ξεκίνησε πιλοτικά στη Θεσσαλονίκη, το 2018, με σκοπό να γίνει η πρώτη πόλη μηδενικών απορριμμάτων, και επεκτάθηκε φέτος και σε άλλους τομείς, φιλοδοξεί να αλλάξει τη στάση των Ελλήνων απέναντι στα απορρίμματα.
Μέσα στα δύο πρώτα χρόνια του προγράμματος, περισσότεροι από 250.000 πολίτες ενημερώθηκαν, 370 τόνοι υλικών συλλέχθηκαν και περίπου 4 εκατομμύρια συμπολίτες εκτέθηκαν συνολικά στα μηνύματα, σε όλη την Ελλάδα. Φέτος το καλοκαίρι, στο πλαίσιο του «Zero Waste Beaches», η Coca-Cola τοποθέτησε κάδους ανακύκλωσης σε 9 ελληνικές παραλίες, ενώ πραγματοποίησε οργανωμένους καθαρισμούς παραλιών, συλλέγοντας συνολικά 145 τόνους απορριμμάτων. Το πλαστικό μπορεί να μετατραπεί σε οτιδήποτε θέλουμε, αρκεί να μην το πετάμε. Αρκεί να ανακυκλώνουμε, πιο πολύ, πιο συχνά.
Νερό: Κάθε σταγόνα μετράει
Η πρόσβαση σε νερό πόσιμο και ασφαλές είναι καθοριστική για τη ζωή, για τη φύση αλλά και για τη δουλειά της Coca-Cola. Γι' αυτό προτεραιότητά της είναι η προστασία των παγκοσμίων αποθεμάτων και η προσπάθειά της να κάνει προσιτό το πολύτιμο αυτό αγαθό σε εκείνους που το έχουν περισσότερο ανάγκη.
Ήδη, από το 2015, έχει καταφέρει να επιστρέφει κάθε σταγόνα νερού που χρησιμοποιεί για την παραγωγή των δικών της προϊόντων. Στην Ευρώπη, μόνο το 2018, επέστρεψε νερό ίσο με 19.000 πισίνες ολυμπιακών διαστάσεων, κάθε χρόνο, ξεπερνώντας κατά 181% το νερό που χρησιμοποίησε!
Στην Ελλάδα, με το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό», σε περίπου 10 χρόνια, υλοποίησε περισσότερα από 100 έργα συλλογής βρόχινου νερού, ανακύκλωσης υδάτινων αποβλήτων και προγράμματα επάρκειας νερού, σε 33 ελληνικά νησιά, που έχουν ωφελήσει περισσότερους από 280.000 συμπολίτες μας, ενώ συλλέγονται 630 εκατομμύρια λίτρα νερού ετησίως.
Ίσες ευκαιρίες: Λιγότερα εμπόδια, περισσότερη πρόοδος
Η Coca-Cola πιστεύει ότι μπορεί να βοηθήσει εκατομμύρια ανθρώπους να πάρουν το μέλλον στα χέρια τους, να αξιοποιήσουν τις ικανότητές τους. Πώς μπορεί να εξαλείψει τις διακρίσεις μεταξύ των φύλων.
Μέσω των παγκόσμιων πρωτοβουλιών της, στοχεύει στη στήριξη και ενδυνάμωση 5 εκατομμυρίων γυναικών ώστε να αναδείξουν τις δυνατότητές τους, μέχρι το 2020. Μέχρι σήμερα, έχει βοηθήσει περισσότερες από 2,4 εκατομμύρια γυναίκες να αντιμετωπίσουν τις κύριες προκλήσεις που τις εμποδίζουν να προχωρήσουν, ενώ στην Ελλάδα, με το πρόγραμμα «Counting Stars» έχει υποστηρίξει, το 2017-2018, περισσότερες από 3,000 γυναίκες, σε 6 πόλεις της Ελλάδας.
Παράλληλα, με τα προγράμματα «Youth Empowered» και «Regeneration», θέλει να βοηθήσει 1 εκατομμύριο νέους και νέες, μέχρι το 2025, να έχουν πρόσβαση σε προγράμματα πρακτικής άσκησης και mentoring, σε όλη την Ελλάδα.
Ο δρόμος που έχει επιλέξει η Coca-Cola δεν είναι ο πιο εύκολος, είναι όμως ο σωστός. Στην πορεία της αυτή, έχει κάνει πολλά. Ωστόσο, πιστεύει πως χρειάζεται να κάνει περισσότερα.
Η Coca-Cola μας καλεί να φανούμε πιο ισχυροί και από την ισχυρότερη δικαιολογία μας. Μαζί μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά! Γίνετε και εσείς μέρος της λύσης!