Χρύσανθος Πανάς: «Πάντα προσπαθώ να εκπαιδεύσω το κοινό στην ποιοτική διασκέδαση»
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν / LiFO

Χρύσανθος Πανάς: «Πάντα προσπαθώ να εκπαιδεύσω το κοινό στην ποιοτική διασκέδαση»

Ο επιχειρηματίας μας μιλά λίγο πριν το talk του στο Utopia @ Golden Hall.

Ο Χρύσανθος Πανάς δεν είναι απλά ένας επιχειρηματίας που έχει μερικά από τα πιο πετυχημένα στέκια της νυχτερινής Αθήνας, αλλά ένας οραματιστής της ψυχαγωγίας και της εστίασης που προσπαθεί να επαναπροσδιορίσει τον όρο «ελληνική φιλοξενία» και να δημιουργήσει εμπειρίες για όλους όσοι περνούν το χρόνο τους στους χώρους που έχει επιμεληθεί σε όλη την Αθήνα, από το κέντρο της πόλης μέχρι την αθηναϊκή Ριβιέρα.

 

Ο πετυχημένος επιχειρηματίας που βρίσκεται πίσω από αγαπημένα στέκια, όπως το Athénée, το Salon de Bricolage και το Island θα είναι καλεσμένος του Κωνσταντίνου Ρήγου στη θεματική Magic Box στο Utopia @ Golden Hall για να μοιραστεί μαζί ιστορίες από τη γεμάτη εμπειρίες ζωή του, τα μελλοντικά του πλάνα και φυσικά να απαντήσει στις αναπάντεχες ερωτήσεις του curator μας.

 

Λίγο πριν βρεθεί στο concept showroom, του θέσαμε μερικές ερωτήσεις για να μας δώσει τον τόνο για όλα τα ενδιαφέροντα θέματα που θα συζητήσει την Τρίτη 22/10 στις 17:00 στο χώρο του Utopia @ Golden Hall, όπου φυσικά μπορείτε ελεύθερα να παραβρεθείτε κι εσείς και να παρακολουθήσετε live το magic talk.

 

— Ποια είναι η μεγαλύτερη δυσκολία όταν προσπαθείς να αλλάξεις την εικόνα της νυχτερινής Αθήνας;

Ο στόχος μας με τον αδερφό μου Σπύρο από την πρώτη στιγμή ήταν μέσω των χώρων που φτιάχναμε να αναδείξουμε την ομορφιά της πόλης. Οι δουλειές μας ήταν πάντα στον αντίποδα της μαζικής ελληνικής διασκέδασης, είχαν έναν αέρα ευρωπαϊκό και απευθύνονταν όχι μόνο στο ελληνικό αλλά στο διεθνές ποιοτικό κοινό. Οι δικές μας επιχειρήσεις αφορούν στην ψυχαγωγία, άγω την ψυχή δηλαδή, την ανεβάζω μέσω των αισθήσεων σε υψηλότερα επίπεδα. Αυτή ήταν και η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετωπίσαμε, το να εκπαιδεύσουμε το κοινό στην ποιοτική διασκέδαση.

 

— Πες έχεις μια ιστορία που έχεις ζήσει όλα αυτά τα χρόνια στη δουλειά σου και πάντα λες σε φίλους σου;

Τη γνωριμία μου με τη Μέριλ Στριπ μέσω του έργου του Βασίλη Φωτόπουλου. Στο πάρτι που είχε οργανώσει η Μέριλ Στριπ στο Island, με αφορμή το Mamma Mia! και καλεσμένους από το εξωτερικό και ενώ είχαμε ενημερωθεί από τη manager της ότι δεν ήθελε να μιλήσει σε ανθρώπους που δεν γνώριζε, κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια της βραδιάς είχε την επιθυμία να μάθει ποιος ήταν ο δημιουργός του έργου έξω από το γραφείο μου. Γνωριστήκαμε και αυτό κατέληξε στο να συζητάμε μαζί όλο το βράδυ, η επικοινωνία μας έγινε ουσιαστική και μου εξέφρασε την εκτίμησή της για τις γνώσεις μου και όλα όσα έχω κάνει.

 

— Πόσο δύσκολο ήταν να δημιουργήσεις έναν νέο προορισμό όπως η αθηναϊκή Ριβιέρα;

Από νωρίς είχα ως στόχο να επικοινωνήσω ότι υπάρχει αυτή η πλευρά της Αθήνας την οποία οι Έλληνες είχαμε ως δεδομένη καθότι την είχαμε δίπλα μας καθημερινά. Στο εξωτερικό παρέμενε ακόμη άγνωστη ενώ αυτό που υπήρχε στην Αθήνα ήταν πραγματικά σπάνιο, μία πρωτεύουσα με υπέροχες παραλίες σε απόσταση αναπνοής από το κέντρο της. Στην αρχή καθιέρωσα τον όρο με συνεντεύξεις στα περιοδικά ενώ το αποκορύφωμα ήταν όταν με κάλεσε το Columbia University για να μιλήσω στους φοιτητές της αρχιτεκτονικής για το πώς ορίζεται η αθηναϊκή Ριβιέρα. Τώρα το επόμενο project είναι η αναβίωση του κέντρου της Αθήνας γύρω από την περιοχή του City Link που ήδη έχει αρχίσει να συμβαίνει.

 

— Τελικά ποιος είναι ο νέος ορισμός της νέας ελληνικής φιλοξενίας;

Η νέα ελληνική φιλοξενία είναι βασισμένη στη παράδοση αλλά με απλό, σύγχρονο τρόπο που οπωσδήποτε πρέπει να έχει αναφορά στη Δύση γιατί η Ελλάδα είναι περισσότερο Δύση, παρά Ανατολή.

 

— Ποιο είναι το project που οραματίζεσαι να κάνεις και δεν το έχεις κάνει ακόμα;

Πάντα φλέρταρα με την ιδέα να δραστηριοποιηθώ και εκτός Ελλάδας, που ήδη έχει ξεκινήσει να υλοποιείται με τα affiliations του Salon de Bricolage.

 

Info

Δείτε περισσότερα σχετικά με το Utopia @ Golden Hall του Kωνσταντίνου Ρήγου στο Goldenutopia.gr

Good Living
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Scroll to top icon