Η Ολίβια Κόλμαν λέει ότι αδυνατεί να θυμηθεί την «συγκινητική» ομιλία της στα Όσκαρ επειδή ήταν εντελώς μεθυσμένη

Η Ολίβια Κόλμαν λέει ότι αδυνατεί να θυμηθεί την «συγκινητική» ομιλία της στα Όσκαρ επειδή ήταν εντελώς μεθυσμένη Facebook Twitter
0

Η κάτοχος του φετινού Όσκαρ Α' Γυναικείου ρόλου για την ερμηνεία της στην «Ευνοούμενη» του Γιώργου Λάνθιμου, Ολίβια Κόλμαν, δήλωσε ότι δεν μπορεί να θυμηθεί τίποτα από την ομιλία της κατά την απονομή του βραβείου αφού ήταν ήδη «λιώμα», όπως είπε χαρακτηριστικά.

«Δεν μπορώ να θυμηθώ τίποτα» δήλωσε η ηθοποιός στο The Graham Norton Show, σχετικά με την ομιλία της στην τελετή απονομής των βραβείων Όσκαρ στα τέλη του περασμένου Φλεβάρη – ομιλία η οποία χαρακτηρίστηκε ως μία από τις πιο συγκινητικές και αυθόρμητες στην πρόσφατη ιστορία του θεσμού.

«Και για κάθε μικρό κορίτσι που προβάρει τη δική της ομιλία στον καθρέπτη, έχω να πω "ποτέ δεν ξέρεις" – δούλευα καθαρίστρια και ήταν μια χαρά δουλειά αλλά περνούσα μπόλικο χρόνο να φαντάζομαι αυτό που ζω τώρα», είχε πει δακρυσμένη στην ομιλία της κρατώντας το χρυσό αγαλματίδιο στα χέρια.

Και ο λόγος που δεν μπορεί να θυμηθεί την έντονα φορτισμένη ομιλία της, όπως αποκάλυψε στον οικοδεσπότη του τηλεοπτικού σόου, είναι ότι ήταν ήδη μεθυσμένη («λιώμα» όπως είπε χαρακτηριστικά) όταν ανακοινώθηκε το βραβείο: «Το πιο ωραίο με τα Όσκαρ είναι ότι υπάρχει ένα μπαρ ακριβώς πίσω από το αμφιθέατρο. Ευτυχώς προσλαμβάνουν και κόσμο για να γεμίζει τις θέσεις [seat fillers] όταν σηκώνονται οι προσκεκλημένοι διότι αλλιώς θα φαινόταν μισοάδεια η αίθουσα, αφού οι περισσότεροι πηγαινοέρχονται στο μπαρ για να τα πιούν».

Η Ολίβια Κόλμαν λέει ότι αδυνατεί να θυμηθεί την «συγκινητική» ομιλία της στα Όσκαρ επειδή ήταν εντελώς μεθυσμένη Facebook Twitter
Η Ολίβια Κόλμαν ως Βασίλισσα Ελισάβετ στον τρίτο κύκλο του The Crown.

Η Ολίβια Κόλμαν βρέθηκε στην εκπομπή με αφορμή την εμφάνιση της ως Βασίλισσα Ελισάβετ στον τρίτο κύκλο του The Crown, που κάνει πρεμιέρα στις 17 Νοεμβρίου στο Netflix, και αφηγήθηκε ένα μάλλον αμήχανο περιστατικό με τον Πρίγκηπα Γουίλιαμ σε ένα δείπνο όπου είχαν παρευρεθεί και οι δύο πρόσφατα.

«Με ρώτησε τι κάνω αυτόν τον καιρό και αμέσως σχεδόν απάντησε μόνος του: "Στην πραγματικότητα, ξέρω τι κάνεις" με όχι πολύ ευχάριστο ύφος. Τον ρώτησα αν έχει δει το The Crown, και μου αποκρίθηκε με ένα κοφτό "Όχι"».

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η Ολίβια Κόλμαν στη Vogue: Απαντά στα σχόλια για το βάρος της και πώς προφέρεται σωστά το Yorgos Lanthimos

Πολιτισμός / Η Ολίβια Κόλμαν στη Vogue: Απαντά στα σχόλια για το βάρος της και πώς προφέρεται σωστά το Yorgos Lanthimos

Η Ολίβια Κόλμαν πόζαρε για το εξώφυλλο της αμερικανικής Vogue και απάντησε στις 73 ερωτήσεις του περιοδικού, δίνοντας συμβουλές για τις σχέσεις αλλά και πώς προφέρεται σωστά το όνομα του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ