Έρευνα για βίντεο με μαθητή ΕΠΑΛ που τραμπουκίζει καθηγήτρια για μια απουσία

Έρευνα για βίντεο με μαθητή ΕΠΑΛ που τραμπουκίζει καθηγήτρια για μια απουσία Facebook Twitter
29

Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει ένα βίντεο στο οποίο μαθητής Επαγγελματικού Λυκείου φαίνεται να τραμπουκίζει καθηγήτριά του, προκειμένου να του σβήσει μία απουσία. 

«Περιστατικά βίας κάθε μορφής δεν έχουν θέση στα σχολεία μας» διεμήνυσε από την πλευρά της η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, που ζήτησε έρευνα προκειμένου να ληφθούν τα ενδεδειγμένα μέτρα, εφόσον επιβεβαιωθεί η γνησιότητα του του βίντεο. 

Στις εικόνες που ακολουθούν, ένας νέος άνδρας φωνάζει και απειλει την καθηγήτριά του. Ένας άλλος μαθητής φαίνεται να παίζει πίσω από την έδρα ενώ πολλοί από τους υπόλοιπους συμμαθητές τους γελούν. 

Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ Θεόδωρος Τσούχλος έκανε λόγο για «πολύ λυπηρό γεγονός, επισημαίνοντας ότι το τελευταίο διάστημα έχουν καταγραφεί επιθέσεις «όχι μόνο λεκτικές» σε βάρος εκπαιδευτικών. «Το ζήτημα είναι ευρύτερο και μας προβληματίζει πάρα πολύ διότι θεωρούμε ότι απάδει της ελληνικής πραγματικότητας. Τέτοια γεγονότα δεν πρέπει να γίνονται» πρόσθεσε ο κ. Τσούχλος, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Πρώτο Θέμα», προσθέτοντας ότι «μπορεί να υπάρχουν και άλλα γεγονότα που δεν έχουν φτάσει στη δημοσιότητα».

«Δεν είναι απλά και εύκολα τα πράγματα για τους εκπαιδευτικούς όπως πιστεύουν αρκετοί λόγω κοινωνικού αυτοματισμού» κατέληξε ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ.

UPD: Περσινό το βίντεο

Μετά από την έκταση που έλαβε η υπόθεση, και ενώ η υπουργός είχε ζητήσει έρευνα για το περιστατικό, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρος Κόπτσης, μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό FM 100, διευκρινίζοντας πως το βίντεο είναι περσινό και ο μαθητής τιμωρήθηκε με αποβολή τον Ιανουάριο του 2019. 

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι Περιφερειακοί Διευθυντές πληροφορήθηκαν για το περιστατικό από ιστοσελίδα και στη συνέχεια επιβεβαίωσαν ότι το συγκεκριμένο περιστατικό συνέβη πέρσι τον Ιανουάριο και οι ποινές έχουν επιβληθεί στο μαθητή. «Το θέμα έχει λήξει.»

Ωστόσο, «παρά το ότι έγινε πέρσι, επειδή δεν μπορούμε να κάνουμε εκπτώσεις σε ένα σχολείο που νοσεί, από την πρώτη ώρα στείλαμε ψυχολόγο και κοινωνικό λειτουργό και όλους τους αρμόδιους φορείς.», διαβεβαίωσε ο κ. Κόπτσης, συμπληρώνοντας «όπου μπορούμε να παρέμβουμε θα παρέμβουμε».

Ελλάδα
29

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

9 σχόλια
Η ασυδοσία τόσων ετών, έχει οδηγήσεις σε αυτές τις καταστάσεις. Δεν πειράζει όμως, ο νέος πρέπει να κάνει την επανάστασή του και να διαδηλώσει για ένα καλύτερο αύριο, γιατί όχι να ρίξει και μια σφαλιάρα σε έναν καθηγητη.Σκέφτομαι τι θα είχε γίνει εάν ένας καθηγητής μιλούσε με άσχημο τρόπο σε έναν μαθητή του...
Είδα πολύ κόσμο να πέφτει απ'τα σύννεφα με αυτό το περιστατικό, ανακουφίζομαι (αν μπορώ να χρησιμοποιήσω τη λέξη) που δεν βλέπω το ίδιο στα σχόλια εδώ. Δυστυχώς αυτά τα περιστατικά είναι πολύ συχνά, ειδικά στα ΕΠΑΛ όπου κατά κανόνα καταλήγουν τα απόβλητα της υποχρεωτικής παιδείας (λυπάμαι αν ακούγεται σκληρό αλλά ας μη κάνουμε ότι δεν ξέρουμε τι γίνεται). Ένα από τα ελαττώματα του ελληνικού σχολείου είναι ότι τον αλήτη τον μπολιάζει δια της αδράνειάς του. Δώσε θάρρος στο χωριάτη... Η γραφειοκρατική αγκύλωση της εκπαίδευσης και η ανεξικακία της απέναντι στις παραβατικές συμπεριφορές είναι η αιτία κάθε τέτοιου περιστατικού. Η αντιμετώπιση αυτών των ατόμων υστερεί εγκληματικά, και αυτό έχει αντίκτυπο μακροπρόθεσμα σε ολόκληρη την κοινωνία η οποία αναγκάζεται να αλληλεπιδρά συχνά εν αγνοία της με δυσλειτουργικούς νταήδες που η "παιδεία" τους αμόλησε έξω ως έχουν. Άλλη μια τραγική περίπτωση.
"...από την πρώτη ώρα στείλαμε ψυχολόγο και κοινωνικό λειτουργό και όλους τους αρμόδιους φορείς.", διαβεβαίωσε ο κ. Κόπτσης, Πηγή: www.lifo.grΑν αντιλήφθηκα σωστά, ενώ είχε γίνει γνωστό το περιστατικό και είχε επιβληθεί ποινή αποβολής στον δράστη , έστειλαν τον ΨΥΧΟΛΟΓΟ κλπ ΤΩΡΑ, ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ !!Όψιμη ευαισθησία...Άρα, έκαναν τελικά "εκπτώσεις σε ένα σχολείο που νοσεί" και μάταια ο κ. Περιφερειακός Διευθυντής θέλει να πείσει ότι έκανε το καθήκον του..Πρέπει να ελεγχθεί νομίζω, γιατί όλα δείχνουν ότι μπορούσε να κάνει κάτι και δεν το έκανε.
Αν ημουν η δασκαλα θα εστελνα το εν λογω βιντεο με μικρο κειμενακι περι ανθρωπινων δικαιωματων με υπογραφες απο ολους τους συναδελφους της, στους γονεις αυτου του παιδιου. Στην Ελλαδα δε νοσει το σχολειο. Νοσει η ελληνικη οικογενεια.
Στην Ελλαδα δε νοσουν ολα βεβαια, αλλα ολα οσα νοσουν ( απο πατερναλισμο, νεποτισμο, πατριαρχια μα κυριως απο βαθυ ελλειμμα πολιτικης και κοινωνικης παιδειας ) εχουν για ριζα τους την περιβοητη ελληνικη οικογενεια, δηλαδη τους αγαπητους μας γονεις.
Προσωπικά δεν θα έστελνα το βίντεο και τις υπογραφές στους γονείς του παιδιού, αλλά ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΕ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ.
Με αποτέλεσμα μηδέν. Θα γινόταν μια συζήτηση στη Βουλή και τέλος. Το είδε και η κεραμέως (που θεωρει την κυρια και τους ομοιους της, αφερεγγυους), καταδίκασε τη πράξη με κάτι κενές λέξεις στο facebook και αυτό ήταν. Απλα ενημερωθηκε και πέρασε μια βόλτα και ενας ψυχολογος. Του δοθηκε τοτε μια μερα αποβολη και τωρα ο Διευθυντης Εκπαιδευσης της Περιφερειας ειπε οτι μιλησε με το "παιδι" και τον διαβεβαιωσε οτι δεν θα ασκηθει δίωξη οποτε ας ληξει η καταληψη του ΕΠΑΛ. Απαξιωση της καθηγητριας και στην ουσια νίκη του μαθητη. Μηνυση του Υπουργειου Παιδειας επρεπε και η αποζημιωση να παει στο ΕΠΑΛ. Ή εναλλακτικα εστω υποχρεωτικη κοινωνικη εργασια στο Δημο και υποχρεωτικες συνεδριες με ψυχολογο. Τιποτα απ αυτα δεν συνεβη. Καλο θα ηταν καποτε να δουμε και τι εχει να πει αυτη η οικογενεια. Οι συμμαθητες του εδειξαν θρασος παντως με την καταληψη και την αιτιολογηση που δωσανε για την υπερασπιση του ηρωα τους. Κατι μου λεει πως δεν θα απεχουν και πολυ οι αποψεις της οικογενειας απο αυτες των μαθητων.
Στην Ολλάνδία αν είχε γίνει αυτό, στο λεπτό θα είχε έρθει ο σεκιουριτάς.Από την στιγμή που θα ερχόταν ο σεκιουριτας, έστω και αν κουνιόταν ή έσκουζε ο εν λόγο τσαχπίνης, θα είχε πεταχτεί έξω από το σχολείο.Εδώ κοιτάαααμε τα φαινόμενα...
Αν όντως στην Ολλανδία υπάρχουν σεκιουριτάδες στα σχολεία, θεωρώ ότι πρόκειται για μια εξαιρετικά λανθασμένη λύση. Σε ένα σχολείο δεν μπορούν να παρεμβαίνει ανειδίκευτο εξωτερικό προσωπικό το οποίο, την μια μέρα (ή τον ένα μήνα) έχει βάρδια σε αεροδρόμιο, την άλλη σε μαγαζί ή σε εργοστάσιο, και την άλλη σε σχολείο. Επειδή όμως όντως υπάρχει πολλές φορές ανάγκη για προσωπικό ασφαλείας στα σχολεία, και κυρίως σε λύκεια ή σε γυμνάσια υποβαθμισμένων περιοχών, θεωρώ ότι η γαλλική λύση είναι πολύ καλύτερη: τα "πιόνια" (έτσι αποκαλούνται στη σχολική αργκό) είναι συνήθως φοιτητές ή κάτοχοι 3ετους πτυχίου παιδαγωγικών σχολών και κυρίως φυσικής αγωγής (για τον διορισμό ως εκπαιδευτικός απαιτείται μάστερ) οι οποίοι επιμορφώνονται για αυτήν την αποστολή. Στις πολύ δύσκολες υποβαθμισμένες συνοικίες, δεν είναι σπάνιο να επικουρούνται από -επίσης σοβαρά επιμορφωμένα- μέλη της τοπικής ομάδας μπάσκετ (ύψος και σωματική διάπλαση που εμπνέει σεβασμό)
Και φυσικά, δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι πρόκειται για αγόρι μαθητή και γυναίκα καθηγήτρια. Γιατί τα αγόρια μαθαίνουν από νωρίς ότι η μόνη ανώτερη γυναίκα στην οποία οφείλουν να υπακούν είναι η μάνα τους.
Τι Παρακμή.... Άραγε εάν ήταν άντρας καθηγητής κ οχι γυναίκα, θα τολμούσε να ασκήσει τέτοια λεκτική βία κ να απειλήσει με σωματική βια? Διότι αυτό το απολιτιστο ον, με αυτήν την συμπεριφορά νιώθει πολύ αρσενικο απέναντι σε μια γυναίκα, η οποία στα μάτια του είναι κατώτερη. Συνολικα, Πολύ προβληματική κατάσταση.
Θα ένιωθε ακόμα περισσότερο άντρας απέναντι και σε κάποιον άντρα καθηγητή χωρίς δυναμισμό και επιβλητική παρουσία. Σε κάθε περίπτωση δεν έχει νόημα να περιγράφουμε το μέγεθος της προβληματικότητας μιας προβληματικής προσωπικότητας αλλά το γιατί γίνεται αποδεκτή η συμπεριφορά του.
Κάνεις λάθος Φωτεινή.Το συμβάν αυτό έλαβε χώρα τώρα που η κοινωνία έχει βελτιωθεί και είναι λιγότερο πατριαρχική από ότι στο παρελθόν. Τέτοια συμβάντα δεν υπήρχαν πριν από 30-40 χρόνια. Η κοινωνία πλέον "διδάσκει" ότι σε μια γυναίκα μπορούμε να συμπεριφερθούμε με αυτόν τον τρόπο. Παλιά ήταν αδιανόητο.
Γράφων, θα μπορούσες να εξηγήσεις λίγο περισσότερο τι εννοείς γράφοντας " Η κοινωνία πλέον "διδάσκει" ότι σε μια γυναίκα μπορούμε να συμπεριφερθούμε με αυτόν τον τρόπο. Παλιά ήταν αδιανόητο";Πάντως εγώ θα συμφωνήσω με τη Φωτεινή.
Στα πλαίσια της κακώς εννοούμενης ισότητας, δηλ. της ομοιότητας, κάποιοι νομίζουν ότι οι γυναίκες είναι άντρες.Που μπορούμε να τις αντιμετωπίζουμε ό π ω ς αντιμετωπίζουμε τους άντρες. Αλλά αυτό που οι φεμινιστές ονομάζουν "πατριαρχία" εμπεριείχε το chivalry. Την ιπποσυνη. Την ευγένεια απέναντι στις γυναίκες ε π ε ι δ ή είναι γυναίκες.Αλλά αυτό. Πάει. Πέρασε.
Βρίσκω λάθος τον τρόπο με τον οποίο συνδέεις τα πράγματα. Η πατριαρχια είχε τόση ιπποσυνη που το να σε δέρνει ο άνδρας σου ήταν κάτι φυσιολογικό. Ο φεμινισμος μάχεται για τα ίσα δικαιώματα. Δεν είπε κανείς ότι είμαστε ίδιοι. Και εν πάση περιπτώσει, ο συγκεκριμένος έφηβος συμπεριφερεται έτσι στην καθηγήτρια του, όχι επειδή μπορεί να της συμπεριφερθει όπως και σε έναν άνδρα αλλά για τον ακριβώς αντίθετο λόγο. Ακριβώς επειδή είναι γυναίκα, νιώθει πως έχει το προβάδισμα και αν φέρω γίνει αυτό που θέλει της ρίχνει και καμιά, σαν σωστό αρσενικό.
Η ευγένεια μπροστά στις γυναίκες ε π ε ι δ ή είναι γυναίκες θα μπορεί κάλλιστα, να αντικατασταθεί με ευγένεια των πάντων απέναντι στους πάντες ε π ε ι δ ή thats the way it should be.Plus,Feminism Didn’t Kill Chivalry.Stupidity did.https://medium.com/medusa-wept/feminism-didnt-kill-chivalry-45c0e4c4fe56...Αν και δεν βλέπω τι σχέση έχουν αυτές οι σχετικά λεπτές εκφάνσεις με το πιθηκίσιο θέαμα που είδα.
@ βλαχακι.Κι εγώ θέλω παγκόσμια ειρήνη και να αγκαλιάζουμε όλοι μαζί τα δέντρα με λουλούδια στα μαλλιά.Όμως η κοινωνία φτιάχνει ηθικούς κώδικες για να συγκρατεί τους κακούς. Και οι κακοί, συγγνώμη που στο λέω, θα υπάρχουν για πάντα.Από το να λες "πρέπει όλοι να είμαστε καλοί με όλους" καλύτερα να προστατεύσεις τους -κυριολεκτικά- πιο αδύναμους. Το ξέρω ότι σου την σπάνε τα "φυσικά" παραδείγματα όμως οι περισσότερες γυναίκες έχουν μικρότερη μυϊκή μάζα από τους περισσότερους άντρες. Και αυτές παλιά η κοινωνία τις προστάτευε. Σήμερα όχι.Το ξέρεις ότι τα links που στέλνεις στερούνται κάθε αξιοπιστίας, σωστά; Όπως τότε που συζητούσαμε για τη μετανάστευση και έψαχνες αυθεντία στον ιστότοπο the new internationalist; Η την άλλη φορά που μιλούσαμε για την εγκυρότητα γάμων ομοφύλων ζευγαριών και μου εστελνες links από ταξιδιωτικό γραφείο που διοργανώνει τέτοιους γάμους;
@ ΑριάδνηΚΑν μου επιτρέπεις κάνεις μεμονωμένη αντιμετώπιση της πραγματικότητας που οδηγεί σε λογικά σφάλματα.Οι γυναίκες παλιά δέχονταν περισσότερη βία; Ναι.Η κοινωνία παλιά ήταν περισσότερη βίαιη; Ναι.Άντρες και γυναίκες ήταν πιο συχνά αντιμέτωποι με βίαιη συμπεριφορά. Οι άντρε πήγαιναν πολύ πιο συχνά και αποκλειστικά αυτοί σε πολέμους, τεράστιο ποσοστό αυτών σκότωναν ζώα με τα χέρια τους για να φάνε. Ήταν μια πιο βίαιη κοινωνία.Ο συγκεκριμένος έφηβος, που προφανώς είναι αυτό που λέμε "κακό παιδί" ή "ατίθασος νέος", αν υπήρχε το αίσθημα της αιδούςς που δημιουργούσε ο ηθικός κώδικας ότι δεν επιτιθέμεθα σε γυναίκες δεν θα είχε συμπεριφερθεί έτσι.Η κοινωνία όμως τον έχει μεγαλώσει με το δεδομένο ότι η γυναίκα μπορεί να αντιμετωπιστεί όπως ο άνδρας. Μια παρεξηγημένη έκδοση της ισότητας.Αλλά υπάρχει και η εξής πραγματικότητα. Η γυναίκα δεν έχει τη μυϊκή μάζα του άνδρα. Ο συγκεκριμένος νέος μιλάει έτσι πειεδή ξ έ ρ ε ι ότι ο συνομιλητής του δεν μπορεί να του ρίξει έναν φούσκο.Άρα είναι αυτή η διττή πορϋπόθεση: κατάργηση της αστικής αβρότητας έναντι των γυναικών στα πλαίσια της εξίσωσής τους με τους άνδρες αλλά διατήρηση της διαφοράς μυϊκής μάζας.Αυτή η παλιά ηθική, που είχε άλλες παρενέργειες, δημιουργούσε άλλα προβλήματα, στην οποία μπορείς να βρεις πολλές εξαιρέσεις ή αντιπαραδείγματα -αλλά υπήρχε- φρόντιζε για το καλό των γυναικών.
... Κολλάει η βελόνα. Σε εμένα, βρε, μιλάς και επαναλαμβάνεις τα ίδια και τα ίδια ή κάνεις "παράσταση" στους τρίτους; [Όπως είπα και στο άλλο άσχετο θέμα, δεν έχω τίποτε να κρύψω: https://m.lifo.gr/now/greece/233984/dyo-gynaikes-pantreytikan-se-paralia-stin-kritiκαι δεν λέω τίποτα που να μην ισχύει εκεί. Ίσως θα σε βοηθήσει να ξαναδιαβάσεις, αλλά μάλλον όχι. Όσο για το "new internationalist" *ουάο* φοβερή κατηγορία από κάποιον που όταν/αν δεήσει να λινκάρει και καμιά πηγή στα πλείστα όσα λέει, θα χρησιμοποιήσει το ΠΘ κι όχι μόνον αυτό...άρε μας ρε man. Παρεμπιπτόντως, παρά τα socialist leanings του το new internationalist σκοράρει ψηλά στο factual reporting (due to proper sourcing and a clean fact check record, όπως πληροφορούμεθα) κάτι είναι κι αυτό.-----Για το συγκεκριμένο θέμα, chivalry και λοιπά.Πρώτον: ρε άνθρωπε, αυτά τα ζητήματα δεν είναι μαθηματικά λυκείου, να τα βάλουμε κάτω με τα αξιώματα και τις λύσεις τους και να τσεκάρουμε σωστά και λάθος πρόσημα. Είναι ο π τ ι κ έ ς και είναι οπτικές ανθρώπων που έχουν μία τριβή με το θέμα, υπάρχουν κι άλλες οπτικές, φυσικά. Τι "credible source" θες για την μοδέρνα έννοια του chivalry;Δεύτερον: Υπάρχει αρκετή αρθογραφία για το πώς βλέπουν οι γυναίκες (και δη οι φεμινίστριες) το "chivalry" κι αν αυτό έχει θέση στο 2020 και πώς. Δεν χρειάζεται να ακούς, μόνο, αυτό που έχεις στο κεφάλι, σαν σε ηχείο, μπορεί και να εκπλαγείς.Τρίτον: Παλιά οι καθηγητές ήταν με την βίτσα, κοπανάγαν χέρια, σφαλιάριζαν. Ήσαν νόμος και εξουσία. Ήσαν σημαντικοί είτε καλοί και εμπνευστές, είτε κακοί και κέρατα τράγια. Σίγουρα ΔΕΝ είναι το chivalry που απουσιάζει απ' αυτό το τσίρκο- θηριοτροφείο (ούτε κ οι βίτσες, βέβαια). Και τίποτα δεν θα μου έλεγε, καλύτερο, αν αυτο το πλάσμα έκανε έτσι μπροστά σ' έναν άντρα καθηγητή του και φερόταν -δήθεν τάχα μου- νορμάλ (;) ευγενικά (;) σε καθηγήτριες. Βασικά πιστεύω ότι κάποιος που φέρεται έτσι, φέρεται έτσι γενικώς (με διακυμάνσεις ίσως, αλλά πάνω-κάτω στην ίδια λογική) όπως και ο ευγενής.----Ας δούμε και ένα ολίγιστο fragment του ιπποτικού παρελθόντος..."Οι συνθήκες που αντιμετωπίζαμε ήταν αληθινά δύσκολες. Εγώ έφυγα στο εξωτερικό κατά τη διάρκεια της χούντας γιατί ήμουν διωκόμενη. Θυμάμαι, όμως, πριν φύγω, το μεγαλύτερό μου πρόβλημα ήταν τα χουφτώματα και οι προσβολές στο δρόμο. Μιλάμε για αισχρή κατάσταση. Ειδικά το στρίμωγμα στο λεωφορείο. Έμπαινα 15 χρονών στο λεωφορείο και το άγχος μου ήταν αυτό. Μια φορά αντέδρασα δημόσια και άρχισα να φωνάζω. Όλο το λεωφορείο έπεσε πάνω μου και μου έκανε παρατηρήσεις ότι δεν έχω τρόπους και είμαι ανάγωγη. Πήρα μία καρφίτσα μετά, την έβαλα στο γιακά μου κι όποτε με πλησίαζε κανείς, τη γύριζα και τον τρυπούσε".https://tomov.gr/2017/02/23/poy-pigan-oi-ellinides-feministries/...Που μου θυμίζει:Early 1900s Women Had an Ingenious Method for Fending Off Gropers“No man, however courageous he may be, likes to face a resolute woman with a hatpin in her hand.”https://www.google.gr/amp/s/www.history.com/.amp/news/how-women-defended-themselves-against-street-gropers-100-years-ago
Όχι δεν είναι τυχαίο: Αν ήταν άντρας ο καθηγητής, θα υπήρχε πιθανότατα και χειροδικία από μέρος του τραμπούκου. Το γεγονός πάντως δεν νομίζω πως προσφέρεται για στοχασμό πάνω στην πατριαρχία. Δεν πρόκειται για εμφυλο κίνητρο συμπεριφοράς. Υπάρχει ένας (ή μια) τραμπούκος και από την άλλη ένας (η μια) καθηγητής/τρία. (παραδόξως, θηλυκό του τραμπούκος δεν βρήκα...)
Ούτε εγώ θεωρώ ότι το γεγονός προσφέρεται για στοχασμό στην πατριαρχία. Ίσα ίσα που ακριβώς αυτοί οι στοχασμοί είναι επικίνδυνοι: αν οι ρόλοι ήταν αντίστροφοι (άντρας καθηγητής και να τον τραμπουκίζει μαθήτρια) θα αντιδρούσαμε ή όχι; Νιώθω ότι βλέπουμε το δέντρο και όχι το δάσος.
Νομίζω καμία σχέση με σεξισμό.Αντίθετα, μου θύμισε αμέσως το ύφος και το ήθος της εξουσίας που εξέπεμπαν οι ¨αγανακτισμένοι¨ που αυτοδικούσαν την περασμένη 4ετία, φωνάζοντας, απειλώντας και χαστουκίζοντας δημόσιους λειτουργούς. Πολλές φορές δε, με την εμφανή πολιτική ανοχή του ΣΥΡΙΖΑ.Οι έφηβοι ως γνωστόν, πολύ εύκολα "γοητεύονται" από τέτοιες συμπεριφορές.
Στην Έλλάδα έχουν γαλουχηθεί κάμποσες γενιές με τη λογική ότι αν φωνάξουν αρκετά τότε αίροναι οι συνέπειες των πράξεών τους.Σκοπός δεν είναι (μόνο) η τιμωρία του συγκεκριμένου μαθητή. Αλλά η εμπέδωση του κανόνα ότι οι πράξεις έχουν συνέπειες. Σε πρώτο χρόνο.
Τραγικό συμβάν, δυστυχώς όμως πολύ συνηθισμένο. Πολλές παθογένειες μαζεμένες, τι να σχολιάσεις σε λίγες γραμμές. Για τους άμοιρους εκπαιδευτικούς που πρέπει να δουλεύουν για τρεις και εξήντα κάτω από τέτοιες συνθήκες; Για τα παιδιά αυτά και το υποβαθμισμένο και βίαιο περιβάλλον στο οποίο μεγαλώνουν και πως αυτό τους βγαίνει απέναντι στην καθηγήτριά τους; Για τους απαράδεκτους γονείς που δεν σηκώνουν παρατήρηση και παίρνουν πάντα το μέρος του κανακάρη τους / της πριγκίπισσάς τους και δεν έχουν το χρόνο να ασχοληθούν γιατί βαριούνται; Για το μέλλον αυτών των εφήβων που όταν βγουν στην αγορά εργασίας θα φάνε τα χαστούκια απανωτά, αλλά θα είναι αργά; Κρίμα.