Το λευκό πόλο μπλουζάκι, το L.12.12, φορεμένο ανατρεπτικά πάνω από επίσημα outfits, συνοψίζει όλη την αισθητική της καινούργιας καμπάνιας της Lacoste. Το διάσημο κροκοδειλάκι, αντιλαμβανόμενο τις απαιτήσεις της εποχής, αποστασιοποιείται από την αυστηρή πολυτέλεια και αναζητά την απλότητα, την κομψότητα και τη διαχρονικότητα.
Από το 1933, η Lacoste δεν έχει σταματήσει να εξελίσσεται, με βάση πάντα τα ιδανικά του ιδρυτή της, René Lacoste, του τολμηρού και κομψού οραματιστή που αρνήθηκε να θυσιάσει την άνεσή του στο όνομα των κανόνων και καθιέρωσε τη σύγχρονη κομψότητα στα γήπεδα του τένις εκείνης της εποχής, με τη δημιουργία του πρώτου polo shirt, του L.12.12.
Έπειτα από τα πέντε χρόνια της πολύ επιτυχημένης «αέρινης» καμπάνιας με τίτλο «Un peu d’ air sur terre», η Lacoste ανέθεσε στους θρυλικούς φωτογράφους μόδας Mert Alas & Marcus Piggot το νέο της επικοινωνιακό βήμα. Και εκείνοι απεικόνισαν την ελευθερία του στυλ της μάρκας, με το L.12.12 polo φορεμένο πάνω από βραδινά ρούχα ως το απόλυτο συστατικό για ένα χαλαρό look, πολύ μακριά από τα δόγματα της μόδας και τους συμβιβασμούς της.
σχόλια