ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
18.8.2017 | 01:42

Τραγικό απλά

Νοικιάζω διαμέρισμα μέσω airbnb και booking και με μεγαλη μου λύπη διαπιστωνω ότι επιβεβαιώνεται διαρκώς ότι οι Έλληνες πελάτες είναι, κατά κόρων ,μεγάλοι μ@λ@κες. Έχουν απίστευτο ύφος νομίζουν ότι όλα τους ανήκουν. Αξιοπρέπεια και σεβασμός μηδέν. Μέσω booking είχαν κλείσει δωμάτιο και παραμονές τις αφίξης τους, τους έπαιρνα 50 τηλέφωνα για να συνεννοηθούμε ώσπου να το σηκώσουν, και όταν τελικά το σήκωναν έλεγαν "Αχ συγγνώμη άκυρη η κράτηση "και μου έλεγαν μάλιστα ότι τουλάχιστον μου το είπαν μια μέρα πριν( ενώ τους είχα πάρει τόσα τηλέφωνα εγώ, διότι μόνοι τους δεν μπορούσαν να πατήσουν το γ@μημενο κουμπί της ακύρωσης η απλά να με πάρουν τηλ ) Ότο δηλαδή μου έκαναν και χάρη που με "ενημέρωσαν " την προηγούμενη μέρα. Προφανώς πιάνουν και κλείνουν 5 δωμάτια και πάνε σε οποίο τους κάτσει πιο βολικό και μετά δεν ενημερώνουν καν και ο άλλος μένει ξεκρέμαστους και με άδειο το διαμέρισμα! Και όταν τους περνεις για εξηγήσεις σου ζητάνε και τα ρέστα !! Και το παράδειγμα μου δεν έχει γίνει μια και δυο φορές αλλά επανειλλημένα με Έλληνες ! Αυτά βλέπω και λυπάμαι πολύ. Τελικά άλλαξα την πολιτική στο booking και δίνει προκαταβολή οποίος κλείσει και βρήκα την ησυχία μου, αλλά η συμπεριφορά τουλάχιστον γελοία,παιδαριώδης και αξιολύπητη.Όσοι νοικιάζουν σπίτι με αυτό τον τρόπο θα καταλάβουν απόλυτα τι λέω.
2
 
 
 
 
σχόλια
Εσείς να δείτε τι τραγικοί είστε. Επειδή ήθελα ένα σκ μόνο μου είπε κάποιος ότι θα μου δώσει το δωματιο που κοιτάει στο δρόμο και όχι αυτό στη θάλασσα γιατί μπορει να το θέλει κάποιος που θα κάτσει περισσότερες μερες. Άκου εκεί. Λες και θα μου το έδινε τζαμπα. Καλά σας κάνουν.
Το πρόβλημα που αναφέρεις είναι της πλατφόρμας ή των ρυθμίσεων που έχουν γίνει (από εσένα ή by default), πάντα θα υπάρχει ανεύθυνος πελάτης και εδώ που τα λέμε, εάν δεν υπάρχει κύρωση θα βασιστείς στην καλή του θέληση για να κάνει έγκαιρα την ακύρωση; Στο airbnb ορίζεις την ποινή για τέτοιες περιπτώσεις και όποιος "ξεχνιέται" πληρώνει.
Scroll to top icon