Περισσότερα από 4.000 εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα παραμένουν στους δρόμους της πόλης, κυρίως στο Παγκράτι, τους Αμπελόκηπους, τα Πατήσια, το Νέο Κόσμο και την Κυψέλη, περιοχές που αντιμετωπίζουν και το μεγαλύτερο πρόβλημα παρκαρίσματος. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Ελεύθερου Τύπου τα παρατημένα ι.χ αυξήθηκαν λόγω της κρίσης από ανθρώπους που δεν έχουν να πληρώσουν τα τέλη ή τη ζημιά από κάποιο ατύχημα.
Τα αυτοκίνητα αυτά, εκτός από εμπόδια για το παρκάρισμα άλλων ι.χ που κινούνται, αποτελούν επίσης και εστίες μόλυνσης ενώ εμποδίζουν και την κίνηση των πεζών. Μάλιστα έχουν παρατηρηθεί περιπτώσεις στις οποίες αυτός που έχει το αυτοκίνητο, μόλις δει το ειδοποιητήριο για την περισυλλογή του το μεταφέρει σε άλλο δρόμο , αφαιρώντας το ειδοποιητήριο, προκειμένου να κερδίσει χρόνο. Ο αντιδήμαρχος καθαριότητα και περιβάλλοντος στο Δήμο της Αθήνας Ανδρέας Βαρελάς δηλώνει στην εφημερίδα ότι σύμφωνα με στοιχεία που διαθέτει το γραφείο του αντιδημάρχου το 50% των εγκαταλελειμμένων οχημάτων έχουν ηλικία από δέκα χρόνια και πάνω, το 10% με 15% έχουν ηλικία από επτά ως δέκα χρόνια ενώ ηλικία από πέντε μέχρι επτά χρόνια έχει το 10% με 15% των οχημάτων. Ο Δήμος Αθηναίων, έχει ήδη θέσει σε εφαρμογή ειδικό πρόγραμμα για την απελευθέρωση της δημόσιων χώρων και υπάρχει διαδικασία περισυλλογής των παρατημένων αυτοκινήτων. Τα αυτοκίνητα που περισυλλέγονται οδηγούνται προς ανακύκλωση.