Αντιδράσεις από την Ελληνική πρεσβεία αλλά και από τους ομογενείς προκάλεσε διαφήμιση γερμανικής εταιρίας ενοικίασης αυτοκινήτων που «επαναφέρει» τη δραχμή στις συναλλαγές. Η διαφήμιση της εταιρίας Sixt εμφανίζει την Ελλάδα να έχει επιστρέψει στη δραχμή με φωτογραφία την οποία συνοδεύει το κείμενο : «Αγαπητοί Έλληνες, δεχόμαστε ξανά δραχμές. Το BMW1 κάμπριο από 26.900 δρχ. την ημέρα». Η διαφήμιση πρωτοδημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Die Welt αλλά και στην ιστοσελίδα της εταιρίας, που έχει αντιπροσωπεία και στην Ελλάδα .
Η διαφημιστική καταχώριση προκάλεσε και την αντίδραση της ελληνικής πρεσβείας στο Βερολίνο, η οποία προχώρησε στις αναγκαίες ενέργειες προς τη γερμανική πλευρά. Ο Σύμβουλος Τύπου της Ελληνικής Πρεσβείας στο Βερολίνο Παντελής Παντελούρης απάντησε στη διαφημιστική καμπάνια με δήλωση στην οποία τονίζει ότι «πρόκειται μάλλον για παρανόηση. Προκειμένου να δεχτεί κάποιος στην Ελλάδα την προσφορά της Sixt, θα έπρεπε η χώρα να αλλάξει το νόμισμά της. Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές άλλες εταιρίες, στις οποίες μπορεί κανείς να συνεχίσει να πληρώνει με το νόμισμα της χώρας, δηλαδή το ευρώ. Οι Έλληνες θα τις προτιμήσουν γιατί θα είναι και ευνοϊκότερες οι τιμές τους», είπε ο κ. Παντελούρης.
σχόλια