Στη δημοσιότητα η λίστα με τα ελληνικά e-shops που δεν παρέδωσαν τις παραγγελίες σε πελάτες

Στη δημοσιότητα η λίστα με τα ελληνικά e-shops που δεν παρέδωσαν τις παραγγελίες σε πελάτες Facebook Twitter
0

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας καταναλωτή επέβαλε πρόστιμα σε σειρά επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου (e-shops) μετά από πλήθος καταγγελιών καταναλωτών πως δεν παρέδωσαν τα προϊόντα που είχαν αγοραστεί.

Τα πρόστιμα επιβλήθηκαν μετά από πλήθος καταγγελιών καταναλωτών που σύναψαν συμβάσεις εξ αποστάσεως με ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, ιδίως κινητών τηλεφώνων, σχετικά:


- με μη παράδοση των παραγγελθεισών συσκευών κινητής τηλεφωνίας παρά την καταβολή του τιμήματος,
- την αδυναμία επικοινωνίας με την επιχείρηση, η οποία είτε δεν απαντούσε καθόλου ή προέβαλε, σε κάποιες περιπτώσεις, αριθμούς τηλεφώνου που δεν ανταποκρίνονταν σε πραγματικούς τηλεφωνικούς αριθμούς της χώρας.

Σύμφωνα με τη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή, μετά από εκτεταμένη έρευνα επιβλήθησαν υψηλά χρηματικά πρόστιμα συνολικού ύψους 330.000 ευρώ, στις ακόλουθες ηλεκτρονικές επιχειρήσεις εμπορίας κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας αιχμής, καθώς διαπίστωσε παραβάσεις των διατάξεων για τα δικαιώματα του καταναλωτή σε συμβάσεις από απόσταση καθώς και των διατάξεων περί αθέμιτων (και ειδικότερα παραπλανητικών) εμπορικών πρακτικών:

 ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ /  ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ /  ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΥΨΟΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ ΣΕ €
1  Μ.ΠΑΡΛΕΠΟΣ ΜΟΝ.ΙΚΕ               www.a-mobiles.gr   100.000,00
2  MILA X ΜΟΝ.ΙΚΕ                        www.mxstore.gr       80.000,00

3  BSVA BUSINESS SALES ΙΚΕ        www.ubit.gr             70.000,00

4  E-MOBILE ENTERPRISE Μ. ΙΚΕ    www.emobile24.gr    70.000,00
5  ΚΑΛΑΡΩΝΗΣ ΠΕΤΡΟΣ                 www.clickstore.gr      10.000,00

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή διερευνά παρόμοιες υποθέσεις και εξετάζει την επιβολή διοικητικών κυρώσεων και σε άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας κινητών τηλεφώνων και προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, για τα οποία δέχτηκε πληθώρα καταγγελιών και για τις οποίες το καταναλωτικό κοινό θα ενημερωθεί με νεώτερη ανακοίνωση.

Για καταγγελίες σχετικά με φαινόμενα παράνομων και παραπλανητικών πρακτικών από ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας κινητών τηλεφώνων, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στη γραμμή καταναλωτή 1520.

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αμαλιάδα: Ασφυξία «δείχνει» η πρώτη έκθεση για το τέταρτο μωρό

Ελλάδα / Αμαλιάδα: Ασφυξία «δείχνει» η πρώτη έκθεση για το τέταρτο μωρό

Η Ειρήνη Μουρτζούκου θέλησε να παρουσιάσει ότι το μωρό είχε κάποιο πρόβλημα υγείας, όμως, όπως αναφέρει ο τεχνικός σύμβουλος της μητέρας, το πρώτο επεισόδιο που παρουσίασε δεν έχει κάποια σχέση με σοβαρό θέμα υγείας
LIFO NEWSROOM
Να «μπλοκάρουν» τις πρόωρες αποφυλακίσεις θα μπορούν θύματα εγκλημάτων και οι συγγενείς τους

Ελλάδα / Να «μπλοκάρουν» τις πρόωρες αποφυλακίσεις θα μπορούν θύματα εγκλημάτων και οι συγγενείς τους

Με νέα διάταξη, το υπουργείο Δικαιοσύνης θα δίνει τη δυνατότητα στις οικογένειες θυμάτων εγκλήματος να ενημερώνονται για την επικείμενη αποφυλάκιση του ενόχου και να υποβάλλουν ένσταση
LIFO NEWSROOM