Μετά την μεγάλη νύχτα

Μετά την μεγάλη νύχτα Facebook Twitter
Φωτό: Νίκος Βατόπουλος
0

Υπάρχει μια διαδεδομένη αντίληψη, σύμφωνα με την οποία, όσο υπάρχουν άστεγοι, άνθρωποι που υποφέρουν, χαμηλόμισθοι ή εντελώς άνεργοι, καλό είναι να μιλάμε μόνο για ανάλογα θέματα και κυρίως να δείχνουμε πόσο συμπάσχουμε / όλα τα υπόλοιπα οφείλουν να πάρουν την πραγματική τους διάσταση ως εντελώς δευτερεύοντα ή ακόμα και να εξαφανιστούν, γιατί διαφορετικά είσαι λίγο γαϊδούρι, δηλαδή αναίσθητος / η ευαισθησία στην Ελλάδα είναι αγαπημένο σπορ και μην τολμήσετε να μας το πάρετε / κάποιες φορές λίγο στα λόγια, αλλά, θα μου πείτε, λεπτομέρειες / κι άλλες καθόλου στα λόγια, γιατί στις δύσκολες αυτές ημέρες οι Αθηναίοι έδειξαν το πραγματικό τους ανάστημα, πλημμυρίζοντας τις αποθήκες του Ιδρύματος Αστέγων με χιλιάδες πακέτα γεμάτα ρούχα και κουβέρτες/ τόσο πολύ, που οι άνθρωποι του ιδρύματος κάνουν έκκληση να μη στείλουμε άλλα ρούχα, αλλά τρόφιμα/ εκεί οι ανάγκες είναι μεγάλες / οι επαγγελματίες ευαίσθητοι στην Ελλάδα είναι το πρόβλημα και δυστυχώς από αυτούς δεν έχουμε και λίγους / σήμερα το πρωί μια διακοσαριά νέα παιδιά, δεν κατάλαβα αν ήταν μαθητές ή φοιτητές, ανηφόριζαν την οδό Ριζάρη με κατεύθυνση τη Βασιλίσσης Σοφίας / έκλειναν το ένα ρεύμα και μια μοτοσικλέτα της αστυνομίας ήταν έτοιμη να διακόψει την κυκλοφορία / τους είδα από το λεωφορείο και δεν πρόλαβα ν’ ακούσω συνθήματα ή να διαβάσω κάποιο πανό / σίγουρα δεν τους ήρθε πρωινιάτικα να πάρουν τους δρόμους έτσι, χωρίς λόγο/ ένας επαγγελματίας της ευαισθησίας θεωρεί αναφαίρετο δικαίωμα των «παιδιών» να κλείσουν τον μισό δρόμο και να υποβάλουν κάποιους εκατοντάδες συμπολίτες τους στο μαρτύριο μιας ακόμα πορείας / και είναι τόσο επαγγελματίας, που ξεχνάει πως, όταν γίνεται υπερβολική χρήση ενός δικαιώματος, υπάρχει πάντα κάποιος από την άλλη πλευρά που πιέζεται λίγο περισσότερο / αλλά, εντάξει μωρέ, εδώ υπάρχουν άστεγοι κι εσύ ασχολείσαι με τα «παιδιά» που έκλεισαν τη μισή Ριζάρη; / τόσο ξενέρωτος, ρε φιλαράκι; / τόσο αλλού; / αλλά τα παιδιά μεγάλωσαν σε μια πόλη όπου ο καθένας κάνει ό,τι γουστάρει, τα ρίξαμε στα στάσιμα νερά του «χύμα» που οι μανάδες και οι πατεράδες τους, καμιά εικοσαριά χρόνια πριν, τα πέρασαν για «πρόοδο» και «Ευρώπη» / και τώρα, ακόμα πιο μπερδεμένα από τους γονείς τους, με μια κρίση πάνω από τα κεφάλια τους, δεν μπορούν να συνειδητοποιήσουν ακόμα πόσο τους μοιάζουν / κι ενώ το κέντρο της Αθήνας είναι κλινικά νεκρό, κυκλοφορούν φήμες ότι όροφοι σε μεγάλα κτίρια σε Ακαδημίας, Πανεπιστημίου και Σταδίου αλλάζουν χέρια εν αναμονή άλλων, καλύτερων ημερών / εδώ φυσικά πάει από κοντά η γνωστή συνωμοσιολογία / ότι το κέντρο υποβαθμίζεται «επίτηδες» για να κάνουν δουλειές κάποιοι άγνωστοι ατσίδες του real estate / εδώ είπαν ότι το Ίδρυμα Ωνάση που ετοιμάζεται ν’ ανακοινώσει μια σημαντική δωρεά για το κέντρο το κάνει γιατί έχει κτίρια εκεί και θέλει να τους ανεβάσει τις τιμές / οι ανακοινώσεις πήραν μια μικρή παράταση, πήγαν για Μάρτιο / αυτό που έχει κλειδώσει είναι η επέκταση του τραμ από Σύνταγμα μέχρι Ηπείρου, με πρόβλεψη για κάλυψη ολόκληρης της οδού Πατησίων / αλλά θα περιμένουμε ν’ ακούσουμε ολόκληρο το πακέτο / άντε, ν’ ακούσουμε και κάτι (πολύ) θετικό γι’ αυτή την πόλη.

Αθήνα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δεν πεθαίνουν μόνο οι μουριές στην Αθήνα. Tώρα πεθαίνουν και οι όμορφοι συριακοί Ιβίσκοι

Αστικό πράσινο / Δεν πεθαίνουν μόνο οι μουριές στην Αθήνα. Tώρα πεθαίνουν και οι συριακοί ιβίσκοι

Εκατοντάδες δέντρα της Αθήνας πεθαίνουν. Είναι συριακοί ιβίσκοι που ξεραίνονται ο ένας μετά τον άλλο, από μια ασθένεια που πρώτη φορά επελαύνει στο αστικό πράσινο. Η LiFO έμαθε ποια είναι η μυστηριώδης ασθένεια που αποδεκατίζει τους ιβίσκους και ρώτησε τον δήμο τι κάνει γι' αυτό.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Φαληρικός Όρμος: Δυναμική επανεκκίνηση για τη μεγαλύτερη αστική ανάπλαση της Αττικής

Αθήνα / Φαληρικός Όρμος: Δυναμική επανεκκίνηση για τη μεγαλύτερη αστική ανάπλαση της Αττικής

Στην τελική τροχιά για την υλοποίησή του μπαίνει το πρότυπο πάρκο στον Φαληρικό Όρμο, το μεγαλύτερο έργο αστικής ανάπλασης που έχει γίνει ποτέ στην Περιφέρεια Αττικής. Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωσή του, πώς διασώθηκε στο παρά πέντε και ποιο θα είναι το προφίλ του έργου.
LIFO NEWSROOM