Με αφορμή τα νέα στατιστικά που δείχνουν ότι τα βίντεο που εμφανίζονται (και παίζουν αυτόματα) στο χρονολόγιο του καθενός μας, έφτασαν συνολικά τα 1 δισεκατομμύριο views την ημέρα, το Facebook εξέδωσε μόλις μια ανακοίνωση όπου μεταξύ άλλων, προαναγγέλειο νέες παροχές προς τους δημιουργούς βίντεο περιεχομένου και τους χρήστες του.
Το κοινωνικό δίκτυο, φιλοδοξώντας να προσελκύσει ακόμα μεγαλύτερο κομμάτι του διαφημιστικού budget που προορίζεται για τα ψηφιακά μέσα, ανακοίνωσε ότι θα προσθέσει εργαλεία όπως μετρητή των views, likes και shares που συγκεντρώνει ένα βίντεο αλλά και την προβολή προτεινόμενων βίντεο κάτω από το κυρίως περιεχόμενο, στα πρότυπα του YouTube. Με αυτό τον τρόπο τόσο οι διαφημιστές όσο και οι χρήστες θα μπορούν να βλέπουν την απήχηση του περιεχομένου που ανέβασαν.
Ανάμεσα σε άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία που δημοσιεύονται στην ανακοίνωση του Facebook, είναι ότι το 65% των συνολικών θεάσεων προέρχεται από συσκευές mobile, όπως smartphones και tablets, ενώ τα views σημείωσαν άνοδο 50% από τον φετινό Μάιο έως τον Ιούλιο. Άνοδος που αποδίδεται στην προβολή και την απήχηση που είχε το Ice Bucket Challenge.
Να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με στοιχεία του TechCrunch, τα συνολικά ημερήσια views του YouTube το 2012 άγγιζαν τα 4 δισεκατομμύρια. Αριθμός που φυσικά έχει πολλαπλασιαστεί τα τελευταία 2 χρόνια.
Δείτε το βίντεο που συνοδεύει την ανακοίνωση του Facebook: