64 ευρώ τη μέρα χαλάει κάθε τουρίστας στη χώρα μας

64 ευρώ τη μέρα χαλάει κάθε τουρίστας στη χώρα μας Facebook Twitter
0

Οι τουρίστες που επισκέπτονται τη χώρα μας δαπανούν 64,1 ευρώ κάθε μέρα κατά μέσο όρο. Οι ημερήσιες αυτές δαπάνες υπολογίζονται χωρίς τη δαπάνη μεταφορικών (πως θα έρθουν εδώ δηλαδή) και διαμονής (ξενοδοχεία). Από αυτά, 30,1 ευρώ καταναλώνονται σε επιχειρήσεις εστίασης και 29,8 ευρώ σε εμπορικές επιχειρήσεις.

Η ημερήσια δαπάνη αυξάνεται ακόμα περισσότερο στους επισκέπτες κρουαζιέρας, καθώς οι τελευταίοι ξοδεύουν κατά μέσο όσο 67,2 ευρώ -15,5 ευρώ σε επιχειρήσεις εστίασης και 44,3 ευρώ σε εμπορικές επιχειρήσεις. Αν και μένουν λιγότερες ώρες στην Αθήνα (6,5 ώρες την ημέρα κατά μέσο όρο) οι επισκέπτες κρουαζιέρας έχουν γενικότερα μεγαλύτερη οικονομική άνεση κάτι που τους επιτρέπει να καταναλώνουν περισσότερα χρήματα.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Οικονομία / Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Το ανανεωμένο έντυπο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, νέους κωδικούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των φορολογουμένων
LIFO NEWSROOM
Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Οικονομία / Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Είναι υποχρεωμένη να διοικεί απείθαρχους υφιστάμενους, κάθε ώρα της ημέρας, επί επτά ημέρες της εβδομάδας κι αυτό μπορεί να μας διδάξει πολλά, δηλώνει ο Manoj Bhargava, ιδρυτής της 5-hour Energy
LIFO NEWSROOM
Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οικονομία / Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οι υποσχέσεις των Ευρωπαίων ηγετών για αύξηση του δανεισμού προκειμένου να αυξηθούν οι στρατιωτικές δαπάνες έχουν αναδιαμορφώσει τη δημοσιονομική εικόνα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΕΚΤ
LIFO NEWSROOM
Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM