DW: Μετέωρη η ιδιωτικοποίηση των 14 ελληνικών αεροδρομίων

DW: Μετέωρη η ιδιωτικοποίηση των 14 ελληνικών αεροδρομίων Facebook Twitter
ΑΠΕ ΜΠΕ/PIXEL/Σωτήρης Μπαρμπαρούσης
0

Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ πάγωσε την προγραμματισμένη ανάληψη της διαχείρισης 14 περιφερειακών ελληνικών αεροδρομίων από την κοινοπραξία Fraport-Κοπελούζος, αναφέρει η Deutsche Welle, προσθέτοντας ότι η γερμανική εταιρία ελπίζει ωστόσο στον διάλογο που συνεχίζεται.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Fraport δεν ανησυχεί για τα κεφάλαια που επένδυσε στην Ελλάδα, ίσως επειδή συνεχίζεται ο διάλογος με το ΤΑΙΠΕΔ. Τέλη Απριλίου το διοικητικό συμβούλιο πήγε στην Αθήνα για να συζητήσει την ανάληψη διαχείρισης των 14 αεροδρομίων, μέχρι στιγμής όμως δεν υπάρχουν αποτελέσματα, όπως δήλωσε ο επικεφαλής της Fraport Στέφαν Σούλτε στην συνέλευση των μετόχων της εταιρίας την Παρασκευή, καθιστώντας παράλληλα σαφές ότι η εταιρία δεν παραιτείται από την επένδυση.

«Εξακολουθούμε να θεωρούμε τα ελληνικά αεροδρόμια σημαντικό περιουσιακό στοιχείο. Η Ελλάδα συνιστά σταθερό και υπολογίσιμο μέγεθος στο τουρισμό, τόσο σήμερα όσο και μελλοντικά. Διακρίνουμε επομένως πολλές σημαντικές ευκαιρίες», τόνισε ο ίδιος.

Υπενθυμίζεται ότι τον Νοέμβριο του 2014 η Fraport ανακηρύχθηκε προτιμητέος επενδυτής για τη διαχείριση των 14 αεροδρομίων στον διεθνή διαγωνισμό του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου.

Η εταιρία θα διέθετε 1,3 δισεκατομμύρια ευρώ και τα αεροδρόμια θα περνούσαν στη διαχείριση της κοινοπραξίας Fraport-Copelouzos το φθινόπωρο του 2015. Σύμφωνα όμως με τη Deutsche Welle, από ό,τι όλα δείχνουν η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ήταν της άποψης ότι η Fraport μάλλον διαπραγματεύθηκε με -στο μεταξύ- «λάθος» εκπροσώπους. Συνεπώς δεν αποκλείεται η νέα κυβέρνηση να επιθυμεί διαπραγματεύσεις με διαφορετικούς όρους.

«Η ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων θα πρέπει να αντικατοπτρίζει τα νέα οικονομικά δεδομένα στα δημοσιονομικά, καθώς και τους οικονομικούς συσχετισμούς στη χώρα», είπε ο επικεφαλής της Fraport απευθυνόμενος στους μετόχους. Όπως αναφέρει η Deutsche Welle, στη συνέλευση των μετόχων ωστόσο δεν έγινε αναφορά στην πιθανότητα μειοψηφικής συμμετοχής της Fraport στην διαχείριση. Ο Στέφαν Σούλτε είπε μόνο ότι η όλη επένδυση παραμένει «σε κάποιο βαθμό μετέωρη».

Το δημοσίευμα επισημαίνει ότι η Fraport δεν ανησυχεί, ούτε και για το ενδεχόμενο πτώχευσης ή ακόμα και εξόδου της Ελλάδας από την ευρωζώνη, ενώ θεωρείται δεδομένο ότι η ανοδική πορεία του ελληνικού τουρισμού θα συνεχιστεί.

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καμπανάκι από την ΕΚΤ: Κίνδυνος για νέα κρίση χρέους στην Ευρωζώνη

Οικονομία / Καμπανάκι από την ΕΚΤ: Κίνδυνος για νέα κρίση χρέους στην Ευρωζώνη

Η ΕΚΤ επισήμανε «τα αυξημένα επίπεδα χρέους και τα υψηλά δημοσιονομικά ελλείμματα», καθώς και την υποτονική ανάπτυξη και τις αβεβαιότητες που προκαλούνται από τα πρόσφατα «εκλογικά αποτελέσματα σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο»
LIFO NEWSROOM