DW: Μετέωρη η ιδιωτικοποίηση των 14 ελληνικών αεροδρομίων

DW: Μετέωρη η ιδιωτικοποίηση των 14 ελληνικών αεροδρομίων Facebook Twitter
ΑΠΕ ΜΠΕ/PIXEL/Σωτήρης Μπαρμπαρούσης
0

Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ πάγωσε την προγραμματισμένη ανάληψη της διαχείρισης 14 περιφερειακών ελληνικών αεροδρομίων από την κοινοπραξία Fraport-Κοπελούζος, αναφέρει η Deutsche Welle, προσθέτοντας ότι η γερμανική εταιρία ελπίζει ωστόσο στον διάλογο που συνεχίζεται.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Fraport δεν ανησυχεί για τα κεφάλαια που επένδυσε στην Ελλάδα, ίσως επειδή συνεχίζεται ο διάλογος με το ΤΑΙΠΕΔ. Τέλη Απριλίου το διοικητικό συμβούλιο πήγε στην Αθήνα για να συζητήσει την ανάληψη διαχείρισης των 14 αεροδρομίων, μέχρι στιγμής όμως δεν υπάρχουν αποτελέσματα, όπως δήλωσε ο επικεφαλής της Fraport Στέφαν Σούλτε στην συνέλευση των μετόχων της εταιρίας την Παρασκευή, καθιστώντας παράλληλα σαφές ότι η εταιρία δεν παραιτείται από την επένδυση.

«Εξακολουθούμε να θεωρούμε τα ελληνικά αεροδρόμια σημαντικό περιουσιακό στοιχείο. Η Ελλάδα συνιστά σταθερό και υπολογίσιμο μέγεθος στο τουρισμό, τόσο σήμερα όσο και μελλοντικά. Διακρίνουμε επομένως πολλές σημαντικές ευκαιρίες», τόνισε ο ίδιος.

Υπενθυμίζεται ότι τον Νοέμβριο του 2014 η Fraport ανακηρύχθηκε προτιμητέος επενδυτής για τη διαχείριση των 14 αεροδρομίων στον διεθνή διαγωνισμό του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου.

Η εταιρία θα διέθετε 1,3 δισεκατομμύρια ευρώ και τα αεροδρόμια θα περνούσαν στη διαχείριση της κοινοπραξίας Fraport-Copelouzos το φθινόπωρο του 2015. Σύμφωνα όμως με τη Deutsche Welle, από ό,τι όλα δείχνουν η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ήταν της άποψης ότι η Fraport μάλλον διαπραγματεύθηκε με -στο μεταξύ- «λάθος» εκπροσώπους. Συνεπώς δεν αποκλείεται η νέα κυβέρνηση να επιθυμεί διαπραγματεύσεις με διαφορετικούς όρους.

«Η ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων θα πρέπει να αντικατοπτρίζει τα νέα οικονομικά δεδομένα στα δημοσιονομικά, καθώς και τους οικονομικούς συσχετισμούς στη χώρα», είπε ο επικεφαλής της Fraport απευθυνόμενος στους μετόχους. Όπως αναφέρει η Deutsche Welle, στη συνέλευση των μετόχων ωστόσο δεν έγινε αναφορά στην πιθανότητα μειοψηφικής συμμετοχής της Fraport στην διαχείριση. Ο Στέφαν Σούλτε είπε μόνο ότι η όλη επένδυση παραμένει «σε κάποιο βαθμό μετέωρη».

Το δημοσίευμα επισημαίνει ότι η Fraport δεν ανησυχεί, ούτε και για το ενδεχόμενο πτώχευσης ή ακόμα και εξόδου της Ελλάδας από την ευρωζώνη, ενώ θεωρείται δεδομένο ότι η ανοδική πορεία του ελληνικού τουρισμού θα συνεχιστεί.

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου: Άνοιξε η πλατφόρμα, ποιοι μπορούν να κάνουν αίτηση σε α' φάση

Οικονομία / Καταπατημένα ακίνητα Δημοσίου: Άνοιξε η πλατφόρμα, ποιους αφορά, ποιοι δικαιούνται έκπτωση μέχρι και 80%

Αφορά στην εξαγορά 90.000 καταπατημένων ακινήτων - Βήμα προς βήμα η διαδικασία - Απαραίτητη προϋπόθεση η δήλωση του ακινήτου στο Ε9 τουλάχιστον 5 χρόνια πριν την αίτηση
LIFO NEWSROOM
Στουρνάρας για «κόκκινα δάνεια»: Δεν υπάρχουν περιθώρια εφησυχασμού

Οικονομία / Στουρνάρας για «κόκκινα δάνεια»: Δεν υπάρχουν περιθώρια εφησυχασμού

Μπορεί να καταγράφεται πρόοδος στη διαχείριση των «κόκκινων δανείων» όμως εξακολουθούν να υφίστανται κίνδυνοι για την χρηματοπιστωτική σταθερότητα, δήλωσε ο διοικητής της Τραπέζης της Ελλάδος
LIFO NEWSROOM