Το 65,2% του πληθυσμού παγκοσμίως θα έχει κάνει μέχρι το τέλος του 2021 τουλάχιστον μία αγορά μέσω διαδικτύου, ενώ στην Ελλάδα σύμφωνα με τα στοιχεία της πανευρωπαϊκής έρευνας του RetailX, το 55% προχώρησε σε ηλεκτρονικές αγορές, έναντι 51% το 2019.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας που δημοσιεύει το moneyreview.gr, το 79% των πολιτών χρησιμοποίησε το διαδίκτυο την περασμένη χρονιά και το 55% προχώρησε σε ηλεκτρονικές αγορές, έναντι 76% και 51% που ήταν τα αντίστοιχα ποσοστά το 2019. Το 63% όσων προχώρησαν σε αγορές μέσω διαδικτύου, το 2020 δαπάνησε από 15 έως 120 ευρώ μηνιαίως, ενώ το 20% δαπάνησε έως 300 ευρώ.
Από τα 100 πιο δημοφιλή στους Έλληνες καταναλωτές ηλεκτρονικά καταστήματα το 23% βρίσκονται στις ΗΠΑ, το 16% στην Ελλάδα, το 12% στην Κίνα και το 10% στην Ισπανία. Οι περισσότερες επισκέψεις που (36,2%) έγιναν σε ηλεκτρονικά καταστήματα που πωλούν διάφορα είδη, το 28,8% σε καταστήματα καταναλωτικών ηλεκτρονικών ειδών, το 10,6% σε καταστήματα μόδας (ένδυση, υπόδηση, αξεσουάρ), το 7,3% σε καταστήματα πώλησης οικιακού εξοπλισμού, το 3,2% αφορούσε βιβλία, το 2,9% την αγορά λογισμικού, το 2,2% την αγορά αθλητικών ειδών, το 1,6% ήταν επισκέψεις σε ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ, το 1,4% επισκέψεις σε καταστήματα DIY, το 1,2% σε φαρμακεία.
Τα παραπάνω ποσοστά επισκεψιμότητας αφορούν στους 100 μεγαλύτερους λιανεμπόρους και όχι στο σύνολο των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Η έρευνα του RetailX έγινε σε 19 χώρες: Αυστρία, Τσεχία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Ισπανία, Σουηδία, Ολλανδία και Ηνωμένο Βασίλειο.