Market pass: Τα βήματα για την ενεργοποίηση και τη χρήση της άυλης κάρτας

Market pass Facebook Twitter
Φωτ.: EUROKINISSI
0

Το 100% της ενίσχυσης του Market pass θα λάβουν όσοι επέλεξαν την άυλη χρεωστική κάρτα, την οποία θα πρέπει να ενεργοποιήσουν στο κινητό τηλέφωνό τους. 

Ήδη οι δικαιούχοι έχουν αρχίσει να λαμβάνουν μηνύματα, προκειμένου να προχωρήσουν στα απαραίτητα βήματα ώστε να ενεργοποιήσουν την άυλη κάρτα για το Market pass, στην οποία θα πραγματοποιηθούν από σήμερα οι πρώτες πληρωμές για όσους έκαναν αίτηση έως τις 28 Φεβρουαρίου. 

Βασική προϋπόθεση είναι οι δικαιούχοι να διαθέτουν smartphone το οποίο υποστηρίζει τη λειτουργία NFC για ανέπαφες συναλλαγές, καθώς θα πρέπει να αποθηκεύσουν στη συσκευή την άυλη ψηφιακή κάρτα, ώστε να την επιδεικνύουν κατά τις αγορές τους. 

Market pass: Πώς εκδίδεται η άυλη κάρτα 

Για την έκδοση της ψηφιακής άυλης κάρτας διατίθενται τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα Viva Wallet, Eurobank και Alpha Bank. Δεν απαιτείται να είναι πελάτης των συγκεκριμένων ιδρυμάτων ο δικαιούχος προκειμένου να εκδοθεί η ψηφιακή χρεωστική κάρτα. 

Μετά την έγκριση της αίτησης, το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα ενημερώνει τον δικαιούχο για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει, προκειμένου να ενεργοποιήσει την κάρτα και να πιστωθεί το χρηματικό ποσό του Market pass. 

Αυτό γίνεται με SMS , στον αριθμό τηλεφώνου που έχει δηλώσει ο δικαιούχος, το οποίο περιλαμβάνει οδηγίες, ή με email, το οποίο έχει ενσωματωμένο σύνδεσμο για την ενεργοποίηση της άυλης κάρτας. Μετά την είσοδο στον σύνδεσμο, ο δικαιούχος δημιουργεί password και λαμβάνει κωδικό επιβεβαίωσης για να ενεργοποιήσει την ψηφιακή χρεωστική κάρτα. 

Market pass: Πώς χρησιμοποιείται η άυλη ψηφιακή κάρτα 

Η άυλη χρεωστική κάρτα του Market pass μπορεί να χρησιμοποιείται από τον δικαιούχο για την αγορά αγαθών κάθε είδους, σε καταστήματα ή λαϊκές αγορές που δραστηριοποιούνται στο λιανικό εμπόριο τροφίμων, όπως και σε e-shop συναφών επιχειρήσεων.

Market pass: Τα βήματα για την ενεργοποίηση και τη χρήση της άυλης κάρτας Facebook Twitter

Σημειώνεται πως η άυλη χρεωστική κάρτα ισχύει μέχρι το τέλος Αυγούστου και στη συνέχεια απενεργοποιείται.  

Αν κάποιος δεν ξοδέψει το ποσό του Market pass που πιστώθηκε τον ένα μήνα, αυτό παραμένει στην κάρτα μέχρι το τέλος του προγράμματος, δηλαδή τις 31 Αυγούστου. 

Market pass: Οι ημερομηνίες των πληρωμών 

Με βάση το χρονοδιάγραμμα που έχει ανακοινωθεί, για τους δικαιούχους του Market pass που έχουν επιλέξει την άυλη ψηφιακή κάρτα, οι ημερομηνίες των επόμενωβν πληρωμών είναι οι εξής: 

  • 20 Μαρτίου (ανάλογα αν υποβάλουν την αίτηση πριν ή μετά την 28η Φεβρουαρίου) για τους μήνες Φεβρουάριο και Μάρτιο
  • 3 Απριλίου για τον μήνα Απρίλιο
  • 3 Μαΐου για τον μήνα Μάιο
  • 3 Ιουνίου για τον μήνα Ιούνιο και
  • 3 Ιουλίου για τον μήνα Ιούλιο.
Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Οικονομία / Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Το ανανεωμένο έντυπο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, νέους κωδικούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των φορολογουμένων
LIFO NEWSROOM
Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Οικονομία / Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Είναι υποχρεωμένη να διοικεί απείθαρχους υφιστάμενους, κάθε ώρα της ημέρας, επί επτά ημέρες της εβδομάδας κι αυτό μπορεί να μας διδάξει πολλά, δηλώνει ο Manoj Bhargava, ιδρυτής της 5-hour Energy
LIFO NEWSROOM
Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οικονομία / Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οι υποσχέσεις των Ευρωπαίων ηγετών για αύξηση του δανεισμού προκειμένου να αυξηθούν οι στρατιωτικές δαπάνες έχουν αναδιαμορφώσει τη δημοσιονομική εικόνα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΕΚΤ
LIFO NEWSROOM
Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM