Μόλις 1 στις 5 δηλώσεις έχουν κατατεθεί ως τώρα

Μόλις 1 στις 5 δηλώσεις έχουν κατατεθεί ως τώρα Facebook Twitter
Φωτο: Nick Paleologos / SOOC
0

Μόλις 1 στις 5 φορολογικές δηλώσεις έχουν υποβληθεί ως σήμερα, οκτώ μόλις ημέρες πριν την λήξη της προθεσμίας. 1,5 εκατομμύριο φορολογικές δηλώσεις κατατέθηκαν σε σύνολο 5,8 εκατομμυρίων ενώ οι εκκαθαρισμένες δηλώσεις να ανέρχονται συνολικά σε 1,47 εκατομμύρια.

Από αυτές οι 520 χιλιάδες δηλώσεις είναι χρεωστικές και αντιστοιχούν στην καταβολή φόρου ύψους 405 εκατ. ευρώ. Ο μέσος φόρος ανά χρεωστική  φορολογική δήλωση ανέρχεται στα 778 ευρώ.
 

Πάντως πληροφορίες αναφέρουν ότι η προθεσμία υποβολής των δηλώσεων θα παραταθεί ως τις 27 Ιουλίου.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Οικονομία / Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Το ανανεωμένο έντυπο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, νέους κωδικούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των φορολογουμένων
LIFO NEWSROOM
Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Οικονομία / Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Είναι υποχρεωμένη να διοικεί απείθαρχους υφιστάμενους, κάθε ώρα της ημέρας, επί επτά ημέρες της εβδομάδας κι αυτό μπορεί να μας διδάξει πολλά, δηλώνει ο Manoj Bhargava, ιδρυτής της 5-hour Energy
LIFO NEWSROOM
Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οικονομία / Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οι υποσχέσεις των Ευρωπαίων ηγετών για αύξηση του δανεισμού προκειμένου να αυξηθούν οι στρατιωτικές δαπάνες έχουν αναδιαμορφώσει τη δημοσιονομική εικόνα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΕΚΤ
LIFO NEWSROOM
Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM