Live

Ρέγκλινγκ: Πιθανόν εντός του έτους ή το 2018 να βγει η Ελλάδα στις αγορές

Ρέγκλινγκ: Πιθανόν εντός του έτους ή το 2018 να βγει η Ελλάδα στις αγορές Facebook Twitter
Alexandros Michailidis / SOOC
0

Την εκτίμηση ότι «εντός του έτους ή τον επόμενο χρόνο θα είναι πιθανό η Ελλάδα να επιστρέψει στις αγορές αν το πρόγραμμα των μεταρρυθμίσεων συνεχιστεί με επιτυχία, όπως έχει συμφωνηθεί», κάνει ο επικεφαλής του ESM Κλάους Ρέγκλινγκ, σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ, που θα μεταδοθεί απόψε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού.

Σύμφωνα με τον Ρέγκλινγκ, «οι αγορές παρακολουθούν πολύ προσεκτικά τι συμβαίνει με την ιδιοκτησία του προγράμματος και το αν η κυβέρνηση συνεχίζει να εφαρμόζει όσα έχουν συμφωνηθεί με το Eurogroup και τον ESM».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Οικονομία
0

Live

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Οικονομία / Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Το ανανεωμένο έντυπο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, νέους κωδικούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των φορολογουμένων
LIFO NEWSROOM
Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Οικονομία / Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Είναι υποχρεωμένη να διοικεί απείθαρχους υφιστάμενους, κάθε ώρα της ημέρας, επί επτά ημέρες της εβδομάδας κι αυτό μπορεί να μας διδάξει πολλά, δηλώνει ο Manoj Bhargava, ιδρυτής της 5-hour Energy
LIFO NEWSROOM
Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οικονομία / Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οι υποσχέσεις των Ευρωπαίων ηγετών για αύξηση του δανεισμού προκειμένου να αυξηθούν οι στρατιωτικές δαπάνες έχουν αναδιαμορφώσει τη δημοσιονομική εικόνα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΕΚΤ
LIFO NEWSROOM
Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM