Daily Mail: O δισεκατομμυριούχος Ήλον Μασκ έβαλε τέλος στη σχέση του με την Άμπερ Χερντ

Daily Mail: O δισεκατομμυριούχος Ήλον Μασκ έβαλε τέλος στη σχέση του με την Άμπερ Χερντ Facebook Twitter
0

Τον περασμένο Απρίλιο, η Άμπερ Χερντ πρώην σύζυγός του Τζόνι Ντεπ είχε επιβεβαιώσει τη σχέση της με τον 45χρονο δισεκατομμυριούχο Ήλον Μασκ, ιδρυτή της SpaceX και της Tesla Motors με μια φωτογραφία στο Instagram.

Ένα αντίστοιχο καρέ από την κοινή τους εμφάνιση σε κάποιο επίσημο δείπνο είχε επίσης δημοσιεύσει και ο Μασκ και κάπως έτσι οι φήμες είχαν αρχίσει να πολλαπλασιάζονται και έφταναν να μιλούν ακόμη και για γάμο.

Cheeky

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Amber Heard (@amberheard) στις

Ωστόσο τα βρετανικά ταμπλόιντς ισχυρίζονται σήμερα πως η σχέση έληξε - και μάλιστα άδοξα.

Πρώτη μετέδωσε την είδηση η «ναυαρχίδα» του gossip Daily Mail η οποία μάλιστα σημειώνει ότι ο Μασκ είναι αυτός που έβαλε τέλος στον δεσμό του με την ηθοποιό.

Η Χερντ, 31 ετών, είναι συντετριμμένη αφότου ο μεγιστάνας της τεχνολογίας Ήλον Μασκ έληξε την σχέση τους. Μια πηγή αναφέρει πως ήταν απόφαση του επιχειρηματία και σημειώνει πως ο Μασκ είχε ακούσει ορισμένα πράγματα σχετικά με τη συμπεριφορά της Χερντ τα οποία δεν του άρεσαν.


«Η Χερντ μπορεί να γίνει πολύ εγωίστρια και της αρέσει να χειραγωγεί τους ανθρώπους», αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Σημειώνεται πως ο επίσημος εκπρόσωπος του Μασκ αρνήθηκε να κάνει δήλωση σχετικά με τον χωρισμό.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ