Είναι αυτός ο άντρας ο Banksy; Τουρίστας ισχυρίζεται ότι τον φωτογράφισε κρυφά στη Βηθλεέμ

Είναι αυτός ο άντρας ο Banksy; Τουρίστας ισχυρίζεται ότι τον φωτογράφισε κρυφά στη Βηθλεέμ Facebook Twitter
1

Μια φωτογραφία κάνει τον γύρο του κόσμου και ο άνθρωπος που την τράβηξε ισχυρίζεται ότι απεικονίζει το πρόσωπο που κρύβεται εδώ και χρόνια πίσω από το παγκοσμίως γνωστό καλλιτεχνικό ψευδώνυμο Banksy.

Συγκεκριμένα, ο 24χρονος Jason Stellios, από το Έσεξ, πριν από λίγες μέρες βρέθηκε στη Βηθλεέμ, και εντόπισε έναν άντρα με σπρέι και σχέδια στο χέρι να κοιτάζει συνωμοτικά δεξιά και αριστερά, λίγο πριν ολοκληρώσει το έργο του.

Ο νεαρός τουρίστας ισχυρίζεται ότι τράβηξε αυτή τη φωτογραφία και έπρεπε να περάσει περίπου μία εβδομάδα για να συνειδητοποιήσει ότι ο άντρας με το καπέλοo Fedora, τη βερμούδα και το ανήσυχο ύφος ήταν ο Banksy. Χρειάστηκε, δηλαδή, πρώτα να έρθουν στο φως της δημοσιότητας τα δύο νέα έργα του διάσημου street artist στην Παλαιστίνη και μετά να κάνει τον συνειρμό...

Είναι αυτός ο άντρας ο Banksy; Τουρίστας ισχυρίζεται ότι τον φωτογράφισε κρυφά στη Βηθλεέμ Facebook Twitter

«Την προηγούμενη εβδομάδα έβγαινα από την εκκλησία του Milk Grotto και τότε είδα έναν άντρα με σπρέι στα χέρια να ζωγραφίζει ένα αστέρι σε μια πόρτα. Θεώρησα ότι ήταν ένας ακόμη από αυτούς τους τύπους που κάνουν street art και τον φωτογράφισα. Έφυγε, έφυγα και μετά από λίγο τον εντόπισα ξανά. Αυτή τη φορά φορούσε ένα καπέλο Fedora και ενώ μάλλον τελείωνε το AlterNativity. Συζητώντας με ανθρώπους μετά, άκουσα να λένε ότι θέλουν να δουν τα νέα έργα του Banksy στην Παλαιστίνη, για τα οποία είχε ήδη αρχίσει να γίνεται λόγος. Πήραμε ένα ταξί και βρεθήκαμε ξανά στον περίβολο της εκκλησίας και τότε συνειδητοποίησα τι είχε συμβεί».

Είναι αυτός ο άντρας ο Banksy; Τουρίστας ισχυρίζεται ότι τον φωτογράφισε κρυφά στη Βηθλεέμ Facebook Twitter

Σημειώνεται ότι το νέο αυτό project του street artist αποτελείται από δύο μισά: το πρώτο είναι μια φράση γραμμένη κοντά στην Milk Grotto Church κι εξετάζει την πραγματική σημασία της λέξης «ειρήνη» στον μοντέρνο κόσμο, συγκεκριμένα της φράσης «Επί γης ειρήνη». Το δεύτερο κομμάτι απεικονίζει δύο αγγελάκια να προσπαθούν να περάσουν μέσα από το τείχος της Δυτικής Όχθης.

Ο Banksy, προκειμένου να ολοκληρώσει τα δύο νέα έργα του φαίνεται ότι επέστρεψε αρκετές φορές στη Δυτική Όχθη, χρησιμοποιώντας τη δημοσιότητα και προκειμένου να υπογραμμίσει τα δεινά των Παλαιστινίων στην περιοχή, αλλά και τη σημασία του Δυτικού Τείχους. Όσο για τον άνθρωπο που υποστηρίζει ότι τον απαθανάτισε εν δράσει, δηλώνει ότι δεν είναι φανατικός των γκράφιτι και εν γένει της street art, αλλά νιώθει ενθουσιασμένος που από τύχη οδηγήθηκε κατ' ευθείαν στο πρόσωπο, το οποίο άλλοι ψάχνουν εδώ και χρόνια, πίσω από το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο.

Την ίδια στιγμή και ενώ έχει δημιουργηθεί τόσος θόρυβος γύρω από το πρόσωπο αυτής της φωτογραφίας, υπάρχει ακόμη ένας ηλικιωμένος που ισχυρίζεται ότι για καιρό έβλεπε τον ίδιο άνθρωπο να ζωγραφίζει τόσο κοντά σε ιερό χώρο, γεγονός που του έκανε εντύπωση και ότι πρόκειται για τον άνθρωπο της φωτογραφίας. Εννοείται ότι με αυτό το νέο περιστατικό αναζωπυρώνονται όλες οι θεωρίες συνωμοσίας και οι εικασίες για το ποιος πραγματικά είναι ο άνθρωπος που εδώ και χρόνια έχει χαρίσει στους δρόμους του κόσμου μερικά από τα πιο επιδραστικά γκράφιτι.

Πολιτισμός
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Υπουργείο Πολιτισμού και η Εθνική Λυρική Σκηνή παρουσιάζουν: 3ο Φεστιβάλ Λατρευτικής Μουσικής

Πολιτισμός / 3ο Φεστιβάλ Λατρευτικής Μουσικής: Μια κατανυκτική εμπειρία στους δρόμους και στα τοπόσημα της Αθήνας

Σε καλλιτεχνική διεύθυνση Γιώργου Κουμεντάκη, το φεστιβάλ θα παρουσιάσει περισσότερες από 40 συναυλίες και καλλιτεχνικές δράσεις σε εκκλησίες, μουσεία, αρχαιολογικούς και συναυλιακούς χώρους, καλωσορίζοντας για πρώτη φορά στο πρόγραμμά του και την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης.
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Πράδο: Πλαστός ο «χαμένος πίνακας» του Καραβάτζιο – Στο στόχαστρο έμπορος τέχνης για απάτη

Πολιτισμός / Μουσείο Πράδο: Πλαστός ο «χαμένος πίνακας» του Καραβάτζιο – Στο στόχαστρο έμπορος τέχνης για απάτη

Η έκθεση του Πράδο ήταν καταπέλτης: το έργο δεν είναι αυθεντικός Καραβάτζιο, αλλά δημιούργημα αγνώστου καλλιτέχνη με «μέτρια τεχνική αρτιότητα», εκτιμώντας την πραγματική αξία του σε μόλις 22.000 ευρώ
LIFO NEWSROOM
Βραβεία GLAAD - Σίνθια Ερίβο: «Οι αντωνυμίες they/them υπάρχουν από τις απαρχές του κόσμου»

Πολιτισμός / Βραβεία GLAAD - Σίνθια Ερίβο: «Οι αντωνυμίες they/them υπάρχουν από τις απαρχές του κόσμου»

Η ηθοποιός τιμήθηκε με το βραβείο Stephen F. Kolzak, το οποίο απονέμεται σε «ανοιχτά queer μέλη της κοινότητας του θεάματος ή των MME για το έργο τους προς την εξάλειψη της ομοφοβίας»
LIFO NEWSROOM
Η Ακαδημία ζητά συγγνώμη για τη μη στήριξη στον Παλαιστίνιο νικητή των Όσκαρ, Χαμντάν Μπαλάλ

Πολιτισμός / Η Ακαδημία ζητά συγγνώμη για τη μη στήριξη στον Παλαιστίνιο νικητή των Όσκαρ, Χαμντάν Μπαλάλ

«Ζητάμε ειλικρινά συγγνώμη από τον κ. Μπαλάλ και όλους τους καλλιτέχνες που αισθάνθηκαν ότι δεν υποστηρίχθηκαν από την προηγούμενη δήλωσή μας» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση
LIFO NEWSROOM
Η Coca-Cola Hellenic ακύρωσε την εκδήλωσή της στο Καλλιμάρμαρο

Πολιτισμός / Η Coca-Cola Hellenic ακύρωσε την εκδήλωσή της στο Καλλιμάρμαρο

Σύμφωνα με την εταιρεία «κατά τη διάρκεια των εργασιών ακολουθήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες, τηρώντας απόλυτα τα αρχιτεκτονικά σχέδια και τις μελέτες, όπως είχαν υποβληθεί και εγκριθεί»
LIFO NEWSROOM
Όσκαρ: Πάνω από 500 διάσημοι ηθοποιοί και σκηνοθέτες επικρίνουν την Ακαδημία για τη μη υποστήριξη του Χαμντάν Μπαλάλ

Πολιτισμός / Όσκαρ: Πάνω από 500 διάσημοι ηθοποιοί και σκηνοθέτες επικρίνουν την Ακαδημία για τη μη υποστήριξη του Χαμντάν Μπαλάλ

Οι ηθοποιοί Μαρκ Ράφαλο και Πενέλοπε Κρουζ, ο βραβευμένος με Όσκαρ σκηνοθέτης Αλφόνσο Κουαρόν συμπεριλαμβάνονται στα ονόματα που έχουν υπογράψει ανοιχτή επιστολή που καταδικάζει την έλλειψη δημόσιας υποστήριξης της Ακαδημίας προς τον Παλαιστίνιο κινηματογραφιστή
LIFO NEWSROOM
Αθωώθηκε η Dua Lipa για το «Levitating» – Το δικαστήριο απέρριψε αγωγή για λογοκλοπή

Πολιτισμός / Αθωώθηκε η Dua Lipa για το «Levitating» – Το δικαστήριο απέρριψε αγωγή για λογοκλοπή

Ο δικαστής είχε αποφανθεί τότε πως δεν υπήρχε καμία ένδειξη πως η Lipa ή οι συνδημιουργοί της είχαν ποτέ «πρόσβαση» στο τραγούδι του συγκροτήματος – βασικό προαπαιτούμενο για τη στοιχειοθέτηση περί λογοκλοπής
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια