Ως νέο μέλος της βασιλικής οικογένειας, η Μέγκαν Μαρκλ έχει καταφέρει να συγκεντρώσει ήδη τεράστια δημοφιλία και αρκετή εμπορική δύναμη.
Η δύναμη αυτή και η επιδραστικότητα, που έχουν κυρίως οι γυναίκες και τα παιδιά της βασιλικής οικογένειας, είναι θεωρητικά μετρήσιμη.
Προσδιορίζεται μεταξύ άλλων από το πόσο γρήγορα θα γίνει τάση ή θα ξεπουλήσει ένα ρούχο ή αξεσουάρ που φορέθηκε από την Κέιτ Μίντλετον ή τα παιδιά της, αλλά πλέον και από την Μέγκαν Μαρκλ.
Τα ξένα μέσα ενημέρωσης έχουν εδώ και καιρός αναφερθεί στο «φαινόμενο Μέγκαν Μαρκλ», αν και προς το παρόν δεν είναι βεληνεκούς Κέιτ Μίντλετον, η οποία προκαλεί αγοραστική φρενίτιδα με ό,τι φορά η ίδια αλλά και τα δύο παιδιά της.
Το Σαββατοκύριακο η Μέγκαν συνόδευσε τον σύζυγό της Πρίγκιπα Χάρι στο Audi Polo Challenge στο Άσκοτ και για μια ακόμη φορά ήταν εξαιρετικά κομψή.
Οι φανς της, απελπισμένοι να μιμηθούν την εμφάνιση της Μέγκαν επιδόθηκαν σε μια αγοραστική φρενίτιδα με το φόρεμα Shoshanna αξίας 299 £ να ξεπουλάει online μέσα σε λιγότερο από δύο ημέρες.
Αυτή τη στιγμή δεν είναι διαθέσιμο τόσο στο Amazon όσο και στο Shopbop, με τους προμηθευτές να μην μπορούν να απαντήσουν πότε θα είναι και πάλι διαθέσιμο.
Το εντυπωσιακό είναι πως δεν ήταν μόνο το φόρεμα που ξεπούλησε, αλλά και τα σανδάλια και το καπέλο της.
Τέτοια φαινόμενα οδηγούν την Μαρκλ στο δρόμο να γίνει η νέα βασίλισσα στιλ της Βρετανίας ενώ αναμένεται να γίνει η αγαπημένη των σχεδιαστών καθώς οι επιλογές τους σημαίνουν τεράστια δημοσιότητα και κέρδη