H Μέριλ Στριπ αποκαλύπτει την πιο αγαπημένη ερωτική σκηνή της καριέρας της

H Μέριλ Στριπ αποκαλύπτει την πιο αγαπημένη ερωτική σκηνή της καριέρας της Facebook Twitter
Η Μέριλ Στριπ στο Φεστιβάλ των Καννών / Φωτογραφία: EPA
0

Την πιο αγαπημένη ερωτική σκηνή της καριέρας της αποκάλυψε η Μέριλ Στριπ, μιλώντας στις Κάννες.

Πρόκειται για τη διάσημη σκηνή με το λούσιμο στο ποτάμι, με τον Ρόμπερτ Ρέντφορντ, στην ταινία του 1985 «Πέρα από την Αφρική» («Out of Africa»). Στο επικό ρομαντικό δράμα, η Στριπ πρωταγωνίστησε ως μια Δανή βαρόνη που ερωτεύεται έναν κυνηγό μεγάλων θηραμάτων, τον οποίο υποδύεται ο Ρέντφορντ, ενώ διατηρούσε μια φυτεία καφέ στην αποικιακή Νότια Αφρική.

Κατά τη διάρκεια μιας αξέχαστης σκηνής από την ταινία, ο Ρέντφορντ λούζει τρυφερά τα μαλλιά της Στριπ σε ένα ποτάμι ενώ απαγγέλλει στίχους από το ποίημα του Σάμιουελ Τέιλορ Κόλριτζ «The Rime of the Ancient Mariner». «Είναι μια σκηνή σεξ κατά κάποιο τρόπο, γιατί περιέχει τόση οικειότητα», είπε η 74χρονη ηθοποιός κατά τη διάρκεια μιας συνομιλίας την Τετάρτη στο Θέατρο Debussy των Καννών, όπως μεταδίδει το Variety.

«Έχουμε δει τόσες πολλές σκηνές στον κινηματογράφο, αλλά δεν βλέπουμε συχνά αυτού του είδους το στοργικό άγγιγμα, αυτή τη φροντίδα», συνέχισε. Μιλώντας στις Κάννες, η Στριπ θυμήθηκε ότι το γύρισμα της σκηνής αρχικά δεν ήταν πολύ ευχάριστο. Δήλωσε ότι το πλήθος ότι αυτή και ο Ρέντφορντ, που σήμερα είναι 87 ετών, είχαν προειδοποιηθεί από την παραγωγή να είναι προσεκτικοί κατά το γύρισμα για τυχόν επικίνδυνα άγρια ζώα που ίσως να βρίσκονταν κοντά. «Στο γύρισμα είχαμε λιοντάρια, αλλά είχαν εισαχθεί από την Καλιφόρνια και υποτίθεται ότι ήταν ήμερα. Δεν ήταν», είπε η ηθοποιός.

«Και το δεύτερο πράγμα που μας είπαν είναι ότι το ζώο που σκοτώνει τους περισσότερους ανθρώπους στην Αφρική είναι ο ιπποπόταμος, αν τύχει και βρεθείς ανάμεσα στον ιπποπόταμο και το νερό», πρόσθεσε. «Λοιπόν, πέφταμε στο ποτάμι και ο ιπποπόταμος ήταν ακριβώς από πάνω. Δεν ξέρω αν το δείχνουν αυτό στην ταινία, δεν μπορώ να θυμηθώ, αλλά το γνώριζα!», είπε η οσκαρική ηθοποιός.

Η Στριπ θυμήθηκε ότι η Ρέντφορντ ανησυχούσε για την ασφάλειά τους και δεν έλουζε σωστά τα μαλλιά της στην αρχή. «Δεν το έκανε καλά», παραδέχτηκε. Ωστόσο, παρενέβη ο επί χρόνια κομμωτής και μακιγιέρ της Μέριλ Στριπ, Roy Hellund και έδειξε στον Ρέντφορντ πώς να λούσει τα μαλλιά της ηθοποιού - κάτι που η Στριπ περιέγραψε ως «το καλύτερο μέρος της ημέρας μου». «Ο Ρέντφορντ πήρε το μάθημα, και μόλις μπήκε πραγματικά σε αυτό, ήταν υπέροχος», θυμάται ο Στριπ. «Μέχρι να κάνουμε διάλειμμα, τον είχα ερωτευτεί!», λέει.

«Δεν ήθελα να τελειώσει εκείνη η ημέρα, ακόμα και με τους ιπποπόταμους», πρόσθεσε. Σε σκηνοθεσία Σίδνεϊ Πόλακ, το «Out of Africa» βασίστηκε στο ομώνυμο αυτόγραφο βιβλίο της Κάρεν Μπλίξεν, του 1937. Η ταινία σημείωσε τεράστια επιτυχία στις αίθουσες και ήταν υποψήφια για 11 Όσκαρ – μεταξύ αυτών και για το Όσκαρ Α’ γυναικείου ρόλου, για τη Μέριλ Στριπ. Τελικά, η ταινία πήρε επτά Όσκαρ, μεταξύ των οποίων το Όσκαρ καλύτερης ταινίας και το Όσκαρ σκηνοθεσίας για τον Πόλακ.

Κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στο South Florida Sun Sentinel το 1985, η Στριπ είχε επαινέσει τον Ρέντφορντ, λέγοντας στην εφημερίδα ότι τον βρήκε «πολύ γοητευτικό». «Γνωριστήκαμε πραγματικά αφού έφτασε στην Αφρική», είπε. «Ανέπτυξα τεράστια αγάπη γι’ αυτόν, κι έτσι ήταν πιο εύκολο να παίξουμε την ιστορία αγάπης. Είναι πραγματικά υπέροχο να δουλεύεις μαζί του». «Έχει μια ασυνήθιστη ιδιότητα για έναν άντρα – είναι πολύ δεκτικός και είναι απίστευτα καλός ακροατής. Αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό που συνήθως συνδέουν οι άνθρωποι με γυναίκες. Έτσι, για τις γυναίκες, είναι πολύ εύκολο να μιλήσουν μαζί του».

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ