"H Clementine Desseaux δεν μπορούσε να βρει δουλειά ως μοντέλο στο Παρίσι και μετακόμισε στη Νέα Υόρκη για να δώσει στην καριέρα της άλλη μια ευκαιρία. Αυτό συνέβη πριν από τρία χρόνια γιατί σήμερα η 27χρονη έχει καταφέρει αν γίνει γνωστή ως ένα από τα πιο επιτυχημένα plus sized μοντέλα ενώ πρόσφατα έγινε και το πρόσωπο της καμπάνια των καλλυντικών του οίκου Christian Louboutin.
Αυτή είναι η πρώτη φορά που ο διάσημος οίκος Louboutin προσλαμβάνει μοντέλο που δεν πληροί τις συνήθεις προδιαγραφές των skinny κοριτσιών που εξακολουθούν να είναι η πλειοψηφία στα μεγάλα πρότζεκτς της βιομηχανίας."
Κάπως έτσι αναπαρήχθη η ιστορία μιας ακόμη μεγάλης νίκης των κανονικών γυναικών που προωθούν τη φυσικότητα και την αποδοχή του σώματος. Η είδηση εμφανίστηκε σε όλα σχεδόν τα sites του εξωτερικού και της Ελλάδας, ενώ κάποιοι έκαναν και ολόκληρα αφιερώματα στη νέα μούσα του Louboutin. Ωστόσο όλη η παραπάνω περιγραφή είναι πέρα για πέρα αποκύημα της φαντασίας ή έστω παρεξήγηση. Το "μπέρδεμα" ξεκίνησε όταν η 27χρονη δημοσίευσε στο instagram ένα βίντεο στο οποίο σύστηνε στους ακολούθους της το νέο αγαπημένο της κραγιόν από τον οίκο μόδας. Το βίντεο ήταν πολύ καλογυρισμένα και έμοιαζε σαν κανονική διαφήμιση. Ωστόσο δεν αποκλείεται και να ήταν, μια και πολλοί διάσημοι πληρώνονται για να προωθούν προϊόντα στα social media. To συγκεκριμένο βίντεο έγινε μάλιστα αναδημοσίευση και από τη σελίδα του Louboutin. Kκαι κάπου εκεί ξεκίνησαν όλα....
Λίγα 24ωρα μετά και ενώ η είδηση είχε παίξει παντού με διθυραμβικά σχόλια για τη συνεργασία, εκπρόσωπος του οίκου έδωσε διευκρινήσεις: "Το κραγιόν ήταν δώρο στην Clementine Desseaux και προφανώς της άρεσε και ήθελε να το μοιραστεί με τους φίλους της. Δεν έχουμε κάποια συνεργασία μαζί της και δεν έχει γίνει το πρόσωπο της καμπάνιας."
Τα ελάχιστα sites που έσπευσαν να διορθώσουν την είδηση μεταδίδουν πως αυτή η τόσο θερμή υποδοχή της είδησης, είναι μια καλή ευκαιρία για τον οίκο Louboutin να συνεργαστεί στ' αλήθεια με το μοντέλο. Η ίδια πάντως δήλωσε διαθέσιμη και σημείωσε πως όσο οι εταιρείες βλέπουν πως τα αδύνατα μοντέλα πουλάνε μια χαρά τα ρούχα, κανείς δεν θα ρισκάρει κάτι καινούργιο.