Η ιέρεια του μπουρλέσκ «αδειάζει» το Χόλιγουντ: Όλοι γνώριζαν για τον Χάρβεϊ Γουάινστιν

Η ιέρεια του μπουρλέσκ «αδειάζει» το Χόλιγουντ: Όλοι γνώριζαν για τον Χάρβεϊ Γουάινστιν Facebook Twitter
5

Η Dita Von Teese, ιέρεια του burlesque, είδωλο για τη βιομηχανία της μόδας και διάσημη περφόρμερ, μίλησε για τον Αμερικανό παραγωγό Χάρβεϊ Γουάινστιν και τις δεκάδες κατηγορίες εναντίον του για σεξουαλική παρενόχληση.

«Δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται αυτό... Το θέμα με τον Χάρβεϊ Γουάινστιν ήταν κοινό μυστικό», λέει η Dita Von Teese, καθώς από τότε που έβγαλε για πρώτη φορά στη δημοσιότητα το ζήτημα η εφημερίδα New York Times τον Οκτώβριο του 2016, περισσότερες από 60 γυναίκες έχουν κατηγορήσει δημοσίως τον 65χρονο παραγωγό για σεξουαλική παρενόχληση και βιασμό. 

«Πήγαινα στο Φεστιβάλ των Καννών και όλοι γνώριζαν. Με καλούσε σε πάρτι σε γιοτ, αλλά ποτέ δεν είχα καμία κακή εμπειρία με τον Χάρβεϊ. Βέβαια εγώ δεν προσπαθούσα να γίνω ηθοποιός», λέει σε συνέντευξή της στην Daily Telegraph. 

Όπως εξηγεί, τον Χάρβεϊ Γουάινστιν δεν τον είχε συναντήσει ποτέ ιδιωτικά και προσθέτει πως γενικά ποτέ δεν βίωσε κανενός είδους κακοποίηση στη διάρκεια της καριέρας της.

«Πάντα είχα έναν σύντροφο, τον οποίο κουβαλούσα μαζί μου και συνεχώς ταξίδευα με βοηθούς. Θυμάμαι κάποιος μου είχε ρίξει κάτι στο ποτό μου μια φορά και εγώ αναρωτιόμουν, "Μα γιατί είμαι ακόμη ξύπνια 15 ώρες μετά το σόου;". Περιστασιακά μου συνέβαιναν τέτοια πράγματα, αλλά τίποτα δεν ήταν πραγματικά κακό. Πάντα είχα πολύ συγκεκριμένα όρια. Υποθέτω στάθηκα τυχερή», λέει η Dita Von Teese.

«Ήμουν αφεντικό του εαυτού μου. Οπότε δεν ένιωθα καμία υποχρέωση να αποδεχθώ δουλειές. Απέρριπτα μια συμφωνία για ένα πρότζεκτ επειδή σκεφτόμουν, "Δεν μου χρειάζεται αυτός ο τύπος να ανασαίνει στο σβέρκο μου και να μου ζητάει να βγούμε για φαγητό. Δεν είμαι καμιά απελπισμένη"», καταλήγει.

Πολιτισμός
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ

σχόλια

3 σχόλια
Το πλαίσιο που θα παρουσιάσεις κάτι αλλάζει αυτό που είσαι. (για τους περισσότερους)Οπότε επειδή τη χρησιμοποίησε ο Robert Wilson θα την πούμε περφόμανς και όχι στρίπερ όπως θα ήταν το μη ειρωνικό.Αλλά η μη απελπισμένη και αυτή από εκατοντάδες εξίσου όμορφες, εξίσου ταλαντούχες κάποιος την επέλεξε να την βάλει σε αυτό το χώρο.Οπότε όταν τελειώσουμε με την υποκρισία του Χόλιγουντ και πάμε στο burlesque dancer -μια και έτσι το λέει η wikipedia- μην πέσουμε πάλι από τα σύννεφα αν ακούσουμε πως κάποιος που ανεβάζει αυτά παρενόχλησε μία burlesque dancer .