Η Κρίσι Τέιγκεν θηλάζει «δίδυμα» προκαλώντας διαμάχες στο Instagram

Η Κρίσι Τέιγκεν θηλάζει «δίδυμα» προκαλώντας διαμάχες στο Instagram Facebook Twitter
1

Η Αμερικανίδα ηθοποιός και μοντέλο Κρίσι Τέιγκεν βρέθηκε στο επίκεντρο μιας δικτυακής «δίνης» στο Instagram, όταν ανάρτησε μια φωτογραφία που θηλάζει το μωρό της.

Στο στιγμιότυπο που μοιράστηκε ευρύτατα στο κοινωνικό δίκτυο, η Τέιγκεν προσποιείται παράλληλα ότι θηλάζει και την ψεύτικη κούκλα της κόρης της Λούνα.

«Η Λούνα με υποχρεώνει να θηλάσω και την κούκλα της, οπότε υποθέτω πως έχω δίδυμα πια», σημείωσε χαριτολογώντας το πασίγνωστο μοντέλο.

Μέσα σε λιγότερο από 24 ώρες, το ποστ συγκέντρωσε περίπου τρία εκατομμύρια like στο Instagram και 18.000 στο Twitter, αλλά οι αντιδράσεις δεν ήταν εξ ολοκλήρου θετικές.

Απαντώντας σε ένα επικριτικό «τιτίβισμα» που έχει πλέον διαγραφεί, η Τέιγκεν κατηγόρησε όσους αντιδρούν αρνητικά στον θηλασμό ενός μωρού ότι το ανάγουν σε «μεγάλο ζήτημα».

«Καταλαβαίνω ότι η γέννα, η περίοδος και ο θηλασμός είναι φυσικές λειτουργίες αλλά δεν θέλω να βλέπω φωτογραφίες από αυτά», σχολιάζει ένας χρήστης του Twitter για να λάβει αμέσως την απάντηση της ηθοποιού: «Δεν με ενδιαφέρει να βλέπω πυροτεχνήματα, σέλφι από την Coachella και φωτογραφίες από πισίνες αλλά αφήνω τους ανθρώπους να ζήσουν».

Οι υποστηρικτές του δημόσιου θηλασμού επικροτούν την ανάρτηση της Τέιγκεν, υπό το χάσταγκ #normalizebreastfeeding.

Άλλωστε η Τέιγκεν δεν είναι η μόνη διάσημη που δημοσιοποιεί φωτογραφίες από τον θηλασμό του μωρού της.

Το 2016 η ηθοποιός Λιβ Τάιλερ είχε μοιραστεί μια παρόμοια φωτογραφία. «Κυριακάτικες, πρωινές αγκαλιές με το κοριτσάκι μου», έγραφε τότε στη λεζάντα τότε η Τάιλερ.

Η Κρίσι Τέιγκεν θηλάζει «δίδυμα» προκαλώντας διαμάχες στο Instagram Facebook Twitter

Με πληροφορίες από BBC

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

1 σχόλια