Η Νικόλ Κίντμαν επιστρέφει στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας με το ερωτικό δράμα «Babygirl»

Η Νικόλ Κίντμαν επιστρέφει στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας με το ερωτικό δράμα «Babygirl» Facebook Twitter
Η Νικόλ Κίντμαν στο Φεστιβάλ Βενετίας/ Φωτ.: Getty
0

Η ταινία «Babygirl»,  ένα ερωτικό θρίλερ για μια γυναίκα CEO που ξεκινά μια σχέση με έναν νεότερο άνδρα ασκούμενο, είναι μια ιστορία για την επιθυμία, τα μυστικά, τον γάμο, την αλήθεια, την εξουσία και τη συναίνεση, όπως δήλωσε η πρωταγωνίστρια Νικόλ Κίντμαν την Παρασκευή στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας. 

Η ταινία, σκηνοθετημένη από τη Χαλίνα Ρέιν, κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της την Παρασκευή το βράδυ στο Λίντο, όπου συμμετέχει στο Φεστιβάλ, πριν κυκλοφορήσει στους κινηματογράφους από την A24 τον Δεκέμβριο.

Ο Αντόνιο Μπαντέρας υποδύεται τον σύζυγο του χαρακτήρα της Κίντμαν, ενώ ο Χάρις Ντίκινσον είναι ο νεαρός ασκούμενος. Η προσωπική ζωή και η καριέρα της ηρωίδας απειλούνται από τις συνέπειες της παράνομης σχέσης.

«Ελπίζω να είναι μια πολύ απελευθερωτική ιστορία», δήλωσε η Κίντμαν. «Η ιστορία ειπώθηκε από μια γυναίκα μέσα από τη δική της οπτική και αυτό είναι που την κάνει τόσο μοναδική για μένα».

Φτάνοντας στο Φεστιβάλ με θαλάσσιο ταξί, η Κίντμαν πόζαρε στους φωτογράφους στην αποβάθρα κάτω από τον καυτό ήλιο, πριν κατευθυνθεί σε συνέντευξη Τύπου. 

Η Κίντμαν είχε επισκεφθεί τη Βενετία πριν από 25 χρόνια με μια άλλη τολμηρή ταινία, την «Μάτια Ερμητικά Κλειστά» του Στάνλεϊ Κιούμπρικ. Ακόμη και με ένα πλούσιο βιογραφικό γεμάτο τολμηρές, ερωτικές και προκλητικές ταινίες, παραδέχτηκε ότι έχει ακόμη άγχος για αυτήν τη δουλειά. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, δήλωσε ότι ήταν νευρική.

Με πληροφορίες από Associated Press

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ