«Η Πάολα έκανε πάρτι κάθε βράδυ» - Το παρασκήνιο με τον Νότη Σφακιανάκη, οι καβγάδες και η ρήξη

«Η Πάολα έκανε πάρτι κάθε βράδυ» - Το παρασκήνιο με τον Νότη Σφακιανάκη, οι καβγάδες και η ρήξη Facebook Twitter
0

Χθες με αιχμηρή ανακοίνωσή της,  η Πάολα έκανε γνωστό ότι λήγει πρόωρα η συνεργασία της με τον Νότη Σφακιανάκη, καθώς δεν μπορεί να ακολουθήσει άλλο τις «ιδιοτροπίες» του τραγουδιστή.

Λίγο μετά το Gazi Live, το μαγαζί που τραγουδούσαν μαζί οι δύο καλλιτέχνες, με ανακοίνωσή του επιβεβαίωσε την είδηση και έκανε γνωστό ότι τελειώνουν οι εμφανίσεις δύο εβδομάδες νωρίτερα.

Το παρασκήνιο για το επαγγελματικό «διαζύγιο» είναι έντονο καθώς φαίνεται πως υπήρξαν περιστατικά στο κέντρο που οδήγησαν στη ρήξη των σχέσεων.

Σύμφωνα με τα όσα μεταφέρθηκαν στην εκπομπή «Καλύτερα δε γίνεται», η Πάολα φαίνεται πως συνηθίζει να κάνει ένα πάρτι στο καμαρίνι της μετά το τέλος του προγράμματος, το οποίο κράτα μέχρι το πρωί και αυτό φαίνεται πως ήταν η αφορμή για τη ρήξη.

Ο Νότης Σφακιανάκης φαίνεται πως ενοχλούταν από το πάρτι αυτό και μάλιστα είχε εκφράσει τη δυσαρέσκειά του στέλνοντας συνεργάτες του για να κάνουν παρατήρηση πως δεν μπορούσε να ξεκουραστεί λόγω φασαρίας.

Το καμαρίνι του Νότη Σφακιανάκη βρίσκεται δίπλα στο καμαρίνι της Πάολα, και ο Νότης φέρεται συχνά να έμενε στο μαγαζί μετά το τέλος του προγράμματος.

Πριν από δύο εβδομάδες, και σύμφωνα με το ρεπορτάζ που ισχυρίζεται πως έχει τις πληροφορίες από το περιβάλλον της Πάολας, η ίδια πήγε στον Νότη Σφακιανάκη και του είπε γιατί δεν πάει ο ίδιος να της πει  για τη φασαρία. Εκεί ακολούθησε καβγάς και υπάρχουν πληροφορίες πως ο Νότης Σφακιανάκης καθύβρισε την Πάολα.

Από το περιβάλλον του Νότη Σφακιανάκη αναφέρεται μέσω της εκπομπής:

«Η Πάολα έκανε πάρτι κάθε βράδυ. Μάζευε φίλους και συνεργάτες, ανάμεσα στο πρώτο και στο δεύτερο πρόγραμμα και έμεναν μέχρι αργά το πρωί. Το καμαρίνι του Νότη ήταν μεσοτοιχία με εκείνο της Πάολα και η μουσική και τα τραγούδια ήταν στη διαπασών.Ο Νότης ολοκλήρωνε το πρόγραμμα του στις 6 το πρωί και έμενε 2-3 ώρες, ώστε να δει κόσμο που τον περίμενε, αλλά και συνεργάτες. Όμως λόγω της έντασης της μουσικής, δεν ήταν δυνατό να υπάρξει ούτε καν συνομιλία. Ζήτησε από την Πάολα 2 φορές πολύ ευγενικά να χαμηλώσει την ένταση, όμως δεν εισακούστηκε. Την Παρασκευή το βράδυ, αντί να τελειώσει το πρόγραμμα της στις 4 το πρωί, όπως κάθε φορά, κατέβηκε από την πίστα στις 3. 1 ώρα νωρίτερα.»

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Πάολα έχει δώσει εντολή από τα χρήματα της να πληρωθεί το προσωπικό για τις μέρες που υπολείπονταν.

 
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ