Λίζα Μαρί Πρίσλεϊ: «Εκδικητική και περιφρονητική» η ταινία Priscilla - Οι αποκαλύψεις μετά τον θάνατό της

Λίζα Μαρί Πρίσλεϊ: Χαρακτηρίζει την ταινία για τη μητέρα και τον πατέρα της «εκδικητική και περιφρονητική» Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου: EPA
0

Ως «σοκαριστικά εκδικητικό και περιφρονητικό» φέρεται να περιέγραψε το σενάριο της βιογραφικής ταινίας Priscilla της Σοφία Κόπολα, η κόρη της Πρισίλα και του Έλβις Πρίσλεϊ, Λίζα Μαρί, σε μηνύματα που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας μήνες μετά το θάνατό της και φυσικά, μετά την έξοδο της ταινίας στις κινηματογραφικές αίθουσες.

 Η Λίζα Μαρί Πρίσλεϊ, με email που ήρθαν στην κατοχή του Variety, είχε μοιραστεί τα συναισθήματά της για την ταινία με την σκηνοθέτιδα, ζητώντας της να επανεξετάσει τον τρόπο με τον οποίο απεικόνιζε τον πατέρα της, τον οποίο σύμφωνα με εκείνη παρουσιάζει ως «αρπακτικό», καθώς από όλο αυτό θα μπορούσε να επιβαρυνθεί και η σχέση με τη μητέρα της.

Η ταινία Priscilla είναι μια βιογραφική ταινία που βασίζεται στα απομνημονεύματά της Πρισίλα Πρίσλεϊ «Elvis and Me» του 1985, όπου εξιστορεί το φλερτ της με τον βασιλιά του ροκ εντ ρολ, το οποίο ξεκίνησε το 1959, όταν ήταν 14 ετών και ο Έλβις 24.

«Ο πατέρας μου εμφανίζεται μόνο ως αρπακτικό και εκμεταλλευτής», φέρεται να έγραψε η Πρίσλεϊ σε ένα από τα δύο email, τα οποία εστάλησαν με διαφορά τεσσάρων ωρών τον Σεπτέμβριο του 2022.

«Ως κόρη του, δεν διαβάζω και δεν βλέπω τίποτα από τον πατέρα μου σε αυτόν τον χαρακτήρα. Δεν το διαβάζω και δεν βλέπω την προοπτική της μητέρας μου για τον πατέρα μου. Το διαβάζω και βλέπω τη δική σας σοκαριστικά εκδικητική και περιφρονητική μεριά και δεν καταλαβαίνω γιατί.

Θα αναγκαστώ να πω ανοιχτά πώς αισθάνομαι για την ταινία και να στραφώ δημοσίως εναντίον σας, αλλά και εναντίον της μητέρας μου», φέρεται να γράφει στα email.

Η Πρίσλεϊ ωστόσο είχε επαινέσει τη βιογραφική ταινία του Baz Luhrmann για τον Έλβις το 2022, προσθέτοντας ότι δεν καταλάβαινε την ανάγκη της Κόπολα «να προσπαθήσει να συκοφαντήσει τον πατέρα μου, χρησιμοποιώντας τη δικαιολογία ότι προσπαθεί να πει την ιστορία της μητέρας μου, αλλά από τη δική της πραγματικότητα».

«Ανησυχώ ότι η μητέρα μου δεν συνειδητοποιεί τον τρόπο με τον οποίο θα «φωτογραφηθεί» ο Έλβις όταν βγει αυτή η ταινία. Αισθάνομαι το χρέος να προστατεύσω τη μητέρα μου, η οποία έχει περάσει όλη της τη ζωή εξυψώνοντας την κληρονομιά του πατέρα μου, και πιστεύω ότι δεν καταλαβαίνει τις προθέσεις πίσω από αυτή την ταινία ή το αποτέλεσμα που θα έχει», πρόσθεσε.

Η Πρίσλεϊ δήλωσε ότι είχε μιλήσει με ένα από τα παιδιά της για την ταινία. «Έπρεπε να του εξηγήσω ότι θα υπάρξει μια ταινία για τον παππού, που θα προσπαθήσει να τον κάνει να φαίνεται πραγματικά, πραγματικά κακός, αλλά δεν είναι αλήθεια» συμπλήρωνε.

Η Πρισίλα Πρίσλεϊ από την πλευρά της δήλωσε ότι ήταν πολύ δύσκολο να παρακολουθήσει μια ταινία για τη ζωή της, αλλά εξήρε τη δουλειά και την έρευνα της Κόπολα και δήλωσε ότι αγαπάει την ταινία. 

Κληθείς από το Variety να σχολιάσει τα μηνύματα, ο εκπρόσωπος της Κόπολα μεταφέροντας τα λόγια της, ανέφερε ότι «ελπίζω ότι όταν δείτε την τελική ταινία θα νιώσετε διαφορετικά και θα καταλάβετε ότι προσέχω πολύ να τιμήσω τη μητέρα σας, ενώ παράλληλα παρουσιάζω τον πατέρα σας με ευαισθησία αλλά πολυπλοκότητα».

Σύμφωνα με πληροφορίες του Guardian

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ