Μαέστρος διηύθυνε με κλειστά τα μάτια γιατί δεν του άρεσε η σκηνοθεσία

Μαέστρος διηύθυνε με κλειστά τα μάτια γιατί δε του άρεσε η σκηνοθεσία Facebook Twitter
Η άποψη της σκηνοθεσίας καθόλου δεν άρεσε στον μαέστρο Alberto Veronesi που διηύθυνε την όπερα με κλειστά τα μάτια.
0

Κάθε χρόνο στο Torre del Lago της Τοσκάνης πραγματοποιείται το Φεστιβάλ Πουτσίνι, αφιερωμένο στον Ιταλό συνθέτη, πολύ κοντά στο μέρος όπου έζησε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του.

Αυτή τη χρονιά η έναρξη του φεστιβάλ έγινε με την παράσταση της La Bohème που διαδραματίζεται στο Παρίσι στις αρχές του 19ου αιώνα, σε ένα ανέβασμα που όμως τοποθετούσε τη δράση της στον Μάιο του 1968, την εποχή των μεγάλων φοιτητικών διαδηλώσεων στο Παρίσι.

Η άποψη της σκηνοθεσίας καθόλου δεν άρεσε στον μαέστρο Alberto Veronesi που διηύθυνε την όπερα με κλειστά τα μάτια, δεμένα με μαύρο μαντίλι, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τη σκηνοθεσία.

Ο Alberto Veronesi είναι υποστηρικτής της πρωθυπουργού Giorgia Meloni και για να δικαιολογήσει τη χειρονομία του δήλωσε ότι το δέσιμο των ματιών του επέτρεπε να συγκεντρωθεί στη μουσική, αλλά και «να μη βλέπει αυτές τις σκηνές». Ήταν μια «πολιτική» χειρονομία που δεν εκτιμήθηκε ιδιαίτερα από το κοινό που σφύριζε και γιούχαρε τον μαέστρο αποκαλώντας τον "Buffone" (κλόουν) και "Scemo" (ανόητος) μέσα στην αίθουσα του Gran Teatro.

Όλοι αναζητούν το πολιτικό κίνητρο πίσω από την υπόθεση, ενώ σύμφωνα με την ιστοσελίδα Scherzo, λίγες ημέρες πριν από την έναρξη του φεστιβάλ, ο υφυπουργός Πολιτισμού της ιταλικής κυβέρνησης είχε ζητήσει από τον μαέστρο, ο οποίος ήταν στο ψηφοδέλτιο της Τζόρτζια Μελόνι στις τελευταίες εκλογές, να εγκαταλείψει την παράσταση, υποστηρίζοντας ότι το ανέβασμα πρόδιδε «το όραμα και το πνεύμα του Πουτσίνι».

Σε δελτίο Τύπου ο Γάλλος σκηνοθέτης, Christophe Gayral ξεκαθάρισε: «Η πρόθεσή μου δεν ήταν ποτέ να αναφερθώ σε κάποιο πολιτικό πλαίσιο που ισχύει σήμερα στην Ιταλία (...) Όπως κάνουν πολλοί σκηνοθέτες, ήθελα να διαβάσω και να φωτίσω το έργο με έναν σύγχρονο τρόπο σε ένα σύγχρονο περιβάλλον, σε μια εποχή γεμάτη καλλιτέχνες και μποέμ που αναζητούν νέα ιδανικά, όπως αυτά που βρίσκονται στο έργο του Πουτσίνι».

Με πληροφορίες από La Natione

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ