Με έμπνευση από τη Μαρία Κάλλας και την εμβληματική εμφάνισή της ως Μήδεια το 1953 στη Σκάλα του Μιλάνο ο Τούρκος σχεδιαστής Εrdem Μoralıoğlu παρουσίασε την κολεξιόν του στο βρετανικό Μουσείο μπροστά από τα Γλυπτά του Παρθενώνα.
«Το ντεμπούτο της θρυλικής σοπράνο Μαρία Κάλλας ως εκδικητική "μάγισσα" της ελληνικής μυθολογίας, ανέβηκε σε συνεργασία με τον Σικελό καλλιτέχνη, γλύπτη και σκηνογράφο Salvatore Fiume» εξήγησε ο σχεδιαστής λίγο πριν από την επίδειξη του φθινοπώρου/χειμώνα 2024 στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου μπροστά στα Γλυπτά του Παρθενώνα.
Εντύπωση βέβαια προκαλεί η επιλογή του χώρου για την επίδειξη μόδας του Τούρκου σχεδιαστή, την στιγμή που έχει ενταθεί η δημόσια συζήτηση γύρω από τα κλεμένα γλυπτά του Παρθενώνα και τη προσπάθεια της Ελλάδας να διεκδικήσει και να επαναπατρίσει τον κορυφαίο πολιτιστικό της θησαυρό. Το Βρετανικό Μουσείο έχει ισχυρισθεί επανειλημμένως ότι διαφυλάσσει και προστατεύει τα γλυπτά του Παρθενώνα από την κακή φύλαξη ή συντήρησή τους, που ενδεχομένως θα ειχαν στην Ελλάδα― τέτοιες όμως εκδηλώσεις μόνο το αντίθετο δείχνουν.