Μετά το ομοφοβικό παραλήρημα και τη θύελλα αντιδράσεων, η πρώτη (μισή) συγγνώμη από την Azealia Banks

Μετά το ομοφοβικό παραλήρημα και τη θύελλα αντιδράσεων, η πρώτη (μισή) συγγνώμη από την Azealia Banks Facebook Twitter
1

Την περασμένη εβδομάδα, κατάφερε να γίνει το πιο συζητημένο πρόσωπο της μουσικής, για τους πιο λάθος λόγους. Η αθυρόστομη ράπερ Azealia Banks ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων με ένα ομοφοβικό και ρατσιστικό παραλήρημα εναντίον του συναδέλφου της Zayn Malik και αμέσως δέχτηκε ομοβροντία πυρών και αντιδράσεων. Αναλυτικά το χρονικό που οδήγησε σε μπλοκάρισμα του λογαριασμού στο Twitter και την είσοδο της σε μαύρες λίστες φεστιβάλ και διοργανώσεων, μπορείτε να δείτε εδώ. Σήμερα, η Βanks το "μαζεύει" όσο μπορεί και όλοι περιμένουν να δουν αν τελικά η μεταμέλεια της θα συγκινήσει και θα ελαφρύνει κάπως το όνομά της, που αυτή τη στιγμή στο χρηματιστήριο της μουσικής συνδέεται με απόλυτη κατρακύλα.

Ζητώντας συγνώμη για όλους τους χυδαίους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποίησε εναντίον του Zayn Malik, παραδέχεται πως τα σχόλια της ήταν "απολύτως απαράδεκτα και δεν ήταν δίκαια ή διασκεδαστικά για κανέναν."

???

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Azealia Banks (@azealiabanks) στις

Έχοντας προηγουμένως προβεί σε "μισή συγγνώμη μέσω του Twitter - "Δεν λυπάμαι που το είπα. Αλλά συγγνώμη για τον τρόπο που έκανα τους ανθρώπους να αισθάνονται"- η τραγουδίστρια κάνει το δεύτερο βήμα προς τη μετάνοια με μια πιο πλήρη ανακοίνωση με την οποία παραδέχεται πως οι δηλώσεις της ήταν ακατάλληλες. Η Banks αναφέρει πως τώρα που ο θόρυβος έχει καταλαγιάσει, είχε το χρόνο να αποσυμπιεστεί και να κάνει μια πιο ορθολογική εκτίμηση των πραγμάτων και λέει πως "Θέλω να εκφράσω την ειλικρινή μου συγγνώμη σε όλο τον κόσμο.".

"Το να χρησιμοποιεί κανείς  φυλετική, σεξουαλική δυσφήμηση και στερεότυπα στην προσπάθεια να κάνει πλάκα ή να υποβαθμίσει ένα άλλο πρόσωπο ή ομάδα είναι απολύτως απαράδεκτο και δεν είναι δίκαιο ή αστείο." αναφέρει και ζητά συγγνώμη που επέτρεψε στην οργή της να προσβάλει εκατομμύρια ανθρώπους χωρίς λόγο. 

Αίσθηση ωστόσο προκαλεί το γεγονός πως ακόμη και τώρα, η Banks αποφεύγει να αναφερθεί ονομαστικά στο θύμα της και δεν το κατονομάζει στη συγγνώμη της, αλλά αφήνει και πάλι λίγο αόριστα διεκδικεί τη συγχώρεση. 

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

1 σχόλια