Η Azealia Βanks κατάφερε να γίνει η πιο μισητή τραγουδίστρια του πλανήτη αυτή τη στιγμή - Το Twitter την μπλόκαρε...

Η Azealia Βanks κατάφερε να γίνει η πιο μισητή τραγουδίστρια του πλανήτη αυτή τη στιγμή - Το Twitter την μπλόκαρε... Facebook Twitter
Φωτό: Getty Images
12

Η Azealia Banks είναι γνωστή για το βρομόστομά της. Η ταλαντούχα 24χρονη ράπερ από το Χάρλεμ της Νέας Υόρκης, που έγινε γνωστή το 2011 με το ντεμπούτο single της, "212", πιθανότατα θα είχε ήδη κάνει πολύ σημαντικότερη καριέρα, αν μπορούσε να συγκρατήσει τις ακραίες (για τα δεδομένα της σοουμπίζ) αντιδράσεις της στα σόσιαλ μίντια κι αν δεχόταν κάποιου είδους μαθήματα διαχείρισης θυμού ή, έστω, αν απλά μάθαινε καλύτερους τρόπους. Αντ' αυτού, συνηθίζει να συγκεντρώνει την (αρνητική) δημοσιότητα πάνω της πιο συχνά για αυτά που γράφει στο twitter, παρά για την (καλή) μουσική της. Έτσι, η Banks διαθέτει πλέον τη ρετσινιά της ομοφοβικής μετά από μια σειρά από σοσιαλμιντιακά ατοπήματα, ενώ ένα πρόσφατο περιστατικό μάλλον ξεχείλισε το ποτήρι, καθώς όλα τα μίντια του κόσμου δημοσιεύουν εδώ και μέρες πηχιαίους τίτλους για τη συμπεριφορά της.

Η αρχή έγινε πριν από λίγες μέρες, όταν ο Zayn Malik, πρώην μέλος του διάσημου boyband One Direction που πλέον σολάρει, ανέβασε το νέο του κλιπ για το τραγούδι "Like I Would". Ο 23χρονος Βρετανός (για τον οποίο είχαμε γράψει πρόσφατα, μια και πρόκειται για τον πρώτο μουσουλμάνο σουπερστάρ της δύσης) έχει λάβει πολύ καλές κριτικές για το σόλο ντεμπούτο του, η κυρία Banks όμως είχε άλλη άποψη, ισχυριζόμενη ότι το κλιπ του είναι κλεμμένο από δικές της δουλειές. Ανέβασε μάλιστα μια εικόνα στο instagram για να αποδείξει τις ομοιότητες, ωστόσο στο κειμενάκι ανέφερε ότι δεν έχει νευριάσει γιατί τον θεωρεί χαριτωμένο. Ο Malik της απάντησε, κατηγορώντας την ότι ψεύδεται και προσθέτοντας ότι «ο κώλος του είναι πολύς για εκείνη» και αυτό ήταν αρκετό για να ανάψουν τα αίματα.

Damn Zayn be mood boarding the fuck of out me .. I'm not mad about this though. Zayn is a cutie pie

A photo posted by Azealia Banks (@azealiabanks) on

Κάποια από τα ωραία τσιτάτα που γράφτηκαν στο twitter της Banks περιλάμβαναν φράσεις όπως «ρούφα το...», «ήσουν ο μόνος Πακιστανός στο γκρουπ και ήξερες ότι ήσουν εκεί γι' αυτό τον λόγο, ήσουν το σκουρόχρωμο αγόρι που οι υπόλοιποι υποτιμούσαν και έκαναν κατοικίδιό τους», ενώ κατέληξε αποκαλώντας τον Malik «αδερφάρα» και χαρακτηρίζοντάς τον «curry scented» (σ.σ. ότι δηλαδή μυρίζει κάρι, εξαιτίας της πακιστανικής καταγωγής του).

Λίγο αργότερα, η 14χρονη σταρ του Disney Channel και βασίλισσα των ιντερνετικών memes, Skai Jackson, υπερασπίστηκε τον Malik για να δεχτεί το μένος της Banks που τη στόλισε με μερικά εξίσου απαράδεκτα σχόλια. Μεταξύ άλλων, της είπε ότι χρειάζεται «να βάλει βυζιά και να σηκώσει τον κώλο της», ότι θα καταλήξει «άλλο ένα ξοφλημένο παιδί-θαύμα με κατάθλιψη και εθισμό στα ναρκωτικά», ενώ κατηγόρησε και τη μητέρα της Jackson ότι παρά-προωθεί σεξουαλικά την κόρη της.

Μετά από όλο αυτό το ρατσιστικό και ομοφοβικό παραλήρημα, ο λογαριασμός της Banks στο Twitter έχει κατέβει τις τελευταίες ώρες. Εντωμεταξύ, η συμπεριφορά της έχει ξεσηκώσει διεθνή κατακραυγή στα σόσιαλ μίντια και το χάσταγκ #curryscentedbitch (όπως ακριβώς αποκάλεσε τον Malik) είναι trending topic, συνοδευόμενο από φωτογραφίες πανέμορφων γυναικών από την Ασία που διαμαρτύρονται για τους χαρακτηρισμούς.

Οι συνέπειες όμως για τη ράπερ δεν σταματούν εκεί. Το μουσικό φεστιβάλ Born & Bred που θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο στο Λονδίνο ανακοίνωσε ότι αφαιρεί το όνομα της Banks από το επερχόμενο line-up του, αφού οι διοργανωτές δεν θα ανεχτούν τη συμπεριφορά της σε ένα φεστιβάλ που απευθύνεται σε όλους και γιορτάζει την ισότητα. Επιπλέον, το Primary Talent International, το πρακτορείο που την εκπροσωπεί στη Μεγάλη Βρετανία, έχει αφαιρέσει το όνομά της από τη σελίδα του, πράγμα που σημαίνει ότι μάλλον οι ατζέντηδες του πρακτορείου έχουν παραιτηθεί από τα σχετικά καθήκοντά τους.

Παράλληλα, σύμφωνα με πηγές του NME, τα tweets της Banks ερευνώνται από το βρετανικό υπουργείο Μετανάστευσης, πράγμα που θα μπορούσε να οδηγήσει σε απαγόρευση της εισόδου της στη Μεγάλη Βρετανία. «Η είσοδος στη χώρα αποτελεί προνόμιο και απαιτούμε από αυτούς που έρχονται εδώ να σέβονται τις αξίες μας. Διατηρούμε το δικαίωμα να εξαιρέσουμε κάποιον αν θεωρούμε ότι η παρουσία του στο Ηνωμένο Βασίλειο δεν συμβάλλει στο κοινό καλό ή αν αυτή η εξαίρεση δικαιολογείται με όρους δημόσιας πολιτικής» σχολίασε εκπρόσωπος του υπουργείου σχετικά με την υπόθεση.

Έπειτα από αυτή την εξέλιξη, η Banks αναγκάστηκε να δημοσιεύσει μια επεξηγηματική επιστολή (υπάρχει στον λογαριασμό της στο instagram), όπου εξηγεί γιατί πρόσβαλε τον Malik, προσθέτοντας ότι πίστευε πως απευθυνόταν στη μητέρα της Jackson. Ωστόσο αρνείται να απολογηθεί για κάτι, αναφέροντας ότι τα ρατσιστικά σχόλιά της ήταν απλώς η υπενθύμιση ότι τόσο η ίδια, όσο και ο Μάλικ, θεωρούνται ως «οι άλλοι» από την ευρύτερη μουσική βιομηχανία.

Πολιτισμός
12

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ