Mission Impossible 7: Η Βανέσα Κίρμπι αποκάλυψε «την πιο επικίνδυνη σκηνή» του Τομ Κρουζ

Η Βανέσα Κίρμπι αποκαλύπτει την πιο επικίνδυνη σκηνή του «Mission: Impossible 7» με τον Τομ Κρουζ Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram
0

Για την εμπειρία που έζησε δίπλα στον Τομ Κρουζ στα γυρίσματα της ταινίας «Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One» μίλησε η ηθοποιός Βανέσα Κίρμπι.

Η Βρετανίδα ηθοποιός ήταν εκεί όταν ο ηθοποιός έκανε το πιο επικίνδυνο γύρισμα στην ιστορία του σινεμά πέφτοντας με μία μοτοσυκλέτα σε γκρεμό της Ισλανδίας για να προσγειωθεί κατόπιν με αλεξίπτωτο.

«Το έκανε πολλές φορές μέσα σε μια μέρα» θυμάται η Βανέσα Κίρμπι, η οποία μεταμορφώθηκε σε επικίνδυνη Λευκή Χήρα για τις ανάγκες της ταινίας δράσης.

«Το έκανε συνεχόμενα...και πολλές φορές, ώστε να μπορέσει η κάμερα να το καταγράψει από όλες τις γωνίες λήψης», είπε.

Αν ο Κρουζ ήταν νευρικός, σίγουρα δεν το έδειξε. «Ήταν τόσο ήρεμος. Δεν φοβόταν. Μάλιστα το βρήκε συναρπαστικό. Με κάποιο τρόπο πιστεύει ότι μπορεί να καταφέρει το ακατόρθωτο και μετά το πετυχαίνει», δήλωσε η ηθοποιός.

Εν συνεχεία συμπλήρωσε πως «Λατρεύω που παίρνω μέρος στην ταινία και είμαι πραγματικά ενθουσιασμένη που θα επιστρέψω».

Σύμφωνα με το Variety το «Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One» θα κάνει πρεμιέρα στους κινηματογράφους στις 14 Ιουλίου.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ