Ο Μακόλεϊ Κάλκιν θέλει να αφαιρεθεί ο Ντόναλντ Τραμπ από το «Home Alone 2»

Ο Μακόλεϊ Κάλκιν θέλει να αφαιρεθεί ο Ντόναλντ Τραμπ από το «Home Alone 2» Facebook Twitter
0

Ο Μακόλεϊ Κάλκιν στηρίζει πλήρως την αφαίρεση της σκηνής με τον Ντόναλντ Τραμπ από το «Home Alone 2: Lost in New York».

Ο 40χρονος ηθοποιός, που πρωταγωνίστησε ως Κέβιν Μακάλιστερ στη χριστουγεννιάτικη ταινία του 1992, μοιράστηκε τις σκέψεις του σχετικά με την αφαίρεση του cameo του Ντόναλντ Τραμπ, την οποία επικροτεί.

«Petition [σ.σ. λίστα με υπογραφές] για να αντικατασταθεί ψηφιακά ο Τραμπ στο "home alone 2" με τον 40χρονο Μακόλεϊ Κάλκιν», έγραψε μια χρήστης στο Twitter. 

«Κατοχυρώθηκε», απάντησε ο Κάλκιν. 

Κάποιος άλλος φαν προχώρησε ένα βήμα παραπάνω, κάνοντας ένα ερασιτεχνικό μοντάζ μέσω του οποίου έβγαλε εκτός πλάνου τον Τραμπ. «Κατόπιν λαϊκού αιτήματος, αφαίρεσα τον Τραμπ από το home alone», έγραψε στο βίντεο. 

Ο Μακόλει Κάλκιν απάντησε, «Μπράβο».

Στην ταινία, ο Μακόλεϊ Κάλκιν με τον Ντόναλντ Τραμπ έχουν μια σύντομη συνάντηση στο ξενοδοχείο New York Plaza, ιδιοκτησίας του πρώην Αμερικανού προέδρου από 1988 μέχρι το 1955. Στη σκηνή, ο μικρός Κέβιν πλησιάζει τον Τραμ για να του ζητήσει οδηγίες για το λόμπι. 

Τον περασμένο Νοέμβριο, ο σκηνοθέτης της ταινίας, Κρις Κολούμπους είχε ισχυριστεί ότι ο Τραμπ «μπήκε με το ζόρι στην ταινία», επειδή έκαναν γυρίσματα στο ξενοδοχείο του. 

«Πληρώσαμε αυτό που έπρεπε, αλλά μας είπε επίσης, "Ο μόνος τρόπος να χρησιμοποιήσετε το Plaza είναι αν είμαι στην ταινία"», είπε ο 62χρονος σκηνοθέτης.

«Επομένως συμφωνήσαμε να τον βάλουμε στην ταινία και όταν προβλήθηκε για πρώτη φορά, συνέβη κάτι πολύ περίεργο: ο κόσμος άρχισε να ζητωκραυγάζει όταν εμφανίστηκε ο Τραμπ στην οθόνη», συνέχισε. «Οπότε είπα στο μοντάζ, "Αφήστε τον στην ταινία. Είναι στιγμή για το κοινό», κατέληξε. 

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αθήνα: Πως γλύτωσε από την μπουλντόζα ένα ιστορικό κτίριο της πόλης

Πολιτισμός / Πώς ένα ιστορικό κτίριο της Αθήνας γλίτωσε από την μπουλντόζα

Όσα αναφέρουν στη LiFO επιστήμονες από τις δύο οργανώσεις που προσέφυγαν στο ΣτΕ, ζητώντας να αποτραπεί η κατεδάφιση μιας μεσοπολεμικής κατοικίας και να χαρακτηριστεί το κτίριο διατηρητέο.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ