Ο Ντέιβιντ Χόκνεϊ δημιούργησε το μεγαλύτερο έργο του- μια τοιχογραφία 96 μέτρων

Ο Ντέιβιντ Χόκνεϊ έφτιαξε το μεγαλύτερο έργο του- μια τοιχογραφία 96 μέτρων για το lockdown Facebook Twitter
0

Το 2020, τη χρονιά εγκλεισμού λόγω πανδημίας, ο Ντέιβιντ Χόκνεϊ πέρασε το lockdown στην αγροικία του στη Νορμανδία, όπου είχε την ευκαιρία να παρατηρεί και να καταγράφει τις αλλαγές των εποχών στο iPad του.

Τώρα, εκτύπωσε και «κόλλησε» μαζί και τα 220 έργα σε μια συνεχόμενη τοιχογραφία, μήκους 95.7 μέτρων, παρουσιάζοντας το μεγαλύτερο έργο του έως σήμερα.

Η τοιχογραφία «A Year in Normandie» εκτίθεται για πρώτη φορά στο Ηνωμένο Βασίλειο, στο χώρο της σοφίτας του Salts Mill στο Saltaire κοντά στο Μπράντφορντ μέχρι 18 Σεπτεμβρίου.

Ο Ντέιβιντ Χόκνεϊ έφτιαξε το μεγαλύτερο έργο του- μια τοιχογραφία 96 μέτρων για το lockdown Facebook Twitter
Ο Ντέιβιντ Χόκνεϊ έφτιαξε το μεγαλύτερο έργο του- μια τοιχογραφία 96 μέτρων για το lockdown Facebook Twitter
Ο Ντέιβιντ Χόκνεϊ έφτιαξε το μεγαλύτερο έργο του- μια τοιχογραφία 96 μέτρων για το lockdown Facebook Twitter

Πηγή έμπνευσης για τη μορφή του έργου ήταν ένα κινεζικό έργο ζωγραφικής σε πάπυρο, που ο Ντέιβιντ Χόκνεϊ είδε το 1983 στο Metropolitan Museum της Νέας Υόρκης.

Ανακαλώντας στη μνήμη του το συμβάν, περιέγραψε ότι είχε μήκος περίπου 98 μέτρα «και παρουσιάστηκε για εμένα σε μια ιδιωτική αίθουσα. Ήταν μια από τις πιο συναρπαστικές μέρες της ζωής μου».

Ο Ντέιβιντ Χόκνεϊ έφτιαξε το μεγαλύτερο έργο του- μια τοιχογραφία 96 μέτρων για το lockdown Facebook Twitter

Η τοποθεσία στη Νορμανδία, όπου ο Ντέιβιντ Χόκνεϊ ζει από το 2019 έως σήμερα, έφερε επίσης στον νου την Ταπισερί της Μπαγιέ, με τις δραματικές απεικονίσεις της κατάκτησης της Αγγλίας από τους Νορμανδούς.

Ο Ντέιβιντ Χόκνεϊ είπε πώς ελπίζει ότι «ο θεατής θα περάσει μπροστά (από το έργο) όπως μπροστά από την Ταπισερί της Μπαγιέ και ελπίζω ότι θα βιώσουν σε ένα έργο την εμπειρία της χρονιάς στη Νορμανδία».

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ