Ο Ράσελ Κρόου βγάζει στο σφυρί την πανοπλία του «Μονομάχου» και άλλα συλλεκτικά αντικείμενα

Ο Ράσελ Κρόου βγάζει στο σφυρί την πανοπλία του «Μονομάχου» και άλλα συλλεκτικά αντικείμενα Facebook Twitter
0

Μία μεγάλη δημοπρασία προσωπικών του αντικειμένων, με αφορμή τα 53α γενέθλιά του διοργανώνει σήμερα ο δημοφιλής ηθοποιός Ράσελ Κρόου, σε συνεργασία με τον οίκο Sotheby's. 

Τα γενέθλια του Κρόου θα συνέπιπταν με την 15η επέτειο του γάμου του με την τραγουδίστρια Ντάνιελ Σπένσερ, αν οι δύο τους δεν είχαν χωρίσει από το 2012.

Για τον λόγο αυτό, ο Νεοζηλανδός ονόμασε την δημοπρασία αυτή «Τέχνη του διαζυγίου».


Η πανοπλία από την ταινία "Ο Μονομάχος", αναμνηστικά από την ταινία "Master and Commander: Στα Πέρατα του Κόσμου", κιθάρες, κορυφαία αυστραλιανά έργα τέχνης, μια λιμουζίνα που είχε χρησιμοποιηθεί στον γάμο του το 2003 και οι μπότες των νεοναζί που φορούσε στην ταινία «Romper Stomper», είναι μερικά μόνο από τα αντικείμενα που θα βγουν, σήμερα στο σφυρί από τον οίκο Sotheby's και αναμένεται να συγκεντρώσουν περίπου 2,3 εκατομμύρια δολάρια.

Τα αντικείμενα από τον "Μονομάχο" είναι ίσως τα πιο εντυπωσιακά: ένα αντίγραφο ρωμαϊκού άρματος, μια πανοπλία, όπλα και δύο ομοιώματα αλόγων σε φυσικό μέγεθος.

Συνολικά θα δημοπρατηθούν 227 αντικείμενα, κάποια εκ των οποίων θα έχουν προσιτή τιμή, όπως για παράδειγμα ένα μαντίλι και ένα ζευγάρι παλιά παπούτσια από την ταινία «Η κατάσταση των πραγμάτων».

Μεταξύ άλλων θα δημοπρατηθούν κιθάρες της συλλογής του, ένα δερμάτιο σημειωματάριο από την ταινία "Το τελευταίο τρένο για τη Γιούμα", μια υφασμάτινη κούκλα-άγγελος από το "The Sum of Us", ένα πουλόβερ του αυστραλού παίκτη του κρίκετ Σέιν Γουέιρν και σπασουάρ από την ταινία "Cinderella Man".

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ