Ο σύντροφος της Κέιτ Μος σε επεισόδιο έξω από το σόου του Dior στο Παρίσι

Ο σύντροφος της Κέιτ Μος σε επεισόδιο έξω από το σόου του Dior στο Παρίσι Facebook Twitter
Η Κέιτ Μος, η κόρη της και ο κόμης Νικολάι φον Μπίσμαρκ στο σόου του Dior μετά τον περιστατικό
1

Ένταση επικράτησε για λίγο έξω από το χώρο διεξαγωγής της επίδειξης του Dior στο Παρίσι, όταν ο σύντροφος της Κέιτ Μος επιτέθηκε σε έναν άνδρα από την ασφάλεια της εκδήλωσης.

Ο 32χρονος κόμης Νικολάι φον Μπίσμαρκ, κατεγράφη να έρχεται στα χέρια με έναν από τους άνδρες ασφαλείας έξω από την επίδειξη μόδας στο Παρίσι ενώ συνόδευε το σούπερ μόντελ και την κόρη της. Όλα δείχνουν πως έγινε κάποια παρεξήγηση και πως ο υπάλληλος προσπάθησε να τον εμποδίσει να πλησιάσει την Κέιτ Μος.

Σε ένα βίντεο που δημοσιεύτηκε στο Twitter, ο άντρας φαίνεται να προσπαθεί να εμποδίσει τον Μπίσμαρκ να πλησιάσει το μοντέλο και εκείνος απαντά σπρώχνοντάς τον.

Σύμφωνα με όσα μεταδίδουν δημοσιογράφοι από το σημείο, ο υπάλληλος δεν αναγνώρισε τον Μπίσμαρκ και πίστεψε πως μπορεί να ήταν ανεπιθύμητος φαν. Ωστόσο ο σύντροφος της Κέιτ Μος εκνευρίστηκε και αντέδρασε ακαριαία. Το περιστατικό έληξε μετά από λίγο και κανείς δεν θέλησε να σχολιάσει.

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ