Ο Τομ Χανκς εξήγησε γιατί δεν υποδύεται ποτέ τον «κακό» στις ταινίες

Ο Τομ Χανκς εξήγησε γιατί δεν υποδύεται ποτέ τον «κακό» στις ταινίες Facebook Twitter
EPA
0

Στον λόγο που αδυνατεί να παίξει τον ρόλο του κακού στις ταινίες αναφέρθηκε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Τομ Χάνκς

«Εδώ και καιρό έχω αναγνωρίσει στον εαυτό μου ότι δεν εμπνέω φόβο σε κανέναν. Αυτό είναι διαφορετικό από το να είσαι καλός, το καταλαβαίνετε; Θεωρώ πως κρύβω κάτι το μυστήριο. Αλλά δεν είναι αυτό της κακοβουλίας. Αν δεν παίρνω ποτέ αυτούς τους ρόλους είναι γιατί οι κακοί, σε γενικές γραμμές, διακατέχονται σε έναν βαθμό από κάτι κακόβουλο που δεν μπορώ να προσποιηθώ», ανέφερε ο 63χρονος ηθοποιός, που κατά την πολυετή του καριέρα υποδύεται, κυρίως τους θετικούς χαρακτήρες στις ταινίες. 

Κατά τη διάρκεια της καριέρας του ο Τομ Χανκς, που φάνηκε να γνωρίζει καλά τις αδυναμίες του, έχει υποδυθεί σκοτεινούς χαρακτήρες. Έπαιξε τον ρόλο ενός, συμπαθητικού ωστόσο, δολοφόνου στο «Ο Δρόμος Της Απώλειας» το 2002, τον κακοποιό στο "Cloud Atlas" το 2012, ενώ ρόλο «κακού» ανέλαβε και στο «Ο Κύκλος» το 2017 στο πλάι της Έμμα Γουότσον. 

Ο πιο πρόσφατος ρόλος του Τομ Χανκς είναι στο «Ένας υπέροχος γείτονας» που κυκλοφόρησε εφέτος. 

Με πληροφορίες από cinemablend.com

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ