Ο Τζόνι Ντεπ ξεσπά κατά της Άμπερ Χερντ: «Ζωγράφισε τις μελανιές μόνη της - Εκείνη με χτυπούσε»

Ο Τζόνι Ντεπ ξεσπά κατά της Άμπερ Χερντ: «Ζωγράφισε τις μελανιές μόνη της - Εκείνη με χτυπούσε» Facebook Twitter
0

O Τζόνι Ντεπ προχώρησε στην πρώτη δημόσια τοποθέτηση του ύστερα από την κατάθεση αγωγής για συκοφαντική δυσφήμηση κατά της πρώην συζύγου του. της Άμπερ Χερντ, αγωγή στην οποία ζητά αποζημίωση 50 εκατ. δολάρια. 

Ο ηθοποιός έχει αρνηθεί επανειλημμένα τις καταγγελίες της Χερντ πως τη χτυπούσε και μάλιστα τώρα πήγε βήμα παραπάνω λέγοντας πως αυτός ήταν θύμα σωματικής βίας.

«Έχω αρνηθεί τις κατηγορίες της κυρίας Χέρντ από την πρώτη φορά όταν τις έκανε τον Μάιο του 2016 όταν μπήκε σε δικαστική αίθουσα ζητώντας ασφαλιστικά μέτρα εναντίον μου. Τότε είχε ζωγραφίσει πάνω της μελανιές που -όπως απέδειξαν οι μάρτυρες και το βιντεοσκοπημένο υλικό- δεν τους είχε καμία από τις προηγούμενες μέρες της εβδομάδας. Θα συνεχίζω να αρνούμαι τις κατηγορίες μέχρι το τέλος της ζωής μου. Δεν έχω κακοποιήσει την κ. Χερντ ή καμιά άλλη γυναίκα». 

Στην ίδια ανακοίνωση ο Ντεπ αναφέρει πως εκείνος ήταν το θύμα κακοποίησης από την Χερντ. 

Αυτή ήταν ο θύτης και εγώ ήμουν το θύμα.  «Έχοντας κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών, φαρμάκων και αλκοόλ αμέτρητες φορές μου επιτέθηκε με βιαιότητα, πολλές φορές ενώ μπροστά ήταν και άλλοι άνθρωποι, σε μερικές περιπτώσεις μου προκάλεσε σοβαρή σωματική βλάβη», λέει ο Ντεπ.

Ο δικηγόρος της Άμπερ Χερντ, ο Έρικ Τζορτζ, αρνήθηκε τις κατηγορίες κατά της ηθοποιού, λέγοντας: «Οι αποδείξεις είναι ξεκάθαρες. Ο Τζόνι Ντεπ επανειλημμένες φορές έδειρε την Άμπερ Χερντ. Η όλο και πιο απελπισμένη προσπάθεια του κ. Ντεπ να αναστήσει την καριέρα του μέσω αβάσιμων δικαστικών προσφυγών κατά ανθρώπων κάποτε πολύ κοντινούς σε αυτόν - τους πρώην δικηγόρους του, πρώην ατζέντηδες του και την πρώην σύζυγο του- δεν ξεγελά πια κανέναν. 

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αθήνα: Πως γλύτωσε από την μπουλντόζα ένα ιστορικό κτίριο της πόλης

Πολιτισμός / Πώς ένα ιστορικό κτίριο της Αθήνας γλίτωσε από την μπουλντόζα

Όσα αναφέρουν στη LiFO επιστήμονες από τις δύο οργανώσεις που προσέφυγαν στο ΣτΕ, ζητώντας να αποτραπεί η κατεδάφιση μιας μεσοπολεμικής κατοικίας και να χαρακτηριστεί το κτίριο διατηρητέο.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ