Οι Dolce & Gabbana παραδέχθηκαν πως αντέγραψαν την Vivienne Westwood

Οι Dolce & Gabbana παραδέχθηκαν πως αντέγραψαν την Vivienne Westwood Facebook Twitter
To τσόκερ της Vivienne Westwood στα αριστερά και αυτό των D&G φορεμένο από τη Ζιζέλ στα δεξιά
0

Το να αντιγράφει ο ένας σχεδιαστής τον άλλον έχει γίνει κάτι σαν άγραφη παράδοση και αποτελεί μια «πρακτική», που έχει επαναληφθεί χιλιάδες φορές στην ιστορία της μόδας. Πολλές συλλογές αντλούν έμπνευση από άλλες, με τις ομοιότητες όχι μόνο να βγάζουν μάτι αλλά συχνά να σημειώνονται και σε σύντομο χρονικό διάστημα μεταξύ των παρουσιάσεων και των επιδείξεων μόδας. Κάποιες φορές αυτό λειτουργεί θετικά στην διάδοση κάποιων trends, αλλά τις περισσότερες απλώς αποδεικνύει έμπρακτα πως οι σχεδιαστές ή βαριούνται ή έχουν ξεμείνει από ιδέες- ή και τα δύο.

Ο σχεδιαστής Stefano Gabbana, των Dolce & Gabbana, παραδέχθηκε ούτε λίγο ούτε πολύ στο Instagram πως αντέγραψαν το εμβληματικό κολιέ «sex», που είχε παρουσιάσει το 1989 η Vivienne Westwood, στην επίδειξη μόδας που έκαναν για τη συλλογή τους το 2003. «Εντάξει, είναι αλήθεια!!! Ήμασταν χαζοί και αδαείς όταν το κάναμε!!! Λέμε ΣΥΓΓΝΩΜΗ στην ιδιοφυή #viviennewestwood καθώς δίνουμε μεγάλη σημασία στη δουλειά της», έγραψε χαρακτηριστικά στην ανάρτησή του. 

Πριν από αυτό, ο ίδιος, δημοσιεύοντας μια φωτογραφία από τα παπούτσια που λάνσαρε πρόσφατα ο οίκος Chanel στην επίδειξη μόδας με θέμα την Αρχαία Ελλάδα, είχε σχολιάσει εμμέσως πλην σαφώς πως ήταν αντιγραφή ενός δικού τους σχεδίου από μια συλλογή τους το 2014.

Interessante....❤❤❤ its just a repost ❤ #Repost @whodiditfirst ・・・ #WHODIDITFIRST @dolcegabbana or @chanelofficial ❔❔❔

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη stefanogabbana (@stefanogabbana) στις

Λίγο αργότερα όμως, και αφού σχολιάστηκε στο Twitter πως και οι ίδιοι αντιγράφουν το στιλ άλλων σχεδιαστών, δεν μπορούσε παρά να μην παραδεχθεί την αλήθεια. «Είναι αλήθεια! Το μοναδικό λάθος στη δουλειά μας! Ήμασταν άσχετοι και ζητούμε συγγνώμη στην Vivienne Westwood...ΣΥΓΓΝΩΜΗ», έγραψε σε σχόλιο κάτω από την σχετική ανάρτηση του λογαριασμού @Diet_Prada, την οποία αναδημοσίευσε στο προσωπικό του προφίλ. 

#WHODIDITFIRST @viviennewestwoodofficial or @dolcegabbana ❔❔❔❔

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη WHO DID IT FIRST? (@whodiditfirst) στις

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ