Nέα κινηματογραφική εβδομάδα με το Top Gun: Maverick του Τζόζεφ Κοζίνσκι να καταφθάνει στις αίθουσες έπειτα από αρκετές αναβολές λόγω της πανδημίας.
Η αναμονή άξιζε τον κόπο, πρόκειται για μια ταινία προορισμένη για τη μεγάλη οθόνη, με το τελευταίο της ημίωρο να είναι ό,τι πιο θεαματικό έχουμε δει σε υπερπαραγωγή εδώ και πολύ καιρό. Η δράση της είναι πολύ πιο εκτεταμένη και πιο ευδιάκριτη από εκείνη του πρωτότυπου, ο μιλιταρισμός έχει, ευτυχώς, μειωθεί, το μόνο που μοιάζει αναλλοίωτο στον χρόνο είναι η εικόνα του πρωταγωνιστή της, ο οποίος εξακολουθεί να καβαλά τη μοτοσικλέτα του και να βάζει νοητές κόντρες με το αεροπλάνο στο βάθος σαν να μην πέρασε μια μέρα.
Τρεις ακόμα τίτλοι συμπληρώνουν το παζλ των νέων κυκλοφοριών της εβδομάδας. Το Θαύμα του Μπόργκνταν Τζορτζ Απέτρι είναι μια πολύ καλή περίπτωση arthouse κυκλοφορίας. Πατώντας στην καλλιτεχνική γραμμή του ρουμάνικου νέου κύματος, όπως τη διαμόρφωσαν σκηνοθέτες σαν τον Μουνγκίου και τον Πορουμπόιου, το φιλμ διαθέτει σεναριακή ανάπτυξη που σου τραβά το ενδιαφέρον και αξιοποιεί το ιδιότυπο σασπένς που γεννάται μέσα από την κατάδειξη της διαδικασίας, τη σύμπτωση φιλμικού και πραγματικού χρόνου και τη διαλογική σύγκρουση.
Στο Ανάμεσα σε δύο Κόσμους η Ζιλιέτ Μπινός υποδύεται μια μπουρζουά δημοσιογράφο, η οποία υποδύεται με τη σειρά της μια καθαρίστρια, προκειμένου να γράψει για τα προβλήματα της εργατικής τάξης.
Τέλος, βγαίνει και το Ίκαρος και Δαίδαλος, ένα καλαίσθητο φιλμ κινουμένων σχεδίων που αντλεί έμπνευση από την ελληνική μυθολογία και παντρεύει κομιξάδικο σκίτσο με μελωδίες του Βιβάλντι.