Με τα κρούσματα του κορωνοϊού να καλπάζουν, το Spiderman: No Way Home να εξακολουθεί να αποτελεί βασικό πόλο έλξης για το κοινό και τις δύο εξαιρετικές ταινίες της προηγούμενης εβδομάδας, τα Μικρή Μαμά και Πού Κρύβεται η Άννα Φρανκ, να έχουν χαμηλή προσέλευση, δύο νέες ταινίες βγαίνουν αυτή την εβδομάδα στις αίθουσες, με αρκετές πιθανότητες να κινητοποιήσουν κάποιους θεατές που απέχουν, καθώς αμφότερες δεν έχουν να αντιμετωπίσουν και τον σκόπελο της πειρατείας.
Ταινία της εβδομάδας, αλλά και μία από τις καλύτερες της χρονιάς, είναι η Πίτσα Γλυκόριζα του Πολ Τόμας Άντερσον. Βιρτουόζικη, κινητική, χωρίς μεταβατικές σκηνές, αλλά με την αφήγηση να κυλάει νεράκι και άξονα μια ιστορία έλξης ανάμεσα στον δεκαπεντάχρονο Γκάρι και την εικοσιπεντάχρονη Αλάνα, όπως αυτή αναδεικνύεται μέσω επεισοδίων με φόντο το Σαν Φερνάντο Βάλεϊ του 1973.
Ερμηνευτικές αποκαλύψεις οι νεαροί Αλάνα Χάιμ και Κούπερ Χόφμαν (υιός του Φίλιπ Σέιμουρ) και σπαρταριστά cameos από τους Μπράντλεϊ Κούπερ, Σον Πεν και Τομ Γουέιτς σε μια τοιχογραφία εποχής με ένα πραγματικά ξεσηκωτικό φινάλε. Είχε επιχειρήσει μια ρομαντική δημιουργία και στο παρελθόν ο Πολ Τόμας Άντερσον, με το Punch-Drunk Love, εδώ κατάφερε να την τελειοποιήσει.
Ο Άνθρωπος του Βασιλιά: Το Ξεκίνημα, που απευθύνεται σε ένα ευρύτερο κοινό, είναι ένα origin story στο franchise του Kingsman που ξαναδιαβάζει την Ιστορία του εικοστού αιώνα. Διαθέτει ένα εκλεκτό βρετανικό καστ –Ρέιφ Φάινς, Τσαρλς Ντανς, Τζέμα Άρτερτον, Τομ Χολάντερ, Μάθιου Γκουντ και Ρις Ίφανς, μεταξύ άλλων– έχει και την ένοχα απολαυστική σκηνή με τον Ρασπούτιν να παίζει καρατιές με τον βασικό ήρωα ως κράχτη, υπηρετεί, όμως, μια ιδιαίτερα αντιδραστική ιδεολογία και είναι και τονικά ανισόρροπο, έτσι άτσαλα όπως ακροβατεί μεταξύ καφρίλας και μελοδράματος από τη μια σκηνή στην άλλη.