Όσκαρ 2024: Ο Ράιαν Γκόσλινγκ χάρηκε για την υποψηφιότητά του αλλά όχι με τις επιλογές της Ακαδημίας

Όσκαρ 2024: Ο Ράιαν Γκόσλινγκ χάρηκε για την υποψηφιότητά του αλλά όχι με τις επιλογές της ακαδημίας Facebook Twitter
Φωτ.: Imdb
0

Ο Ράιαν Γκόσλινγκ είναι υποψήφιος για Όσκαρ στην κατηγορία β' ανδρικού ρόλου για την ερμηνεία του στην ταινία Barbie. Χάρηκε αλλά όχι τόσο και ο λόγος είναι ότι η σκηνοθέτρια και η συμπρωταγωνίστριά του στην ταινία έμειναν εκτός υποψηφιοτήτων.

Η ακαδημία των Όσκαρ σνόμπαρε την σκηνοθέτρια, που σημειωτέον είχε σημειώσει ρεκόρ με την εισπρακτική επιτυχία της Barbie, Γκρέτα Γκέργουιγκ και τη Μάργκοτ Ρόμπι στις μεγάλες κατηγορίες υποψηφιοτήτων για Όσκαρ.

Ο Ράιαν Γκόσλινγκ όταν ρωτήθηκε από το CBS είπε ότι ήταν «τιμή» του που προτάθηκε για το βραβείο δεύτερου ανδρικού ρόλου στα φετινά Όσκαρ επειδή «απεικόνισε μια πλαστική κούκλα ονόματι Κεν. Αλλά δεν υπάρχει Κεν χωρίς Barbie και δεν υπάρχει ταινία Barbie χωρίς την Γκρέτα Γκέργουιγκ και τη Μάργκοτ Ρόμπι».

«Είναι μεγάλη μου τιμή που μπήκα από τους συναδέλφους μου δίπλα σε τόσο αξιόλογους καλλιτέχνες σε μια χρονιά με τόσες πολλές σπουδαίες ταινίες» είπε ο κινηματογραφικός Κεν.

Την ίδια στιγμή, ο Καναδός ηθοποιός περιέγραψε την Γκέργουιγκ και την Ρόμπι ως «τους δύο ανθρώπους που είναι κατά κύριο λόγο υπεύθυνοι για αυτήν την ταινία που δημιούργησε ιστορία, με παγκόσμια φήμη. Καμία αναγνώριση δεν θα ήταν δυνατή για κανέναν στην ταινία χωρίς το ταλέντο, το μεράκι και την ιδιοφυΐα τους. Το να πω ότι είμαι απογοητευμένος που δεν είναι υποψήφιες στις αντίστοιχες κατηγορίες τους, θα ήταν λίγο. Ενάντια σε κάθε λογική, και έχοντας στη διάθεσή τους μόνο μερικές άψυχες, χωρίς πολλά ρούχα και ευτυχώς χωρίς καβάλους, κούκλες, μας έκαναν να γελάσουμε, ράγισαν τις καρδιές μας, ώθησαν την κουλτούρα μας πιο πέρα και δημιούργησαν ιστορία. Η δουλειά τους θα έπρεπε να αναγνωριστεί δίπλα στους άλλους αξιόλογους υποψηφίους» είπε ο Ράιαν Γκόσλινγκ.

Ωστόσο, πρόσθεσε ότι ήταν «πολύ χαρούμενος» για την ηθοποιό Αμέρικα Φερέρα, η οποία είναι υποψήφια για β' γυναικείο ρόλο καθώς και για τους άλλους «απίστευτους καλλιτέχνες που συνέβαλαν με τα ταλέντα τους για να γίνει μια τόσο πρωτοποριακή ταινία».

Η ταινία Barbie βέβαια, είναι εκείνη που σημείωσε τις υψηλότερες εισπράξεις του 2023, κερδίζοντας 1,44 δισ. δολάρια παγκοσμίως.

Συνολικά, η ταινία Barbie έλαβε οκτώ υποψηφιότητες, συμπεριλαμβανομένης της καλύτερης ταινίας. Στις χθεσινές υποψηφιότητες για τα Όσκαρ 2024, ηγείται την κούρσα για το χρυσό αγαλματίδιο το Oppenheimer του Κρίστοφερ Νόλαν, που λίγο έλειψε να αγγίξει το ρεκόρ με 13 υποψηφιότητες ενώ ακολουθεί ο Γιώργος Λάνθιμος με το Poor Things, και 11 υποψηφιότητες.

Η 96η απονομή των βραβείων Όσκαρ θα πραγματοποιηθεί στις 10 Μαρτίου στο Λος Άντζελες.

Με πληροφορίες BBC/CBS

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λάνθιμος vs. Hollywood

Οθόνες / Λάνθιμος vs. Hollywood

Κι ενώ το παγκόσμιο fandom –και ειδικά ο Ράιαν Γκόσλινγκ– ωρύεται για την αναπάντεχη απουσία της Γκρέτα Γκέργουιγκ και της Μάργκοτ Ρόμπι από τις πεντάδες τους και το ηχηρό σνομπάρισμα του Λεονάρντο ντι Κάπριο, ο Γιώργος Λάνθιμος κάνει κρουαζιέρα με 11 υποψηφιότητες και το «Poor Things» του βολεύεται αναπαυτικά στη θέση του ενισχυμένου outsider.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ