«Όταν σε δω, θα σε ντροπιάσω άγρια»- Ο Μίκι Ρουρκ θυμήθηκε ξανά την κόντρα με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο

«Όταν σε δω, θα σε ντροπιάσω άγρια»- Ο Μίκι Ρουρκ θυμήθηκε ξανά την κόντρα με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο Facebook Twitter
EPA
0

Ο Μίκι Ρουρκ θυμήθηκε ξαφνικά την κόντρα του με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο και του επιτέθηκε μέσω Instagram.

Πέρυσι, ο Ρουρκ είχε κατηγορήσει τον ντε Νίρο ότι τον «έκοψε» από την ταινία «The Irishman», υποστηρίζοντας ότι ο σκηνοθέτης Μάρτιν Σκορσέζε τον ήθελε στο καστ, αλλά ο πρωταγωνιστής του αντέδρασε. Τώρα, ο Μίκι Ρουρκ επιτέθηκε στον συνάδελφό του για κάτι που... του είπαν ότι είπε εναντίον του πριν από μήνες.

«Ε, Ρόμπερτ ντε Νίρο, σωστά, σε εσένα μιλάω γα@@@@νε κλαψιάρη», έγραψε ο Μίκι Ρουρκ σε ανάρτηση στην οποία «στόλισε» τον ντε Νίρο. «Ένας φίλος μου μού είπε πρόσφατα ότι πριν από μερικούς μήνες είπες στις εφημερίδες ότι "Ο Μίκι Ρουρκ είναι ψεύτης και λέει μα@@@ες», ανέφερε ακόμη, αλλά δεν σταμάτησε εκεί.

«Άκου κ. Σκληρέ των ταινιών, είσαι ο πρώτος άνθρωπος μου με έχει αποκαλέσει ψεύτη και ήταν σε εφημερίδα», έγραψε ακόμη και συνεχίζοντας να αναφέρεται με υβριστικούς χαρακτηρισμούς στον ντε Νίρο ορκίστηκε «στον Θεό, τη γιαγιά μου, τον αδελφό μου και όλα μου τα σκυλιά, όταν σε δω θα σε ντροπιάσω άγρια 100%». «Μίκι Ρουρκ, μάρτυράς μου ο Θεός», καταλήγει η ανάρτηση.


Ο Μίκι Ρουρκ έχει δηλώσει παλιότερα ότι θαύμαζε τον Ρόμπερτ ντε Νίρο, μέχρι τη στιγμή που συνεργάστηκαν στην ταινία «Angel Heart», το 1987. Σύμφωνα με τον ίδιο, συστήθηκε στον συνάδελφό του στα γυρίσματα, αλλά πέντε λεπτά αργότερα τον πλησίασε ο ντε Νίρο και του είπε «νομίζω ότι καλύτερα να μην μιλάμε, εξαιτίας των ρόλων στην ταινία. Είναι καλύτερο να μην λέμε "γεια", να μην μιλάμε ή οτιδήποτε άλλο».

Με πληροφορίες από Daily Mail

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αθήνα: Πως γλύτωσε από την μπουλντόζα ένα ιστορικό κτίριο της πόλης

Πολιτισμός / Πώς ένα ιστορικό κτίριο της Αθήνας γλίτωσε από την μπουλντόζα

Όσα αναφέρουν στη LiFO επιστήμονες από τις δύο οργανώσεις που προσέφυγαν στο ΣτΕ, ζητώντας να αποτραπεί η κατεδάφιση μιας μεσοπολεμικής κατοικίας και να χαρακτηριστεί το κτίριο διατηρητέο.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ