Ρεκόρ εισιτηρίων στην μετα-covid εποχή για τα ελληνικά σινεμά – Μια ματιά στο ελληνικό box-office

Ρεκόρ εισιτηρίων στην μετα-covid εποχή για τα ελληνικά σινεμά – Μια ματιά στο ελληνικό box-office Facebook Twitter
Ο Άντονι Χόπκινς στον Πατέρα του Φλοριάν Ζέλερ, την ίσως καλύτερη ταινία της χρονιάς.
0

If you build it they will come, λέει στον Ξυπόλυτο Τζο, μια φράση που επιβεβαιώθηκε αυτό το τετραήμερο στις ελληνικές αίθουσες. Χάρη στη συσσώρευση καλού και ελκυστικού «προιόντος» κόπηκαν λίγα περισσότερα από 78.000 εισιτήρια στα ελληνικά σινεμά, το μεγαλύτερο νούμερο που είδαμε από τότε που ξέσπασε η κρίση του κορωνοϊού.

Σε συνολικά εισιτήρια νικητής αναδείχθηκε και πάλι το Λούκα της Pixar, μια ταινία που, όπως γράφαμε και την προηγούμενη εβδομάδα, βάζει πλώρη για την πρώτη θέση του θερινού box-office. Σε μέσο όρο ανά αίθουσα έσκισε ο Πατέρας του Φλοριάν Ζέλερ, ίσως η καλύτερη ταινία της χρονιάς. Με 657 εισιτήρια ανά αίθουσα τα 27 σινεμά που πρόβαλλαν την ταινία έμειναν κατι παραπάνω από ευχαριστημένα.

Συμπαθητικό το άνοιγμα του Black Widow με 17.734 εισιτήρια, συμπαθητικά και τα κρατήματα του Another Round που έχει φτάσει τα 23.000 εισιτήρια και αναμένουμε να ξεπεράσει τα 35.000 μέχρι το τέλος της καριέρας του στις αίθουσες – τηρουμένων των πανδημικών αναλογιών, αυτά είναι νούμερα μεγάλου hit.

Με 11.903 σύνολο το Digger είναι μεχρι στιγμής η εμπορικότερη ελληνική ταινία του καλοκαιριού, ενώ στο μέτωπο των επανεκδόσεων τα σκήπτρα κρατούν η Ερωτική Επιθυμια με σύνολο 5.371 εισιτήρια και το Μπλε Βελούδο με 3.256.

Τα εισιτήρια αναλυτικά:

1. «Λούκα», 21.476, 83 οθόνες / Σύνολο: 56.264,

2. «Black Widow», 19.451, 96 οθόνες

3. «Ο πατέρας», 17.734, 27 οθόνες

4. «Άσπρο πάτο», 6.548, 27 οθόνες / Σύνολο: 23.000

5. «Το κάλεσμα 3», 2.971, 28 οθόνες / Σύνολο: 17.509

6. «Fast & Furious 9», 1.604, 14 οθόνες / Σύνολο: 54.562

7. «Digger», 1.507, - / Σύνολο: 11.903

8. «Monday», 1.173, 7 οθόνες / Σύνολο: 15.627

9. «Κρουντς 2», 1.030, 9 οθόνες / Σύνολο: 32.684

10. «Ονειρομπελάδες», 587, 17 οθόνες / Σύνολο: 587

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ