Σοφία Λόρεν: «Η Ύδρα είναι από τα ωραιότερα μέρη στον κόσμο»

Σοφία Λόρεν: «Η Ύδρα είναι από τα ωραιότερα μέρη στον κόσμο» Facebook Twitter
5

Την «αδυναμία» της στην Ύδρα την οποία είχε επισκεφθεί το 1956 για τα γυρίσματα της ταινίας «Το παιδί και το δελφίνι», αποκαλύπτει η Σοφία Λόρεν σε συνέντευξη της στους N.Y. Times.

 «Εκανα μια ταινία, "Το παιδί και το δελφίνι", στην Υδρα, ένα από τα ωραιότερα μέρη στον κόσμο. Το θυμάμαι με πολύ μεγάλη χαρά γιατί για μένα ήταν η στιγμή που ξεκίνησα την καριέρα μου στο αμερικανικό σινεμά και παράλληλα, ξεκινούσε τότε η ερωτική μου σχέση με τον άντρα μου (τον Κάρλο Πόντι). Μου θυμίζει όλα όσα ανακάλυψα στον σύζυγό μου. Ήταν μία υπέροχη στιγμή στη ζωή μου, γεμάτη ευφορία. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την Υδρα», λέει στην εφημερίδα η  Σοφία Λόρεν, που τότε ήταν 22 ετών.

Φωτογραφίες από τα γυρίσματα της ταινίας "Το παιδί και το δελφίνι"

Σοφία Λόρεν: «Η Ύδρα είναι από τα ωραιότερα μέρη στον κόσμο» Facebook Twitter
Σοφία Λόρεν: «Η Ύδρα είναι από τα ωραιότερα μέρη στον κόσμο» Facebook Twitter
Σοφία Λόρεν: «Η Ύδρα είναι από τα ωραιότερα μέρη στον κόσμο» Facebook Twitter
Σοφία Λόρεν: «Η Ύδρα είναι από τα ωραιότερα μέρη στον κόσμο» Facebook Twitter
Σοφία Λόρεν: «Η Ύδρα είναι από τα ωραιότερα μέρη στον κόσμο» Facebook Twitter

Πολιτισμός
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ