Είσοδος μόνο από την μπροστινή πόρτα σε λεωφορεία και τρόλεϊ από Δευτέρα

Είσοδος μόνο από την μπροστινή πόρτα σε λεωφορεία και τρόλεϊ από Δευτέρα Facebook Twitter
EUROKINISSI
27

Με ένα νέο, δραστικό μέτρο προσπαθεί να αντιμετωπίσει την εισιτηριοδιαφυγή σε λεωφορεία και τρόλεϊ το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών.


Από την ερχόμενη Δευτέρα, 2 Ιουλίου, η είσοδος σε όλα τα λεωφορεία και στα τρόλεϊ θα επιτρέπεται μόνο από τη μπροστινή πόρτα, ούτως ώστε οι επιβάτες να υποχρεώνονται να ακυρώνουν το εισιτήριο τους «μπροστά» στους οδηγούς.

Πηγές του υπουργείου επιβεβαιώνουν στο LIFO.gr ότι ο αρμόδιος γενικός γραμματέας, Βούρδας Θάνος, έχει ήδη στείλει το σχετικό έγγραφο στον ΟΑΣΑ για την άμεση εφαρμογή του μέτρου.

Άγνωστο παραμένει ωστόσο αν οι οδηγοί θα έχουν το δικαίωμα να απαγορεύουν την επιβίβαση σε όποιον δεν περνά το εισιτήριο ή την κάρτα του από το ακυρωτικό μηχάνημα, καθώς αρμόδιοι για αυτά τα περιστατικά είναι οι ελεγκτές.

Πού είναι οι ελεγκτές;

Όπως αποκαλύπτουν πηγές του ΟΑΣΑ στο LIFO.gr, για την ώρα υπάρχουν μόνο 15 ελεγκτές για όλα τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ της πρωτεύουσας, ενώ επιπλέον 65 βρίσκονται ακόμα στο στάδιο της εκπαίδευσης.


Κατακόρυφη αύξηση των εσόδων μετά τις μπάρες

Όπως εξηγούν οι συγκοινωνιολόγοι, από τότε που έπεσαν οι μπάρες στους σταθμούς του μετρό έχει σημειωθεί κατακόρυφη αύξηση στα έσοδα των εισιτηρίων, βελτιώνοντας εμμέσως την κατάσταση και στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ, αφού πάρα πολλοί από τους επιβάτες μετεπιβιβάζονται στα μέσα αυτά από το μετρό, με εισιτήριο που έχουν «υποχρεωθεί» να ακυρώσουν για περάσουν από τις μπάρες.


Μέσα στις επόμενες εβδομάδες αναμένεται να κλείσουν και όσες είσοδοι παραμένουν ανοικτές στους σταθμούς του ΗΣΑΠ ενώ με τη μελλοντική ένταξη των 65 εκπαιδευόμενων ελεγκτών στις γραμμές των εν ενεργεία συναδέλφων τους, τα οικονομικά των ΜΜΜ αναμένεται να βελτιωθούν σημαντικά. 

Η ιδέα του «γαλλικού μοντέλου» για είσοδο μόνο από την μπροστινή είσοδο σε λεωφορεία και τρόλεϊ είχε προταθεί και στο παρελθόν αλλά οι οδηγοί είχαν αντιδράσει.

Έτσι, αρκετοί είναι εκείνοι τώρα που εκτιμούν ότι το μέτρο-«αστραπή» δεν θα εφαρμοστεί τη Δευτέρα αλλά θα καθυστερήσει, όπως είχε καθυστερήσει για μήνες και το κλείσιμο των μπαρών, παρά τις διαβεβαιώσεις του υπουργού Χρήστου Σπίρτζη που μετέθετε τις προθεσμίες από μήνα σε μήνα.

Ελλάδα
27

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

Ελλάδα / Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

«Ευχόμαστε να είναι ο κύριος σεισμός, διότι έχει επίκεντρο στην λίμνη Τριχωνίδα κάτω από το Θέρμο, που είχε προκαλέσει τις μεγάλες ζημιές η σεισμική δόνηση τον Απρίλιο του 2007» τόνισε
LIFO NEWSROOM
Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Ελλάδα / Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Η Μεσίνα στην Ιταλία ήταν το πιο πολυσύχναστο επιβατικό λιμάνι της Ε.Ε., με 11,3 εκατομμύρια επιβάτες, ενώ ακολουθούν το Ρέτζιο ντι Καλάμπρια στην Ιταλία με 11,1 εκατομμύρια επιβάτες και ο Πειραιάς με 9,6 εκατομμύρια
LIFO NEWSROOM
Θεσσαλονίκη: Φιλόλογος έμαθε σε μαθητές το τραγούδι «Ω έλατο» στη νοηματική

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Φιλόλογος έμαθε σε μαθητές το τραγούδι «Ω έλατο» στη νοηματική

«Μέσα από αυτή τη δράση, αναδείξαμε την ομορφιά και τη δύναμη της νοηματικής γλώσσας, δίνοντας στα παιδιά ένα ακόμη εργαλείο έκφρασης και επικοινωνίας», σημειώνει ο εκπαιδευτικός
LIFO NEWSROOM

σχόλια

10 σχόλια
Πολύ κακό για το τίποτα.Αυτό το μέτρο είχε πάει να γίνει και στο παρελθόν.Όσοι χρησιμοποιούν λεωφορεία (και δη αρθρωτά), που εξυπηρετούν πληθώρα κόσμου απο κεντρικές αρτηρίες, και που γίνεται το "πατείς με, πατώ σε", γνωρίζουμε ότι είναι πρακτικά ανεφάρμοστο, ενδεικτικό παράδειγμα η κατάσταση συγγρού-φιξ, που αναφέρθηκε άνωθεν (κι αν δεν ξέρει, κανείς, γιατί είναι 100% μη πρακτικό στις αθηναϊκές συνθήκες αυτό, απλά δεν με πείθει ότι έχει την οποιαδήποτε ή τελοσπάντων ουσιαστική τριβή με τα λεωφορεία, στις προαναφερθείσες συνθήκες). Φυσικά και οι οδηγοί δεν ενθουσιάζονται με την ιδέα να το παίζουν ελεγκτές, σε αυτές τις συνθήκες και είναι λογικό.Αυτό που είχε γίνει, πριν κάποια χρόνια, λοιπόν, ήταν μία βραχύβια εφαρμογή στα λεωφορεία μίνι (όχι μονά), που εξυπηρετούν τοπικά, όπου ο οδηγός ανοιγε και έκλεινε μία μπάρα (τουρνικέ), που ήταν εγκατεστημένη μπροστά. Και πάλι η εφαρμογή ήταν προβληματική, τουλάχιστον για τα μίνι που γεμίζουν ασφυκτικά. Επιπλέον προβλήματα δημιουργούταν με τα "καρότσια" που φράκαραν και δεν θα ήθελα "α και ου" γι'αυτά παίδες, υπάρχει κόσμος που μεταφέρει τα μωρά του, προμήθειες και μπαγκάζια. Όταν στο μετρό έχω μπει σε βαγόνι που -μα την Παναγία- μεταφέρονται 6, ναι καλά ακούσατε, 6 ποδήλατα, και κανείς δεν λέει τίποτα, προσωπικά, δεν θα βγάλω την μένη μου στην κυρία ή τον κύριο με τα μωρά ή στην ηλικιωμένη ή ηλικιωμένο με τα ψώνια του, που ζορίζεται να εξυπηρετηθεί σε συνθήκες μπανανίας, αρκετή ανθρωποφαγία υπάρχει.Επιπλέον είναι άδικο και ηλίθιο να έχει, κανείς, την ηλεκτρονική του κάρτα, να αναγκάζεται μπες, βγες, πάνω, κάτω να χτυπάει και να ξαναχτυπάει και, επιπλέον, να πρέπει να υφίσταται ταλαιπωρία και καθυστέρηση σημαντική, στην επιβίβαση στο λεωφορείο/ τρόλευ. Να γυρίσουμε και στην εποχή που ρίχναμε το κέρμα στο κουτί στο λεωφορείο μπροστά, να πούμε.Τόσους μήνες, με τις ηλ.κάρτες, δεν έχω δει ελεγκτή ούτε για δείγμα στα λεωφορεία, και άντε να πεις άσε λίγο καιρό να ευθυγραμιστεί ο κόσμος να μην τρώει πρόστιμο λόγω άγνοιας, αλλά ο καιρός πέρασε. Και τι εκπαίδευση, πια, χρειάζεται; σιγά την πυρηνική φυσική πια, μηχανάκια χειρός χρειάζονται, υπάρχουν;
Μια χαρά μπαίνουν και βγάινουν όλοι από την μπροστινή πόρτα του λεωφορείου στην Αγγλία εδώ και δεκαετίες. Όλοι περιμένουν να κατέβουν οι επιβαίνοντες και μετά να μπουν οι επιβάτες. Ο Έλληνας πρέπει να γίνει Ευρωπαίος κάποτε.
Το ότι τα έσοδα αυξήθηκαν κατακόρυφα με το που μπήκαν οι πόρτες δεν προβληματίζει δηλαδή κανέναν. Ρε παιδιά μόνο εγώ έκοβα μέχρι τώρα; Αφήστε που μπορείς πολύ άνετα να μην πληρώσεις, απλώς κολώντας πίσω από κάποιον που πληρώνει, προλαβαίνεις μέχρι να κλείσουν οι πόρτες. Παρατηρώ ότι παίζει πολύ. Όλα λάθος!!!!
Ωραία όλα αυτά και χαίρομαι για τα έσοδα που θα λάβει το κράτος.Ωστόσο γιατί πρέπει στις κάρτες μας να δίνουμε το ΑΦΜ και το ΑΜΚΑ μας; Υπάρχει λόγος για αυτό το ανούσιο φακέλωμα;
Μόνο ΑΜΚΑ ζητάνε και μόνο για τις προσωποποιημένες κάρτες. Κατι που κρυπτογραφείται με ένα από τα ισχυρότερα μέσα κρυπτογράφησης που χρησιμοποιούνται παγκοσμίως. Κανένα φακέλωμα δεν υπάρχει. Το κράτος έχει στη διαθεσή του ισχυρότερα και καλύτερα μεσά να σε φακελώνει εάν θέλει.
Εγώ χτυπάω το εισιτήριο μόνο μια φορά για να μετράει. Εάν εσύ εμπιστεύεσαι το κράτος και δεν έχεις πρόβλημα να βλέπει που πηγαίνεις οκ. Δικαίωμά σου και δεν πρόκειται να στο στερήσω. Εγώ από την άλλη δεν εμπιστεύομαι καμία κρυπτογράφηση και ποσώς με ενδιαφέρει "εάν μπορούν να με φακελώσουν και αλλιώς". Απλά δυσκολεύομαι να κατανοήσω το φακέλωμα που λαμβάνει χωρά.
Ναι, την ηλεκτρονική κάρτα περιμένανε να βγάλουν για να σε φακελώσουν.Το μόνο που με ενοχλεί και υποθέτω είναι εφικτό, είναι το γεγονός ότι μπορεί κάποιος να δει τι μέσο έχεις χρησιμοποιήσει και που έχεις αποβιβαστεί και πότε.
Και τι λογική είναι αυτή; Επειδή μπορούν κι αλλού εμείς πρέπει να το αποδεχόμαστε; Βρες μου έναν λόγο που είναι η κάρτα επώνυμη κι όχι ανώνυμη όπως θα έπρεπε. Εκτός κι αν όλοι μας είμαστε τρομοκράτες και δεν το ξέρουμε
Και προ ηλεκτρονικής κάρτας, η μηνιαία ήταν επώνυμη. Αν εσύ θες μπορείς να πάρεις μη προσωποποιημένη, χωρίς δηλαδή τα στοιχεία σου. Η επώνυμη υπάρχει σε περίπτωση απώλειας να μπορείς να την ανακτήσεις πάλι.
Με τις καθυστερήσεις των λεωφορείων, με την υπερπληθώρα κόσμου που εκ των πραγμάτων μαζεύουν συγκεκριμένες στάσεις (Ακαδημίας, έξω από το μετρό των Αμπελοκήπων, Συγγρού-Φιξ για να αναφέρω ενδεικτικά) και τον αριθμό επιβατών που σαρδελοποιούνται σε ορισμένα λεωφορεία (και πάλι ενδεικτικά 608, 550), το μέτρο είναι απλά ανέφικτο και το μόνο που θα κάνει είναι να προκαλέσει ακόμα μεγαλύτερο εκνευρισμό και περισσότερες καθυστερήσεις.
Αυξήθηκαν κατακόρυφα τα έσοδα των ΜΜΜ απ' τις μπάρες. Ωραία. Αρκεί να πάνε σε σημαντικά πράγματα (όπως καινούργιοι συρμοί, πληρωμές απλήρωτων, ΑΣΦΑΛΕΙΑ, και επέκταση γραμμών), και όχι σε τσέπες τσεπωμένων.Τώρα όσον αφορά την είσοδο απ' την μπροστινή πόρτα. Δηλαδή για να καταλάβω: Σε μια στάση με 30 άτομα κόσμο, θα μπαίνει ένας ένας από μπροστά. Ο οδηγός ΠΩΣ θα ξέρεις ποιος χτύπησε εισιτήριο και ποιος όχι με τέτοιο συνωστισμό; Και έστω ότι "πιάνει" έναν λαθρεπιβάτη. Φανταστείτε τι έχει να γίνει:α) θα έχει κλείσει τον δρόμο όση ώρα κάνει ντα τον λαθρεπιβάτη.β) οι προς επιβίβαση θα γκρινιάζουν γιατί ΔΕΝ μπορούν να μπούν καθώς γίνεται το ντάντεμα στην είσοδο οπότε "έφραξε".γ) όσο γίνεται όλο αυτό το σκηνικό, οι επιβάτες θα δυσανασχετούν γιατί θα θέλουν να πάνε στην δουλειά τους και επιπλέον το εισιτήριο μετράει αντίστροφα.Απορίες:α) Πως θα μπαίνει το καροτσάκι με μωρό μέσα απ' την μπροστινή πόρτα;β) Από που θα αποβιβάζονται οι επιβάτες; Από μπροστά; Και αν όχι από που χωρίς να μπουκάρουν άλλοι;γ) Εφόσον θα χτυπάμε μόνο μπροστά εισιτήριο, για ποιο λόγο βάλανε και στις πίσω πόρτες ακυρωτικά μηχανήματα;Νομίζω ότι όσοι αποφασίζουν τέτοια πράγματα δεν έχουν ιδέα τι πάει να πει λεωφορείο και μετρό.
Αυτο τα καροτσακια εχει παραγινει μοδα, τα βαζουν μεσα σε γεματα λεωφορεια, καμια φορα δυο-δυο κιολας, με την ανοχη του οδηγου. Για να μην πουμε για τις φορες που το "μωρο" στο καροτσι στανταρ περπαταει.Κατα τ'αλλα, οντως το μετρο δεν ειναι καινουργιο, εχει αποδειχτει δυσκολο στην εφαρμογη, χωρια η καθυστερηση του δρομολογιου και η επιφορτιση του οδηγου με καθηκοντα περα απο τις αρμοδιοτητες του.
14:17 εισαι τρολ ετσι;; Γιατι εγω που οντως εχω μωρο, πως θα μπω απο μπροστα; Και κατα τη γνωμη σου, μιας και εκανα την ανοησια να γεννησω, αποκλειομαι απο τα μεσα μεταφορας;;;
Αμ αυτό με τα ΑΜΕΑ που θεωρούν ότι πρέπει να έχουν και ίσα δικαιωμάτα με τους άλλους που το πας? Δηλαδή οκ, καταλαβαίνω ότι χρειάζεσαι το καροτσάκι, αλλά όχι και να στριμωχτώ ΕΓΩ στο λεωφορείο, έλεος κάπου κάπου.
έτσι γίνεται στο εξωτερικό όμως (οτιδήποτε πέρα από την Ελλάδα/Αθήνα κ Θεσσαλονίκη)... το καρότσι μπαίνει από την πίσω πόρτα και πηγαίνει στον οδηγό για επικύρωση εισιτηρίου. Όσο για τα 30 άτομα να περιμένουν για να επιβιβαστούν στο λεοφωρείο, καλά θα κάνουν και να αποκτήσουν/με τρόπους και να αλληλοσεβασμό, κάτι που έχουμε ξεχάσει τελευταία... Από την άλλη βέβαια και ο εκσυχρονισμός των ΜΜΜ επιβάλλεται, αν θέλουμε να αναβαθμιστεί η ποιότητα ζωής μας.-
Στο εξωτερικό όμως τα λεωφορεία είναι φτιαγμένα βάσει αυτών των προδιαγραφών και έρχονται ανά 5 λεπτά και όχι ανά 20-30 λεπτά όπως εδώ. Έχω μπει σε λεωφορείο στο εξωτερικό και καμία σχέση με τα της Ελλάδας.Αν θέλουν να εφαρμόσουν κόλπα εξωτερικού, πρέπει να έχουν και τις κατάλληλες βάσεις για να το κάνουν. Όπως είχα πει και στο θέμα με την λευκή άσφαλτο που μου συγκρίνανε υποδομές Λος Άντζελες με Λος Αθήνα.
@Nikitas Iliopoulos @13:05Ναι, το να πληρώνουν όλοι πάντα πρέπει να υπάρχει και έλεγχος και σωστή οργάνωση (πέρα από σωστή παιδεία). Τα οποία υπάγονται στις κατάλληλες βάσεις για να εφαρμόσεις το οτιδήποτε.Όταν στο εξωτερικό ΔΕΝ σε παίρνει να το παίζεις μάγκας γιατί θα φας πρόστιμο, ότι και να λες, είναι λογικό να πληρώνεις προκειμένου να γλυτώσεις τα καθέκαστα.Όταν όμως στην Ελλάδα κανένας δεν ασχολείται, αλλά και αυτός που ασχολείται το κάνει λάθος, τότε είναι λογικό και επόμενο να υπάρξει αυτό το σενάριο των λαθρεπιβατών.
Λογικά θα πρέπει να παρακολουθεί ο οδηγός για το αν χτύπησαν το εισητηριο, εφ όσον το μηχάνημα είναι δίπλα του. Ότι θα γκρινιάζουν σίγουρα, γιατί δεν έχουμε και κάθε 2 λεπτα λεωφορειο, και ούτε ο επιβάτης που δεν έχει εισητηριο θα είναι διατεθειμένος να κατέβει. (Βεβαια, εχοντας μείνει Λονδίνο, μόνο απ' τη πρώτη πόρτα μπαίνουν και αν δεν έχει κάποιος εισητηριο η θα κατέβει να πάρει, η θα σταματήσει επιτόπου ο οδηγός το λεωφορείο και καλεί την αστυνομία και 80 λίρες πρόστιμο). Το καρότσι θα μπαίνει από τη μέση, και θα χτυπάει τη κάρτα μπροστά. Ισχύει, το τελευταίο.. εννοώ η απορια. Θα έπρεπε να μην είχαν ακυρωτικα πίσω
Το καρότσι θα μπαίνει απ' την μέση, και μαζί με το καρότσι θα μπαίνουν και 10 λαθρεπιβάτες. Και αν αυτοί οι 10 δεν το χτυπήσουν τι θα γίνει; Θα σταματήσει ο οδηγός το δρομολόγιο του για να τους κατεβάσει; Και ποιος του λέει ότι θα κατέβουν;Αυτά δεν γίνονται.Μην συγκρίνουμε κουλτούρες και παιδεία χωρών όπως η Αγγλία και Γερμανία. Εμείς είμαστε ένας ιδιότροπος λαός με πολλά χουσούρια.
Μπορεί στο Λονδίνο ναι, έχω πάει και εγώ. Αλλά όχι σε όλο το εξωτερικό. Επειδή ζούσα Γερμανία και πήγα Ελλάδα να μείνω, σε πληροφορώ πως αυτό του να μπαίνεις υποχρεωτικά από μπροστά, πρώτη φορά σε ελληνική πόλη το είδα και παραξενεύτηκα κιόλας! Στην Γερμανία στα αστικά λεωφορεία απ όπου θες μπαίνεις και ξέρω αρκετούς που δεν κόβουν εισιτήρια αλλά αποφεύγουν κεντρικές στάσεις και συγκεκριμένες ώρες που έχει ελεγκτές. Εκεί δίνουν πιο πολύ βάση στα τρένα και τα τραμ. Αυτά, 4 στις 5 περιπτώσεις έχουν ελεγκτή μέσα και συχνά με πολιτικά ρούχα κιόλας. Στα λεωφορεία όχι....να διευκρινίσω όμως κάτι εδώ. Όταν λέω Ελλάδα ΔΕΝ αναφέρομαι σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη! Εχω καιρό τώρα να πάω στις πόλεις αυτές αλλά όταν πηγαινα θυμάμαι πως δεν υπήρχαν και ιδιαίτερα ελεγκτές...σε κάτι κεντρικές στάσεις του Μετρό θυμάμαι να υπήρχαν και έκοβαν προστίματα και στην Θεσσαλονίκη στην γραμμή του αεροδρομίου πετύχαινα...οπότε οι μπάρες που μπήκαν καθώς και αυτό με την πόρτα τώρα είναι θετικά. Σημειωτέον σε πολλές άλλες ελληνικές πόλεις ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό γίνεται και πιστέψτε με δεν προκαλείται μεγάλο πρόβλημα. Τουλάχιστον σε Ιωάννινα, Ηράκλειο, Ηγουμενίτσα δεν υπήρχε. Και πριν πείτε για τα περί πληθυσμού, στις δύο πρωτες πόλεις υπάρχουν Πανεπιστήμια με γραμμές γεμάτες όσο της Αττικής και πάλι λειτουργούσε το σύστημα. Ναι ακόμα και με τα καροτσάκια.Και επειδή ήμουν αυτόπτης μάρτυρας θυμάμαι φοιτητής που είχε πλαστογραφήσει εισιτήριο ο οδηγός το κατάλαβε και του ζήτησε την ταυτότητα ώστε να τον σημειώσει και να πάει την επόμενη μερα στα γραφεία να τακτοποίησει το παιδι το προστιμο. Στην αρχή δεν ήθελε αλλά του είπε πως αν δεν τα δώσει δεν θα τον αφήσει να βγει και θα καλούσε την Αστυνομία (ε και τελικά τα έδωσε). Οπότε ούτε και τόσο γαλλικό μοντέλο μου φαίνεται, ούτε τόσο υπερβολικό μέτρο. Απλά οι Αθηναίοι δεν ήταν μαθημένοι. Μετά απο μερικούς μήνες δεν θα ακούγεται τίποτα πάλι...Βέβαια το πιο ιδανικό απ όλα θα ήταν να υπήρχαν σε όλες τις γραμμές απ το πρωι ως το βράδυ ελεγκτές ή εισπρακτορες τέλος πάντων. Αυτό όμως απαιτεί πρόσληψη μπορεί και 200-300 ατόμων επιπλέον και προφανώς ή δεν θέλουν να δώσουν δουλειά στον κόσμο ή δεν επιτρεπεται (λιτοτητα γαρ). Διότι οι 15 (!) συν 65 που εκπαιδευονται προφανώς και δεν φτάνουν για μία πόλη 4 εκατ. κατοίκων.
Στον ΟΑΣΑ θα γίνει αυτό; Μας δουλεύουν; Είναι απλά ανέφικτο με τις απανωτές ακυρώσεις δρομολογίων και τη μαζική συρροή επιβατών σε γραμμές μεγάλης κινητικότητας. Μόνο αν λειτουργούσαν σωστά οι συγκοινωνίες, θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο.
Όπως αποκαλύπτουν πηγές του ΟΑΣΑ στο LIFO.gr, για την ώρα υπάρχουν μόνο 15 ελεγκτές για όλα τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ της πρωτεύουσας, ενώ επιπλέον 65 βρίσκονται ακόμα στο στάδιο της εκπαίδευσης. Πηγή: www.lifo.grΓια γέλια.Θα βρεθεί κάποιος να δώσει τα Μ.Μ.Μ. σε μια έμπειρη και εξειδικευμένη εταιρία του εξωτερικού ώστε να μπει μια τάξη;