Αποσύρεται το σποτ με τον Χρήστο Λούλη - Μετά τις αντιδράσεις για σεξισμό

Αποσύρεται το σποτ με τον Χρήστο Λούλη - Μετά τις αντιδράσεις για σεξισμό Facebook Twitter
0

Αποσύρεται λίγο αφότου κυκλοφόρησε το  σποτ της Πολιτικής Προστασίας με τον Χρήστο Λούλη το οποίο ξεσήκωσε αντιδράσεις και χαρακτηρίστηκε σεξιστικό.

Λίγο αφότου το σποτ δόθηκε στη δημοσιότητα, υπήρξαν πολλές αντιδράσεις στα social media για το πώς παρουσιάστηκε ο ρόλος της γυναίκας στο σενάριο.

Η ανακοίνωση της Πολιτικής Προστασίας :


«Δύο νέα σποτ άρχισαν να προβάλλονται στο πλαίσιο της καμπάνιας για την αντιμετώπιση του κορονοϊου. Το ένα από αυτά προκάλεσε κάποιες αντιδράσεις και κριτική για σεξισμό. Επειδή η κριτική αυτή, όσο και αν μας αδικεί σε σχέση με τις προθέσεις μας, δημιουργεί μια εντύπωση που δεν θέλουμε να υπάρχει ούτε ως υπόνοια, το αποσύρουμε. Ο στόχος της καμπάνιας μας ήταν και είναι να ευαισθητοποιήσει το σύνολο της κοινωνίας. Όταν ένα σποτ αντί να ενώσει μπορεί και να διχάζει προφανώς δεν υπηρετεί το σκοπό του. Η καμπάνια θα συνεχιστεί με το άλλο σποτ. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους δύο εξαιρετικούς ηθοποιούς, τον Χρήστο Λούλη και την Κατερίνα Λέχου για την ευγενική τους προσφορά».

Η καμπάνια συνεχίζεται με το νέο βίντεο στο οποίο πρωταγωνιστεί η Κατερίνα Λέχου.

Η πρώην Γενική Γραμματέας Ισότητας των Φύλων Φωτεινή Κούβελα με ανακοίνωση της ζήτησε την παρέμβαση του ΕΣΡ για να αποσυρθεί το σποτ της Γενικής Γραμματείας Πολτικής Προστασίας με πρωταγωνιστή τον Χρ. Λούλη.

Στην ανακοίνωση της η κα Κούβελα σημειώνει τα εξής:

Άλλη μία στερεοτυπική διαφήμιση του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη μας προέκυψε σήμερα στις ειδήσεις, με τον Χ. Λούλη να αντιστέκεται και να συνετίζει, με το υφάκι του γκόμενου και σώφρονα άνδρα, τη δικιά του που είναι μια απερίσκεπτη χαζογκόμενα και η οποία συνήθως τον κάνει ότι θέλει, να τον πάει το βράδυ πλατεία. Δε φτάνει που δώσανε τόσα εκατομμύρια για διαφημίσεις στα κανάλια υποτίθεται κοινωνικού μηνύματος, τώρα μας πετάνε και το σεξισμό στη μούρη με μια διαφήμιση δεκαετίας 50.

Με τη φόρα που έχουν πάρει και συνδυάζουν τον αυταρχισμό με το σεξισμό, μάλλον η επόμενη διαφήμιση θα έχει θέμα «όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος». Να παρέμβει το ΕΣΡ και να αποσυρθεί τώρα η διαφήμιση.

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εργαζόμενοι του Allou Fun Park καταγγέλλουν απλήρωτους μισθούς και εργατικά ατυχήματα

Ελλάδα / Allou Fun Park: Απλήρωτους μισθούς και εργατικά ατυχήματα καταγγέλλουν σωματεία

«Το Σωματείο προειδοποίησε για ζητήματα που αφορούν την υγεία και την ασφάλεια» τονίζουν οι εργαζόμενοι - Η ανακοίνωσή του και το κείμενο του Σωματείου Εμποροϋπαλληλων & Ιδιωτικών Υπαλλήλων Πειραιά
LIFO NEWSROOM
Καιρός: Πώς θα κινηθεί η κακοκαιρία τις επόμενες ώρες - Νέοι χάρτες, ποιες περιοχές επηρεάζονται

Ελλάδα / Καιρός: Πώς θα κινηθεί η κακοκαιρία τις επόμενες ώρες - Νέοι χάρτες, ποιες περιοχές επηρεάζονται

Ποιοι και πού χρειάζονται αντιολισθητικές αλυσίδες - «Η σύσταση μας είναι ισχυρή, καθ' όλη τη διάρκεια των εορτών» τονίζει ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας
LIFO NEWSROOM