Πέλλα: «Έλυνε ασκήσεις χωρίς να ξέρει μαθηματικά» - Τι λένε οι δασκάλες για το παιδί-θαύμα

Πέλλα: «Έλυνε ασκήσεις χωρίς να ξέρει μαθηματικά» - Τι λένε οι δασκάλες για το παιδί-θαύμα Facebook Twitter
Εurokinissi
0

Ως ένα «φυσιολογικό παιδί» που όμως είχε τη δυνατότητα να κάνει σύνθετους υπολογισμούς σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα, περιγράφουν οι δασκάλες του σχολείου της Πέλλας τον Τάσο Γεραντίδη. 

Ο οκτάχρονος μαθητής, με IQ που αγγίζει το 148,5, ζει πλέον με την οικογένειά του στη Γερμανία, όπου και μετακόμισαν στις αρχές της χρονιάς. Ο Τάσος Γεραντίδης, παρά τη σύντομη φοίτησή του στο νέο σχολείο, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, εντυπωσίασε και τους νέους δασκάλους του.

Η διευθύντρια και η δασκάλα του, στο σχολείο του πίσω στην Πέλλα, περιγράφουν τον οκτάχρονο Τάσο ως έναν πολύ κοινωνικό, χαρούμενο και φιλικό μαθητή, ιδιαίτερα αγαπητό που είχε πολλούς φίλους και έπαιζε με όλα τα παιδιά.

«Μαθαίνουμε νέα του και σε αυτό βοηθούν και οι νέες τεχνολογίες. Οι συμμαθητές του συνομιλούν μαζί του και μας μεταφέρουν και μας τα νέα του. Χαιρόμαστε λοιπόν διπλά. Και είμαστε όλοι περήφανοι που είχαμε τον Τάσο στο σχολείο και όλα τα παιδιά το θεωρούσαν τιμή τους. Του είπα να μείνει όπως είναι. Να παραμείνει ο εαυτός του» δήλωσε σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα Έθνος η δασκάλα Χριστίνα Τσιτλακίδου. 

«Του έλεγες έναν πολλαπλασιασμό 1525 επί 25 και απαντούσε. Σκεφτόταν λίγο έκανε τους συνδυασμούς και έδινε τη σωστή απάντηση. Είχε τη δυνατότητα να κάνει πράξεις με το νου του την ώρα που εμείς πρέπει να πάρουμε μολύβι και χαρτί» είπε η διευθύντρια του Δημοτικού σχολείου Αρσενίου Ευγενία Χαρισιάδου.

«Δεν υπήρχε ανταγωνισμός» 

Σύμφωνα με την κυρία Τσιτλακίδου οι συμμαθητές του έθεταν προβλήματα με πολλαπλασιασμό και εκείνος απαντούσε. «Προσπαθούσαμε να κρατήσουμε κάποιες ισορροπίες μέσα στην τάξη και ποτέ δεν υπήρξε κάποιο πρόβλημα. Δεν υπήρχε διαφορετική αντιμετώπιση. Δεν υπήρχε ανταγωνισμός, δεν υπήρχε τίποτα-ίσα, ίσα οι συμμαθητές του χαιρόντουσαν», αναφέρει για τις ημέρες που ο οκτάχρονος φοιτούσε ακόμη στην Ελλάδα. 

Με γενικό δείκτη νοημοσύνης ΙQ στο 140, κατάφερε να εντυπωσιάσει ακόμα και τους ειδικούς με τις ικανότητές του στους τρεις τομείς, του ρέοντος συλλογισμού, της οπτικοχωρικής αντίληψης και της ταχύτητας επεξεργασίας. Στα μαθηματικά o Τάσος έχει IQ 148.5 με ανώτερο όριο το 150, χωρίς καν να έχει διδαχθεί μαθηματικά.

«Ο Τάσος ήθελε να πάει στην Γερμανία. Προτείναμε να βοηθήσουμε και μεις προκειμένου να πάει με κάποιο πακέτο εκεί όπου θα μάθαινε και τη γλώσσα αλλά μας είπαν ότι είχε δρομολογηθεί λύση στη Νυρεμβέργη».

Τον Φεβρουάριο όλη η οικογένεια είχε μετακομίσει πια στη Νυρεμβέργη. «Η αλλαγή τάξης είναι κάτι που προβλέπεται στα γερμανικά σχολεία. Κάνει εντατικά μαθήματα γλώσσας για την καινούργια σχολική χρονιά και θα μπει σε τάξη ανάλογα με τις δυνατότητές του» ανέφερε χαρακτηριστικά η κ. Χαρισιάδου. 

Με πληροφορίες από εφημερίδα Έθνος

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ο ποταμός Κηφισός δε θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια»

Ελλάδα / «Ο ποταμός Κηφισός δεν θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια» τονίζει καθηγητής ΕΜΠ

«Το πρώτο μέλημά μας είναι να μην έχουμε θύματα και αυτό μπορεί να γίνει με την έγκαιρη και τεκμηριωμένη προειδοποίηση προς τους κατοίκους της περιοχής», τόνισε ο Ομότιμος καθηγητής ΕΜΠ, Αναστάσιος Στάμου
LIFO NEWSROOM